Рамнење дискови не би ти препорачал воопшто.
Прво имаш 80к км, значи зрело за мењање, барем по мене...Со 80к километри дисковите на толку тешко ауто верувам дека се истенчени, па и затоа се искривиле...Рамнење значи симнување на уште еден слој, значи уште повеќе се истенчуваат, и после првиот дожд и првото посагламно кочење, сметај дека ке бидат ужас...
Ако ги оставиш истите плочки, сметај дека ке ги уништат дисковите уште првит 200 км...
Ако ставиш нови, и нив ке ги упропастиш заради тоа што дисковите ке се заискриват, па ке ти ги ебат и плочките..Значи дупли трошак...
После ке треба све јово на ново, односно пак ке си платиш нови дискови и плочки...
Ова ти го зборувам од искуство...
Јас така на колата сменив само плочки, без дискови...За 1000 км сватив дека сум направил глупост...Сменив и дискови, ставив поефтини...Пак направив глупост...На крај сменив и дискови и плочки и терав 10 години без проблем...Нова тура еве комплет сменив сега...Повторно дискови и плочки. Претходните беа возени околу 80 000 км...приближно...
Се е ова зборување на памет додека не се провери...
Можеш да одиш да ти ги проверат дисковите, со микрометар, и доколку се установи дека СЕ за рамнење, слободно оди и купи нови КВАЛИТЕТНИ!!!
Плати ги солено, купи си и квалитетни плочки, плати ги и нив дупло ако треба, ама знаеш дека си мирен и дека колата ти е ОК!
Провери ги кочниците и позади...Не секогаш тресење се јавува од напред...
Претходно провери си ја предницата, стабилизатори, јабучици, гумици на баланс штангла! Овие последниве обавезно...
Незнам што све има на аудито, но провери се...Од мала луфта у предница знае да се јави дрхтавица на волан...