Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 41243 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #15 на: 22 Јули 2013, 22:35:36 pm »
Баш ме интересира во кој сегмент (освен цената) ја најде предноста на 85-ка вс 105 тси?
The 85ks is more floccinaucinihilipilificate.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #16 на: 22 Јули 2013, 22:37:26 pm »
Не знам дали воопшто може да постои предност, ако едноставно не можеш да стигнеш до Голф купи си Октавија или Поло.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #17 на: 22 Јули 2013, 23:18:36 pm »
ne sum siguren deka tie 105 rabotat podobro od onie 80 sto gi vozam. ja ne bi...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #18 на: 22 Јули 2013, 23:19:13 pm »
Јас би ги забранил и едниот и другиот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #19 на: 22 Јули 2013, 23:22:18 pm »
i ja bi :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #20 на: 22 Јули 2013, 23:26:20 pm »
ne sum siguren deka tie 105 rabotat podobro od onie 80 sto gi vozam. ja ne bi...

Некој податок за поткрепа на ова?

Power    80 hp
Maximum speed    164 km/h
Acceleration from standstill to 100 km/h    14.7 sec


Power    105 hp
Maximum speed    192 km/h
Acceleration from standstill to 100 km/h    10.2 sec


Светлосни години разлика...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #21 на: 22 Јули 2013, 23:27:37 pm »
105кс на тркала не е за потценување. :) :) :) Во помала кола секако.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #22 на: 22 Јули 2013, 23:37:13 pm »
Демек овие 105hp ако се во dCi тогаш е топ погон ама ако се во TSI г*но?

http://www.zeperfs.com/en/duel2753-3318.htm

Веројатно нема да биде никава драма. Но како градско потрчко + 1 годишен одмор сосема употребливо.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #23 на: 22 Јули 2013, 23:37:20 pm »
bubreg vadam deka 80hp ide 170-175.. a i leon 1.2 so 105 ide tolku i ni metar poise.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #24 на: 22 Јули 2013, 23:42:23 pm »
Чувај си ги бубрезите, ќе ти требаат на старост :)

http://www.youtube.com/watch?v=C4S5o7pBJe0

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #25 на: 22 Јули 2013, 23:46:55 pm »
i mojon ide 200 od gostivar nakaj tetovo po toa udolnicata. Tie 105 konja ja nemaat mojata doverba...ne u taa kola..

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #26 на: 22 Јули 2013, 23:52:19 pm »
Споделете се што знаете за Golf MK7 1.2 TSI 105, ваше искуство или искуство на ваш пријател. Исто така, дали ова е најслабиот мотор во Голф или најслабиот сеуште е 85?

Пре би го земал со овој мотор Голфот отколку со 1.4 122кс поради потрошувачка.  Имам возено ваков голф 7 со 85 кс  и леон јети со 105.кс  Во претходните модели зборам голф 6 1.2 леон јети турбото беше за класа подобро од она на 1.4 тси 122. Мислам дека производител на турбото додека беа на ланче за 1.2 беше тошиба додека за 1.4  митсхибуши

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #27 на: 23 Јули 2013, 08:41:04 am »
1.4 TSI (122) би требало помалку да троши од 1.2 TSI (105) во Голф 7. Полесно се носи со тежината.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #28 на: 23 Јули 2013, 08:56:21 am »
И јас гласам за 122 јкава. Ја имам возено во А3 и Passat. Разликата во цена е 600-700 EUR. Бидејки 1.4 има поголем обртен момент може полесно да се тера во пониски вртежи и може да троши барем исто колку и 1.2 TSI за ист стил на возење.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #29 на: 23 Јули 2013, 09:23:49 am »
za servis neznam kako e vo porshe so ceni

Закол

1.4 TSI (122) би требало помалку да троши од 1.2 TSI (105) во Голф 7. Полесно се носи со тежината.

Not in a million years.

Бидејки 1.4 има поголем обртен момент може полесно да се тера во пониски вртежи и може да троши барем исто колку и 1.2 TSI за ист стил на возење.

А што правиме со тоа што 1.2 пошто е помал при поголем број на вртежи троши исто како 1.4 на помал број? Ако моторите се со иста ефикасност и приближно исти паразитски загуби за да произведат исто количество енергија ќе им биде приближно исто количество на гориво.

Со таа разлика што при idle (низ град) и тргни-застани 1.4 никогаш нема да потроши исто како 1.2.
Не знам од каде ви е идејата дека моторот со поголем вртежен момент трошел помалку од тој со помал, чунки помалку се мачел. Стварно не разбирам од каде ви е таа идеја. Ако може некој да елаборира... Much appreciated.