Автор Тема: Тресење на воланот при кочење  (Прочитано 12102 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #45 на: 23 Февруари 2013, 14:54:45 pm »
Заборавив да испаднам на автопат денеска да проверам, утре другиден здравје точно ќе испитам како. Но и кај мене мислам е така нешто. На јако и агресивно кочење не се осеќа. За дискови и плочки ќе бидат или Ferodo Premier или Ate. Е сега Ате треба да ги чекам 10ина дена од Мега Ауто Партс а не ми се чека некако толку па утре ќе решам што да правам. Инаку фабричкиве плочки, а верувам и дискови се Ate, баш прееска клечев ги гледав. Се мислам сега само дали да чекам за Ате или да земам Феродо, цената е тука некаде. ОЕМ одпаѓаат од игра зошто истито само без Audi знакче може да ги земам за 100еу помалце.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #46 на: 23 Февруари 2013, 18:50:48 pm »
A be Sase smesno e da za 100 eur pomalce da rizikuvas. Sepak kocnica ne e zaebancija. Baska ne ide da imas takva top kola i da stedis. Nekako nema smisla.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #47 на: 23 Февруари 2013, 18:52:24 pm »
зошто да ризикува?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #48 на: 23 Февруари 2013, 18:54:49 pm »
Najdobro e original. Vozis takva kola i gledas da zastedis 100 EUR e smesno i tragicno. Takva kola realno samo vo Porse Makedonija treba da se odrzuva. Sepak e visoka klasa i sekoj ne e ubavo da pipa.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #49 на: 23 Февруари 2013, 19:00:26 pm »
Јес да бугар е тролче невидено, ама понекогаш ми се допаѓа како размислува..
Во моментов мислам дека е во право...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #50 на: 23 Февруари 2013, 19:03:01 pm »
Baska ima eden kup senzori i elektroniki vo tie koli taka da verojatnosta da se osteti nesto e golema. Kolku sto znam dobar servis sekogas koga menuva diskovi BEZ ISKLUCOK mora da gi promeni i ABS senzorite za da vozenjeto bide spokojno i bezbedno.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #51 на: 23 Февруари 2013, 19:03:45 pm »
да де,а вашите коли се носат кај локалниот мајстор,ама за другите најдобро е во овластен

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #52 на: 23 Февруари 2013, 19:08:35 pm »
Da imam Audi sigurno lokalniot majstor nema da go vidi. Licno si vozam kola STO NEMA NIKAKVA ELEKTRONIKA vo kocnici, sam si ja odrzavam vo proveren servis PRED MENE po kniga pipaat i sekoj straf dvapati LICNO go kontroliram. Da imam kola od 4XXXX EUR sigurno ke ja odrzuvam vo ovlasten servis. Pogotovo ako sum ja kupil nova so 0Km. Baska denes i ne mozes da vozis nova kola BEZ ELEKTRONSKI gluposti pogotovo vo kocnicite.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #53 на: 23 Февруари 2013, 19:11:21 pm »
да де,а вашите коли се носат кај локалниот мајстор,ама за другите најдобро е во овластен

Јас мојата кола иако е 19 години стара ја носам во овластен сервис
;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #54 на: 23 Февруари 2013, 21:12:55 pm »
Добро што толку незнам може да се расипе и згреши ако си купам еве дискови и плочки АТЕ, кога и фабричките се такви. Зошто да дадам за исти дискови и плочки 100еу повеќе? Не гледам да заштедам на колата воопшто, се што сметам дека е најдобро и купувам, но сега едноставно не сакам фабрички од причина што не издржаа воопшто колку што се надевав дека ќе издржат фабричките. Сменив предни и задни плочки во Порше, се разбира и тие не се нешто посебно но ги платив повеќе мислејќи дека се нешто посебно зошто се ОЕМ. Јас колата и ќе продолжам да ја одржувам во овластен, но за оваа работа едноствано сметам дека тие 100еу ќе бидат џабе фрлени пари за кој ќе добијам апсолутно ништо повеќе што сум бил во Порше а не на друго место.Друга работа, мојата кола нема никаква посебна и ултра сложена електроника во предните плочки, задните се тие кои што треба да се активираат преку Ваг-Ком, a ABS сензори сигурен сум дека не менуваат во Порше ради превентива. Потоа веројатно ако сите им ставаат оригинал дискови немаше Феродо да ги има на лагер и за мојата, и за другите со 2.7 и 3.0 ТДИ на лагер. Уште не сум решил каде точно ќе ги менувам но се поверојатно е дека вој пат ќе го прескокнам Порше. Незнам што толку мислите дека е погрешно, и дека пак Маршер полошо ќе ги смени предните дискови од Порше но ајде.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #55 на: 23 Февруари 2013, 21:32:02 pm »
Porse Makedonija e firma so site certifikati, ISO standardi i se sto treba. Obucen kadar taka da za takva slozena kola se znae treba profesionalci i toa team.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #56 на: 23 Февруари 2013, 21:37:25 pm »
Од лично искуство...
Колега мој имаше Ровер...Имаше проблем идентичен како твојов.
Купи заменски дискови и плочки, не се сеќавам што марка беа...Од Грција знам дека му ги донесоа, и беа бренд, во тоа сум 100% сигурен...Ги плати околу 10 000 денари...
Оригиналните во МакСтар беа 15 илјади односно 250 евра...Заштеди 5000 денари...
Тргна на пат за Битола...Натака се беше Ок...За враќање на првата патарина колата почна повторно да му тресе...Значи севкупно помина 250 км и свати дека за џабе ги фрли парите...
Ја повози уште некој 2000 км, и ја однесе повторно да смени дискови и плочки...Но овој пат оригинални!
Севкупно математиката му излезе 400 евра, сакајки да заштеди 5000 денари...
Никој не ја оспорува работата на оној кој ке ти ги менува дисковите и плочките, него сакам да ти укажам на можните проблеми кои би се јавиле...
Јас исто така ставив Феродо, во моментот сум задоволен од нив, но поминав едвај 50 км со колата...
Така да не можам да дадам мислење во моментот...
Не викам дека Феродо или АТЕ се лоши, напротив, ок се...
Но 306-ката нема АБС, не е тешка колку аудито, не е брза колку аудито...
Него треба да го закочиш...Размисли и на тоа малку...
И покрај тоа што купив Феродо и што имам релативно доста искуство со механика и работење на возила, поправки, сепак решив дека најдобро е замената да ја направам у овластен сервис, поточно во CityCar, во Автокоманда...
Сепак немам толку многу искуство за да оценам дали останатите делови од кочиониот систем се во добра состојба...
И добив препорака да ги купам нив, а да не зимам Валео или некој други...Од поискусни од мене...
Не те убедувам во ништо. Само како препорака...
Понудата и на Феродо и на АТЕ е одлична. Не би згрешил ни со едните ни со другите...
Но некако пак ми иде накај овластениот сервис се...Немам искуство со нивниот сервис, претпоставувам дека би требало да работат според сите стандарди.

Од друга страна 100 евра не се малку пари...
Само да не ти увалат некој фалц...Ако си сигурен за оригиналноста и потеклото на производот, ондак не се мисли, слободно земи ги и правац кај Маршер...
Доколку се одлучиш за варијанта Б, од продавачот побарај гаранција за производот што нормално би требала да ти следи...
Муабетот, а бе, знаеш, секојдневно продаваме, никој не се пожалил се прикаски за мали деца...
Има или нема гаранција...
АКо има проблем сакам да ги вратам назад и да си ги добијам парите...
:)

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #57 на: 23 Февруари 2013, 21:39:12 pm »
Тоа е твое мислење Бугар, мене ништо не ми завршиле како што треба толку добро за да ме импресионираат. Се што им кажувам за колата треба да им објаснам со ТПИ броеви од каталогот на Ауди, па они да ми речат не е така, па да инстистирам за на крај да испадне дека е така. Друга работа, истрениран мајстор со ТУВ сертификат не става ротоациони гуми обратно свртени на кола, по што последиците беа извртување при дожд и собирање канделабра во Грција.

@SaleSK, 100 евра не се воопшто голема пара за кочници, и повеќе пати повторив дека ако беа добри ќе ставев повторно ОЕМ, но според мое мислење не заслужиле. Дури и заради тоа ако зимам делови сам би земал Феродо Премиер а не Ате, зошто фабричките беа Ате... Единствена грижа и мисла ми е квалитетот и оригиналноста на деловите и гаранцијата за нив. Односно дали навистина ќе добијам оригинал Феродо и Ате во Крис и Том и во Мега Ауто Партс. Како што напоменав во другите постови не сакам да зимам делови од Грција зошто немам гаранција на нив. Значи единствено тоа ме мисли уште малце, другото воопшто ни нема што да мислам. И слично пари да беа со ОЕМ, повторно ќе земев Феродо, зошто на нет читам доста позитивни коментари за нив и за EBC споредени со Ате и со фабричките кај повеќето коли.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #58 на: 23 Февруари 2013, 21:43:37 pm »
Znaci tie se ovlasteni. Imas garancii i kup raboti. Baska ako ti e do 100 EUR zasteda a vozis kola od 40K EUR togas nesto ne stima. Ne mi e krivo nemoj da razberes taka ama los imidz e toa. Kad je bal nek je maskenbal.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #59 на: 23 Февруари 2013, 21:44:53 pm »
Дури и од најовластен севрвис у најголема германија ако излеза на отворен пат пред да им напраи соодветен  „bed-in" на дисковите, има огромни шанси при нагло запирање да ги искриви. Се знае, првите 100-200км се вози екстремно внимателно и се користи кочницата со минимален притисок на педалот. Ако излезеш на отворен пат, поминуваш 100-200км, ама за кочниците е речиси исто како 0 да си поминал.

Јас до сега не сум имал проблем со афтермаркет квалитетни дискови (а и фала богу, само такви сум зимал). Правилно местење и правилно разработување се основните услови да не се појави тресење на тазе сменети дискови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.