Види...капчето е одамна накривено со левата рака, али десната е на стенд бај да почне да брца во џебот малку подлабоко од порано...
Здравје, ќе видиме колку си во право ..
Со поновите коли (објективно) добиваме многу повеќе. Добиваме подобра безбедност (благодарение на подобри crumple зони, повеќе ербегови, повеќе системи за активна и пасивна безбедност, итн), добиваме подобар комфор, подобра ергономија, многу повеќе опрема и играчки (за кои многу викаат „ама мене тоа не ми треба“ за после пола саат да си легнат на брашно и да сконтаат дека Bluetooth врзување со мобилен е
Убава Работа во денешно време), многу повеќе практични моменти, итн.
Е сега.. Сето тоа ги прави колите покомплицирани. Со тоа, и порасипливи. Тоа е трејд-оф кој треба да го прифатиме, особено од аспект на безбедност. Јас (пу-пу, скраја да е) многу повеќе би сакал да сум во Астрата ако дојде до не-дај-боже ситуација, него во Калибрата.
Многу добро си знаеш и сам - одржувај ја колата
како што треба, не како што просечниот Македонец кој купил BMW за 15.000 евра наместо Астра, да речеме, па после го крпи BMW-то кај ќе стигне бидејќи нема пари да одржува премиум возило - и сè ќе си биде во ред.
Класен
Модерната авто-индустрија е shit.Располагам со 2 гланц нови коли купени од салон (возила од луксузна класа не било што).Деловите ужасно прескапи а исто и редовниот сервис во овластениот сервисер.На туарегот имам моментални 148 000 (2009) ми се расипа едната клапна за воздух не отвара доволно и возиото почна на некој начин да гуши и да не работи и да не оди како што треба.За таа истата клапна ми побараа некои си смешни 500-600 евра.Па дај мољим те.На возило со 148 000.Исто така ми се расипаа преден лев и заден десен прозор.Ги спуштив и се искршија пластичните запчаници и останаа спуштени сред зима.Се возев до Скопје со отворени прозори на -5 внатре со капа и шал.Го нема квалитетот како порано.Ги направија колите за премногу кратка употреба и да ги фрлиш.Не само ефтините туку и луксузните.Имам пријател со Масерати на кој почна да му се отшива кожата од шалтаблата и од седиштата.Колата имаше некои си 18-22 000км Од револт им ја врати колата па после му лижеа јајца да му дадат нова со попуст со ова со она....
Нема веке коли како порано и затоа го сваќам револтот на @Stratro за цената и квалитетот на пластиките во неговиот случај
Истото од погоре. Да, колите се порасипливи од порано. Никој не го негира тоа. Ама тоа е примарно бидејќи има многу повеќе работи што може да се расипат.
Километражата нема апсолутно никаква врска. Проблем може да се случи и на 5000 километри (како што му се случи на татко ми на Королата на времето), и на 255.000 километри.
Ти побарале 500 евра за дел за кола што коштала нова 50-60-70.000 евра? Помалку од 1% од вредноста на колата? Се очекува ако веќе си ги дал тие пари, дека имаш пари и да ја одржуваш колата
како што треба.