Затоа јас не сакам гласање на форумов, 10 души гласале за Клиото, а никој не го објаснил својот избор. Се гласа за изглед, а не за добри особини.
Колку си само грешка.. Свифтот е најгрдо на изглед од понудените опции за гласање, па пак има најмногу гласови. Не се гласа на изглед. Можеби му се допаѓа на изглед, можеби не. Можеби сака да компензира изглед за возни својства. Затоа можеби е и влезен Свифтот во потесен избор.
Во Спорт изведба (да се поминам од ред), Сузукито и не изгледа лошо. Сите оние ситни детали кои го разликуваат од основната изведба се на место и мене ми се допаѓа и како изгледа. Јес да Клиото изгледа убаво, ама кога би бирал јас Клио во стандард изведба, и Свифт во ултимативна - секако, Сузукито. Плус, во некоја бела, сина или црвена боја. Стандардните 16-ки (ако не се лажам) фелни го комплетираат надворешниот изглед. Мерак.
Да не зборуваме за доверливост. Да не зборуваме за цената на одржувањето. И економичноста би ја ставил тука, иако се работи за спортска изведба.
Да не зборуваме за возни својства. Го имам возено Свифтот, моторчето е супер, мада може уште некое "коњче" плус. Стегнато делува, нема никакви девијации во кривини, а вади и одличен звук. Не тврдам дека е подобро од Клиото или дека Клиото нечини, само тврдам дека Сузукито е одлично. Точка.
Внатрешноста е пријатно место да се биде во неа - посебно ми направи ќеф кожниот волан обшиен со црвени конци, кои можат да се најдат и на рабовите од спортските седишта. Јес да нема место, али за млад човек - само со девојка, нема потреба од повеќе. Багажникот не е мал, доволен е. Добиваш се што може да се напасува на конкретното возило - зборувам за опрема. Електрики секаде, греачи на седишта, климатроник, борд компјутер, УСБ, конекција за iPod, команди на волан, темпомат, солидно озвучување.. Многу, многу опрема.
Сузукито од понудените, е најдобра опција за вложено-добиено. Реното неможе да парира во тој сегмент.