Автор Тема: Во потрага по компактен СУВ  (Прочитано 61345 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #315 на: 28 Февруари 2013, 11:33:23 am »
Тојота ја имаат истата опција, дури и online мислам дека има такво нешто.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #316 на: 28 Февруари 2013, 14:21:24 pm »

Колку епизоди има сезонава, да ги симињам сите по една или цела да ја симнам? :D
И дали ќе има втора сезона, со друг тип на возила да речеме? :)



Луѓето ми направија понуда со разни нивоа на опрема и Д3 и Д5 мотори, и исто ми направија,  што е многу професионално  и за пофалба цела сервисна ценовна симулација. Односно колку би чинел секој сервис  и што треба да се замени како потрошен дел или материјал.

Јас ова кај нас во салон не сум го доживеал. За секоја пофалба :)

Само ако вие тоа гоа барате :) . Се зезам. Ако се купува второ возило наскоро ќе биде помало, и веќе мислам и дека знам што ќе биде , така да нема да се прават  вакви тестови (мада не се знае :) ).

Како второ возило  во моментов главен фаворит ми е Hyundai IX20, кое би се користело ко градско возило, или во ретки моменти низ Македонија.Ама има време.. Да се продаде ХРВ -то прво :) (нешто не се ни трудиме премногу да го продадеме :) )


Има пар салони што се стварно како треба.. Ова е едниот од нив.. Исто и Тојота салонот се доста професионални, бар ми оставија одличен впечаток.



поздрав


Дарко





Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #317 на: 28 Февруари 2013, 16:34:41 pm »
Да не испадне Лада бавча на крај ? ;D Највеќе ќе го израдуваш Куоре со тој потег! ;D

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #318 на: 28 Февруари 2013, 16:37:29 pm »
Значи да резимираме, Дарко не купил:
Hyundai IX35
KIA Sportage
Honda CR-V
Skoda Yeti
VW Tuguan
BMW X1
Ford Kuga
Dacia Duster
Mitsubishi Outlender
Nissan Qashqai
Volvo XC60
Mazda CX-5
Suzuki Grand Vitara
Subaru Forester

Што значи остануваат следниве:
Opel Antara/Chevrolet Captiva - не ми се верува дека би бил задоволен од квалитетот и ергономијата на возилата.
Toyota Rav4 - почнуем да мислам дека добил некој добар дил за Рав4-кава инаку би била премногу скапа во изведба во која што ја посакува Дарко.
Peugeot 4008 - не веруем да купил пежо со оглед на тоа што не купил аутлендер, а аутлендерот и пежово се малте не, истата кола
Citoren C-Crosser - исто како и за пежото.
Audi Q3 - премногу скапо, со оглед на посакуваната моторизација и опрема, освен ако не нашол добра понуда на старо или да добил добар попуст у салон.
Mercedes GLK - исто како и за аудито.

При крај сме Дарко, а?  ;D

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #319 на: 28 Февруари 2013, 17:52:49 pm »
Значи да резимираме, Дарко не купил:
Hyundai IX35
KIA Sportage
Honda CR-V
Skoda Yeti
VW Tuguan
BMW X1
Ford Kuga
Dacia Duster
Mitsubishi Outlender
Nissan Qashqai
Volvo XC60
Mazda CX-5
Suzuki Grand Vitara
Subaru Forester

Што значи остануваат следниве:
Opel Antara/Chevrolet Captiva - не ми се верува дека би бил задоволен од квалитетот и ергономијата на возилата.
Toyota Rav4 - почнуем да мислам дека добил некој добар дил за Рав4-кава инаку би била премногу скапа во изведба во која што ја посакува Дарко.
Peugeot 4008 - не веруем да купил пежо со оглед на тоа што не купил аутлендер, а аутлендерот и пежово се малте не, истата кола
Citoren C-Crosser - исто како и за пежото.
Audi Q3 - премногу скапо, со оглед на посакуваната моторизација и опрема, освен ако не нашол добра понуда на старо или да добил добар попуст у салон.
Mercedes GLK - исто како и за аудито.

При крај сме Дарко, а?  ;D


При крај сме .. Да :) Мислам дека до крајот на викендов ќе дознаеме што сум купил :)

Дали бонус тестовите да ги пишам после тоа или пред тоа? :)


поздрав


Дарко


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #320 на: 28 Февруари 2013, 18:11:54 pm »
Па пиши ги пред, после тоа ретко кој ќе ги прочита. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #321 на: 28 Февруари 2013, 18:16:20 pm »
Па пиши ги пред, после тоа ретко кој ќе ги прочита. :)
Па пиши ги пред, после тоа ретко кој ќе ги прочита. :)


Дури и ако е тест за Subaru XV? :)


поздрав

Дарко

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #322 на: 28 Февруари 2013, 18:19:00 pm »
На крај да се кажеш, прво сите тестови

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #323 на: 28 Февруари 2013, 18:19:16 pm »
Хаха, тогаш не. ;D

Како сакаш, јас секако се ќе прочитам и не ми прави разлика дали е пред или после.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #324 на: 28 Февруари 2013, 18:24:09 pm »
Хаха, тогаш не. ;D

Како сакаш, јас секако се ќе прочитам и не ми прави разлика дали е пред или после.
Jaсно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #325 на: 28 Февруари 2013, 18:26:15 pm »
И јас секако ќе прочитам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #326 на: 01 Март 2013, 16:16:38 pm »
Пред викенд: Mazda CX5 тест. Пред да пресечам за Волво -то, сакав да ја пробам и новата CX5. Во суштина CX5 ми беше интересно како потенцијално возило уште од првиот момент кога почнав да читам по нет за тоа што и како би било. Бев претплатен на еден куп форуми, newsleteri и слично и едвај чекав да излезе во живо.Инаку бев во комуникација со Мазда Хрватска, Словенија и Србија, бидејќи нашиве ми беа сомнителни, и добив и цени уште пред да се појави. Отидов кај нашиве, ама секое гледање ме убедуваа дека кај да е ќе добијат возило за тест, и дека ќе имаат одлични цени. Како тоа не се случи , се јавив во Ниш и си закажав тест возење.

Отидовме во Сабота, и тоа неколку дена после возењето на Волво -то, па можев да споредам импресии (со новото што го тестирав до Охрид и назад во Скопје). Првиот впечаток на салонот во Ниш е дека е неугледен и не е шминкерски.Ама после тоа сваќаш дека луѓево се професионалци , многу искрени и еден од најдобрите салони што бевме). Не пречека еден од сопствениците, и прво седнавме да си помубаетиме и да продискутираме околу модели, опрема и слично. Набрзо после тоа ни понуди тест возење. Пробавме верзија со 2.0 Бензинец мотор, со 165 кс, погон на 4 тркала, автоматски менувач и Revolution ниво на опрема (кожа,  систем за автоматско кочење при препрека (работи до 35 км/ч ако не се лажам), BOSE аудио систем, 19" бандажи, итн итн.. Прво надворешно мене CX5 -та ми се допаѓа ама ептен. Во живо изгледа многу поубаво од колку на слики, поготово таа плава боја што им е во промоциите. (Мене фаворит на бои ми беа или таа плава или сива).На прв поглед личи дека не е големо возило, а после некое време сваќаш дека е на ниво на ЦР-В. Исто дизајнот е многу вкусен. Не е нападен, а во исто време складен и барем мене убав (многу сакам дизајни што не се нападни а се вкусни). Мене лично CX5 ми се допаѓа многу повеќе од CX7 (плус иако CX7 e поголем надворешно по димензии, внатре  CX 5 има поголем багажник, и во некои мерки дури и повеќе место за седење). Интериерот е исто вкусно уреден со квалитетни материјали, и да речеме спортска нота, а воедно тамам простор за ситници и слично. Седењето е фантастично, се наместив после многу кратко време во многу удобна позиција.

Планот за тест возење беше да го пробаме по автопат, како и по некои магистрални патишта со кривини, дупки и слично. Кога излегов на автопат, се зачудив колку удобно вози. Од една страна е прилично прецизен, стабилен, ама па во исто време удобен (го нема камионестото подскокнување од на пример оутлендер -от, или дури и волво -то). Прво го возев во автоматски мод, и ако не се лажам за разлика од волво -то, овде менувачот менува на висок вртеж (барем кај бензинецот). Моторот има спортски звук, и си е скроз тамам за ова возило. За разлика од ЦР-В -то или Волво -то, каде што возиш полека, господски , онака слушаш музика и уживаш, овде те тера да се тркаш :). Качив 180 км/ч и е ептен стабилно возило.. Воопшто не се чуствува лулање или нестабилно.. Некако го направиле да е СУВ а да има возење како кола, а во исто време да е удобно , а да не лула. Прејдов во мануелен мод, и истата прикаска.. Те тера да го газиш , ама во исто време се е некако удобно, тамам избалансирано. Од автопат отидовме по некои магистрални селски патишта, полни со кривини и дупки. Се сеќавам дека удрив огромна дупка, и пази чудо.. Ја изамортизира многу меко, не ко повеќето од СУВ -овите (на пример и Волво -то на дупките накај Визбегово подскокнуваше), и многу стабилно.. Ова ми е чудно бидејќи возев 19 ки бандажи, и очекував да е тврдо. По кривините држи неверојатно и те тера да го газиш на висок вртеж и баш поспортски да возиш (можеш и полека и на низок вртеж, ама баш прави ќеиф кога ке го возиш по спортски). Во тој момент сватив дека ова е колата што ја сакам.. Не можев да најдам маана ( а да.. БОСЕ аудио системот свири фантастично исто). Спој од удобно седење, добро држење при возење, добри перформанси (и многу малку троши), и многу простор, плус финти со задните седишта (се преклопува секое посебно и се први рамен под, и тоа со притискање на копче од багажник. Само стискаш копче и соодветното седиште се спушта и се прави рамен под). Багажникот е доста голем инаку, и има тамам форма.Требаше да се враќаме во салон, ама јас замолив ако може уште еднаш на автопат. Пак излеговме на автопат, и пак го стиснав, ептен ми праеше ќеиф како вози. На враќање решив да го пробам онака на ниски вртежи и полека.. Исто.. ЌЕИФ. Инаку автоматски менувач е одличен и далеку подобар од ЦРВ (светлосни години подобар), на ниво со Волво -то, со тоа што овде менува поспортски. Исто кај Мазда -ва немаше потреба во кривини да преоѓам на мануелен мод , исто стабилно вози и во автоматски и во мануелен мод, со тоа што во мануелен можда има повеќе кеиф ако сакаш поспортски да ги возиш.

Конечно се вративме во салон, а мене ми сијаа очи :), и не ми се излегуваше од колава... Човекот ми понуди да пробам и 150кс дизел верзија (која што ако добро разбрав е со две турбини), меѓутоа бидејќи не беше регистрирана не сакав да излегуваме на автопат, туку само по тој селскиот кривулест пат. И ова вози фантастично, да речеме помалку спортски од бензинецот, ама фантастично.. Снага колку сакаш, нема лаг, и ова вози по смирено (не те тера толку да се тркаш). Во овој случај нема кој е подобар мотор.. Прашањето е што повеќе сакаш? :)  Троши многу малку, има многу торк. Оваа верзија беше со помалку опрема. Да напоменам дека цената на CX -5 почнува д 21500 ЕУР и доѓа до 33000 ЕУР. Пакетите се така направени да за 2000 еур стално добиваш нешто што личи дека вреди и повеќе и јас стигнав до верзија од 32000 ЕУР (која што мислам дека си ги вреди парите).

Почнавме да размислуваме и правиме муабет за пост сервис, со оглед дека во МКД немаме сервис, и што би било ако не дај боже треба да поправам некој удес. Исто како би изгледало редовното сервисирање и слично. Од салон отидовме во кафана , баш фино се подруживме (човекот беше неверојатно срдечен, искрен и онака ко да сме пријатели цел живот. Самиот ги спомна сите компликации што би настанале, како и решенијата. Исто спомнав по кои цени би можел да купам некои други возила, и за една од марките кажа дека имаме ептен ниска цена и дека се исплати многу). Инаку прашував за купување на демо возилото што прво го пробав, ама не се исплатеше бидејќи на тоа веќе имаше платено данок при регистрација, и доаѓаше иста цена за ново (на новото добивав експорт цена). Покрај возилот не одушеви и салонот и луѓето таму.  Се поздравивме и се вративме во Скопје. Јас уште првиот работен ден отидов во нашиот салон (тогаш веќе преселени во салонот до Huyndai), и ме пречекаа во атмосфера без компјутери. Кажав дека сум возел Мазда CX5 , дека ги знам цените орентациони, и да ми направи понуда за купување. Бидејќи немаа компјутери, понудата ми ја направи на хартија, а слики ми покажуваа на мобилен :). Ми побараа капар од 7000 еур, и дека колата би стигнала за месец-два.Јас се сложив да дадам капар од максимум 500-1000 еур, и тоа да направиме договор заверен на нотар колку пенали да плаќам јас ако не сум во состојба да платам до датумот што ќе го дефинираме , колку пенали ќе плаќаат тие ако возилото не е во Скопје и не можат да го испорачаат до одредениот датум. Исто без да биде заложено во Банка (така правеле на доста нови возила). Исто тој капар не би го оставил кај нив , туку би бил депониран кај нотар или адвокат или некако (не навлегувавме во деталите како тоа да се изведе).

Рекоа дека ќе се јават, и не се јавија. Јас во меѓувреме испитав и сватив дека од нив ништо не бидува, така да се помирив дека нема да може да се направи локално ништо. Во меѓувреме добив информација кои би биле потенцијалните нови застапници,  и ги исконтактирав. Си напраивме ептен отворен муабет, и решив да почекам уште кратко време.


Наредно: Да кажам што сум купил и зошто, или тест на СУБАРУ XV? :)


поздрав

Дарко

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #327 на: 01 Март 2013, 16:29:40 pm »
Кажуј што купи, а тоа што ќе пишуваш понатака секако ќе биде прочитано, не гледам причина зашто некој не би го интересирало да прочита. Него нели не ја купи маздата, така барем кажа пред некое време?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #328 на: 01 Март 2013, 16:31:22 pm »
Од тестов и јас ја засакав Маздава :)

Претходно некаде напиша дека не си ја купил или лошо сум запамтил?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Во потрага по компактен СУВ
« Одговори #329 на: 01 Март 2013, 16:33:35 pm »
Кажуј што купи, а тоа што ќе пишуваш понатака секако ќе биде прочитано, не гледам причина зашто некој не би го интересирало да прочита. Него нели не ја купи маздата, така барем кажа пред некое време?

И не ја купив.. Да имавме застапник со сервис и слично ќе ја купев без око да ми трепне. Затоа и чекав потенцијален нов дистрибутер, ама за жал до денешен ден сеуште нема. Бидејќи и така помина доволно време, а ми излезе уште подобра прилика за едно од возилата што го спомнав во тестовите, го купив тоа :)


поздрав

Дарко
« Последно менување: 01 Март 2013, 19:32:58 pm krell »