Автор Тема: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit  (Прочитано 327498 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #225 на: 02 Мај 2011, 17:18:41 pm »
Ако може да се среди пластиката одоздола за некој милиметар, мислам дека е најбезболно и најбрзо решение.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #226 на: 02 Мај 2011, 17:20:14 pm »
Ако може да се среди пластиката одоздола за некој милиметар, мислам дека е најбезболно и најбрзо решение.
Да и тоа без сечење - со фен само!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #227 на: 02 Мај 2011, 20:13:44 pm »
Ако може да се среди пластиката одоздола за некој милиметар, мислам дека е најбезболно и најбрзо решение.
Да и тоа без сечење - со фен само!

Ако заебава пластиката... тоа е најлесно...  не знам точно што ти фаќа на гумата... али ја не би мењал цел сет гуми... за 5 милиметри работа

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #228 на: 02 Мај 2011, 20:17:30 pm »
Ја па никад не би сечел пластика од крило, што штити од ѓубре, прљавштини, вода, што е и звучна изолација, итн итн, заради гума.

Плус, ако (ради било која случајност) се реши да ја исече пластиката - како ќе знае дали е доволно? Што ако сега е добро, а утре ја натовари колата уште повеќе, со 3ца луѓе позади, со еден куп товар во багажник, и тргне на пат? Што му гарантира дека нема пак да закачува?

Затоа викам - фабрички димензии си се фабрички димензии. Не за џабе постојат, и не за џабе Јапанците ги дале тие мерки и димензии.

Ако веќе инсистира на тие широки гуми, тогаш единственото реално и добро решение е да се стават потврди амортизери, кои нема да дозволат да закачува тркалото, или евентуално да ги смени бандашите за модел со помал офсет, но и тоа си бара истражување - дали ќе биде све ок со кочници, итн. Све друго е импровизација, чија исплатливост, безбедност и долгорочна ефикасност е под голем знак прашање.
« Последно менување: 02 Мај 2011, 20:22:41 pm zeroSignal »

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #229 на: 02 Мај 2011, 20:29:45 pm »
lugje nemoze ednoto trkalo da fakja samo, ovde e ocigledno deka ima nekoj problem toa trkalo, nesto se desava dali ima nekoj nagib nesto e izmesteno...jas prv zafat sto ti go predlagam e da ides na centriranje...ili da ne imala kolata nekoj udar od taa strana nesto mozebi se slucilo vo minatoto????

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #230 на: 02 Мај 2011, 20:59:00 pm »
lugje nemoze ednoto trkalo da fakja samo, ovde e ocigledno deka ima nekoj problem toa trkalo, nesto se desava dali ima nekoj nagib nesto e izmesteno...jas prv zafat sto ti go predlagam e da ides na centriranje...ili da ne imala kolata nekoj udar od taa strana nesto mozebi se slucilo vo minatoto????
Да не си го удрил некад у дупка, баш тоа тркало? Или негде на нешто високо или нешто?? Или што знам, поради некоја причина да не ти издишал тој амортизер?
Или може си удирал у дупка, т.е. си дупел, повеќе  на страната на тоа тркало, па попуштил амортизерот?

Oзбилно нешто, може да е и од пример ако маваш ручни... па си мавнал на нерамен пат со дупку....па да пореметиш нешто....

А зашто да не отидеш на центрирање ласерски задница во кисела вода, па си сигурен 100%


Истото и ја му го викам, иди види ништо не те кошта а и за проверка не зимаат пари... а ако треба задница да се центрира е 500 денари

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #231 на: 02 Мај 2011, 21:43:34 pm »
Ако може да се среди пластиката одоздола за некој милиметар, мислам дека е најбезболно и најбрзо решение.
Да и тоа без сечење - со фен само!

Џиџи, знам на што мислиш, ама не е само со фен... Т.е. не е изводливо... Проверив кај мене на колата, и претпоставувам дека делот баш што му закачува, не е туку така „невина“ пластика, туку баш е главниот држач на браникот, односно местото каде што се спојуваат браникот и крилото. Значи, не се работи за мало пластиче или нешто слично, туку за големо делче, што чисто за аналогија на цврстина, би го претставил како јазол на дрво... Односно, најцврстиот дел од самото стебло, онакво, чворче... Кој разбра, разбра :D

И ја би рекол дека има проблем само со тоа тркало, ради нешто што се случило претходно.
И ај пак да се повторам... Обавезно проверка на амортизери и по потреба центрирање... Тоа би му дошла и најефтината варијанта.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #232 на: 02 Мај 2011, 22:01:03 pm »
Друже Денде,

Утре, колата под гз, и правац Авто-Мобил во Бутел, они имаат бесплатно тестирање на амортизери, ќе видат на лице место, и ќе знаеш дали амортизерите се во ред.

Ако задницата е до толку однесена за да закачува едно тркало, а не и другото, ќе ја осетиш сигурно на возење, така да центрирање на задница мислам дека не би требало, али има центрирање одма до Авто-Мобил, можат да проверат, или евентуално во Stop&Go.

Прво, амортизерите провери ги, после све друго.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #233 на: 02 Мај 2011, 22:28:42 pm »
Ако може да се среди пластиката одоздола за некој милиметар, мислам дека е најбезболно и најбрзо решение.
Да и тоа без сечење - со фен само!

Џиџи, знам на што мислиш, ама не е само со фен... Т.е. не е изводливо... Проверив кај мене на колата, и претпоставувам дека делот баш што му закачува, не е туку така „невина“ пластика, туку баш е главниот држач на браникот, односно местото каде што се спојуваат браникот и крилото. Значи, не се работи за мало пластиче или нешто слично, туку за големо делче, што чисто за аналогија на цврстина, би го претставил како јазол на дрво... Односно, најцврстиот дел од самото стебло, онакво, чворче... Кој разбра, разбра :D

И ја би рекол дека има проблем само со тоа тркало, ради нешто што се случило претходно.
И ај пак да се повторам... Обавезно проверка на амортизери и по потреба центрирање... Тоа би му дошла и најефтината варијанта.

Хммм од тоа се плашев ... Ондак нема што, јасна е работата - проверка на амортизери и (или) центрирање !!!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #234 на: 02 Мај 2011, 22:31:50 pm »
Друже Денде,

Утре, колата под гз, и правац Авто-Мобил во Бутел, они имаат бесплатно тестирање на амортизери, ќе видат на лице место, и ќе знаеш дали амортизерите се во ред.

Ако задницата е до толку однесена за да закачува едно тркало, а не и другото, ќе ја осетиш сигурно на возење, така да центрирање на задница мислам дека не би требало, али има центрирање одма до Авто-Мобил, можат да проверат, или евентуално во Stop&Go.

Прво, амортизерите провери ги, после све друго.

Ако амортизерите ти се добри (а искрено не верувам), боље центрирај ја одма до Авто-Мобил, немој во Stop&Go-јас немав баш добро искуство со детето што работи таму на центрирање... Можда и го смениле до сега, не знам ;)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #235 на: 02 Мај 2011, 22:33:44 pm »
И моето искуство во Stop&Go е малку шкакливо, првиот пат ми го утнаа центрирањето, па од втор пат го погодија..

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #236 на: 02 Мај 2011, 22:54:18 pm »
Secenje na polumesecot mislam deka ne e izvodlivo.
Za da ne faka treba da se isece prilicno sto iskreno ne bi go pravel.
Jas kolku sto se sekavam toj amortizer ne e udiran poseriozno.
Ali za sekoj slucaj ke pojdam da ja dzirnat prvo zadnicata zasto navistina e cudno samo ednoto trkalo da faka.
Mora da gi proveram amortizerite.
Inace faka na sredina od polumesecot i toa samo na stranicniot dzid odma nad mestoto kade sto pisuva "Toyo" vo taa linija.

btw.Denes bev do Krusevo i bevme dvajca vozrasni so edno dete pozadi i ne fakase ali samo zasto ne bevme tovarani.

a ne mislite deka e podobro vo MAS da otidam prvo da vidam tie sto ke kazat?





Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #237 на: 02 Мај 2011, 23:04:48 pm »
МАС ке ти кажат „Си ги сменил бандажите и гумите со нестандардна димензија. Не можеме ништо да направиме. Факјуверимач.“

Ок, можда не толку директно, али што очекуваш дека во МАС ќе ти кажат? Или ќе ти кажат да си ги вратиш стандардните бандажи со стандардна димензија гуми, или ќе ти речат да стаиш препорачана димензија гуми на 17"-ките, и ќе ти врзат една васпитна заушка.

Прво оди провери ги амортизерите, да установиш зашто од една страна закачува, а од друга не. Пиши тука резултати, па ќе видиме.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #238 на: 02 Мај 2011, 23:05:44 pm »
Kade tocno se naoga toj servis vo Butel?
I dali e toj specijaliziran za samo za amortizeri?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite + Body Kit
« Одговори #239 на: 02 Мај 2011, 23:10:49 pm »
Одиш во Бутел, ја проаѓаш улицата лево што е за накај гробишта, ја проаѓаш бензинската на Макпетрол што ќе ти дојде од лева страна, и после бензинската на првата уличка вртиш лево, и одма од лево има два сервиса. Првиот е за центрирање и такви ствари, вториот е Авто-Мобил.

Работат исклучиво амортизери, и убедливо се најдобри во Скопје, од лично искуство.