Автор Тема: Тресење на воланот при кочење  (Прочитано 12101 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #75 на: 24 Февруари 2013, 00:36:27 am »
Гледај, кога ке зимаш плочки земи со поголема топлинска моќ

Ти препорачувам TRW, ги имам малтретирано до максимум... со тие, јас што ги возев слободно можеш да возиш и кружна трка... (една класа појаки, од оние што се за цивилно возење, а не се про рејс)
« Последно менување: 24 Февруари 2013, 02:10:49 am RikiRulz »

Отсутен robocopmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
  • Орелот секогаш лета сам, а чавките летаат во јато
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #76 на: 24 Февруари 2013, 01:37:08 am »
Саше, ме чуди што на такво возило како твоето мислиш да штедиш. Треба да знаеш дека за скапо возило нема евтини делови и евтино одржување на истото. Совет: купи си оригинал делови кои ги пропишува фабриката, ако се поскапи и нема  да те боли главата. И запамти го златното правило "Сиромавиот секогаш дупло плаќа", барем јас се водам по тоа правило.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #77 на: 24 Февруари 2013, 01:58:08 am »
Де бе луѓе шо ме напраивте со воа сакаш да заштедиш? Има ли некој на форумов што некогаш стаил некој дел што не е ОЕМ според муабетиве? Не сакам да ставам кинески дискови и плочки од 50 евра на колава  па до толку да правам нешто лошо. Се работи за Феродо и АТЕ, значи познати и етаблирани фирми кој се специјалисти во областа за кочници и произведуваат делови со ист квалитет како и ОЕМ, всушност ОЕМ е АТЕ треба ли повеќе муабет ?  А ако дисковиве фабрички беа некој посебен квалитет ќе издржеа повеќе од 80ккм. Еве еден интерест текст видете.
http://www.autofista.hr/osobni-program/textar/jeste-li-znali/?lang=en

Всушност најпроста работа што може да ја направи некој и на која што ќаруваат најмногу овластените сервиси е да се јавиш во овластен сервис и да си ставиш делови кој они ќе ти продадат. Така би изиграл секој кој не се замара многу со колата но сака да му е добро сервисирана. Јас како поголем ентузијаст за коли се ангажирав повеќе околу ова прашање, истражив кој се ОЕМ плочки за мојата кола, дали има разлика помеѓу ОЕМ и Афтермаркет производите на АТЕ, како стои АТЕ во споредба со другите познати марки(Textar, Ferodo Premier, EBC) и после сето тоа заклучив дека за помалце пари можам да добијам ист и подобар производ. Значи несакам нешто помалку квалитетно за колата или полоши кочници да имам за 100еу. Но после се тоа заклучив дека со Феродо или АТЕ никако не би направил грешка ако ги купам. Е сега пред да ги купам убаво ќе се распрашам и за гаранцијата на деловите, условите и останато па потоа ќе донесам конечна одлука. Но во глобала тоа е. Ако не бев член на Карклуб и немав никаков интерес за коли сигурно ќе ја возев колата уште 5ккм вака зошто никој друг не би го сетил тоа тресење кое навистина е премногу минимално, потоа ќе се јавев во сервис, ќе добиев АТЕ плочки со парт намбер од Ауди и тоа ќе беше тоа. Вака барем имам избор.
« Последно менување: 24 Февруари 2013, 02:41:15 am Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен robocopmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
  • Орелот секогаш лета сам, а чавките летаат во јато
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #78 на: 24 Февруари 2013, 02:24:00 am »
Саше, не мислев дека сакаш да заштедиш пари, туку наједноставно види во техничката книшка кој плочки и дискови фабрички се ставени и препорачани, смени ги старите со исти такви, зашто сепак некој од тие машински инжињери по фабриките сигурно ги тестирале тие компоненти а и повеќе знаат од нас. За да не се мачиш да мислиш кој фирми се подобри. Знам дека за траење на плочките на кочниците најмногу влијае како и колку ја користиш кочницата т.е. стилот на возење. ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #79 на: 24 Февруари 2013, 02:35:28 am »
ич да не ти чуе,тури си ате/феродо и свиркај си :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #80 на: 24 Февруари 2013, 02:40:30 am »
Брее ама муабет се направил, немало подобри работи од ОЕМ!? 

Кај оем-от се гледало да ги исполнуваат барањата и да бидат ценовно прифатливи, а кога ќе дојде до менување, газдата може да си стави пак оем, или може да си стави и подобри кои може да бидат  поскапи. И каде е тука проблемот?
Во случајов на Саше се поскапи ОЕМ-от, ама немора да значи дека во порше работат светци па цениве им се ултра реални.
И јас би идел на афтермаркет проверено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #81 на: 24 Февруари 2013, 11:09:09 am »
И таму вика „for track use“ каде што се очекува рамномерно да се трошат дисковите и плочките.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #82 на: 24 Февруари 2013, 14:15:48 pm »
Денеска бев до Тетово па малце си поиграв со кочниците да видам како е точната состојба и да им одговорам на членовите што ги интересираше кога и како се јавува. Значи под 110 нема никакво тресење при кочењето и не се приметува ништо. Од 110 до 160 се осеќа мало тресење на воланот при кочење, со тоа што колку посилно притискам на кочницата, повеќе го осеќам тресењето. Најјако тресење на воланот осеќам на 126 км/х, веројатно тогаш има некоја резонанца па заради тоа. Во распонот на 170-200 пробував исто така и тогаш не осеќам никакво тресење на воланот при кочење. Тоа е тоа, дисковите мора да се мењаваат.

Едит: При возење нема никакви вибрации на воланот при било која брзина. Вибрации има исклучително при кочење.
« Последно менување: 24 Февруари 2013, 14:30:16 pm Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #83 на: 24 Февруари 2013, 14:19:41 pm »
А чисто онака спортски, да ти ги проверат и бандашите на машина? И балансирање едно да им удриш  (знам дека нема тресење при нормално возење, ноооо...)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #84 на: 24 Февруари 2013, 14:29:36 pm »
Секако планирам пред промената на дискови, да ги ставам летните гуми за секој случај да не испадне тоа. Единствено се мислам дали да центрирам предница пред промената на дисковите или после тоа?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3155
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #85 на: 24 Февруари 2013, 14:43:55 pm »
Секако планирам пред промената на дискови, да ги ставам летните гуми за секој случај да не испадне тоа. Единствено се мислам дали да центрирам предница пред промената на дисковите или после тоа?
nema vrska so centriranje mozes i pred i posle a problemot ti e do diskovite malku ti se krivi ama ako ima prostor ako ne se istenceni pomini gi na dremong ako neznaes kade kaze ke ti dadam broj od dobar majstor

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #86 на: 24 Февруари 2013, 22:29:45 pm »
Ако имаш некој во Леов може да ти ги израмнат, се разбира зависи од дебелината! На Инсигниата ги рамена дисковите исто тресеше како кај тебе!

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #87 на: 25 Февруари 2013, 00:16:33 am »
Што мислите за ова, читајќи за кочници, дискови и остало по странски форуми и страни налетав на еден Порше форум каде што препорачуваат дисковите и плочките да не се менуваат заедно.

Муабетов ме подсеќа на една тема, да не отварам стари рани, со гумите...ама ајде...

До дисковите е, 90% ама 10% би оставил на некоја гумица, некоја јабучица итн итн :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #88 на: 25 Февруари 2013, 00:20:47 am »
Ако е дефект до некоја гумица, јабучица(што не верувам многу но нема лошо од проверка) дали истото би се покажало на тестовите што ги прават на технички преглед кога ги тресат гумите на колата хоризонтално ?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Тресење на воланот при кочење
« Одговори #89 на: 25 Февруари 2013, 00:26:47 am »
Би требало да се види, но ако некој го гледа тоа многу внимателно!!!
Пошто 90% од случаевите во последно време и не ги ни гледаат колите...
Ако види релативно ново возило, проаѓа онака...кочи, пушти, сецкај, терај...

Некој дури ни колите не ги носат на технички...Даваат пари и сообраќајна, и после саат време добиваат комплетна документација за исправност...

Ако ја носиш на технички, однеси ја кај некој познат, замоли го да зирне се комплет...
Тоа мрдањето симулира различни услови на пат...Кога држиш на кочница, и коа плотните мрдаат напред назад се симулира кочење во различни усови на патот...Тогаш може да се види да не зеза нешто...
Добро ти текна дека можеш и така да провериш :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.