Автор Тема: Прашање за ремап  (Прочитано 15819 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #60 на: 05 Јануари 2013, 13:40:35 pm »
Ја би ти препорачал ако не се разбираш, да не скокаш толку. :)
Квалитетен ремап не е само покачување на буст на турбина (кај турбобензинци).
Покачување и на притисок на бризгалки, промена на fuel-to-air смеса и уште многу други параметри.
Кај 115 коњскиот 16V JTD, компонентите во моторот се ИСТИ и за 115, и за 150 коњските верзии.
И јас искрено вака.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #61 на: 05 Јануари 2013, 14:31:03 pm »
А зошто пак да правиме ремап за да добиеме +20 коња. Зошто да не го возиме со 150 коња, туку морало 170 или 180 коња ? Зарем малку се 150 коња ? Ај разбирам кола од 50-60 коња да ја дотераш 100 коња ке има разлика, ама 150 коња ако се малку за патничка кола, незнам што друго . Камо ја кај мене да иам 100 коња наместо 40, само 100 коња доволни се за во мојата кола, нормално ке се провери каросерија, ке се зацврсти

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #62 на: 05 Јануари 2013, 14:35:02 pm »
Кога зборуваме за турбаш:
Занемаруваш факт дека со ремап се крева и обртен момент, се НАМАЛУВА потрошувачка во нормален режим на возење, и нормално, се добива повеќе снага која СЕКОГАШ е добродојдена во било која кола.
Сите коли се патнички Filo, и со 150 коњска Алфа се патува, и со 180 коњска Алфа се патува, ама позабавно.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #63 на: 05 Јануари 2013, 14:43:48 pm »
А зошто пак да правиме ремап за да добиеме +20 коња. Зошто да не го возиме со 150 коња, туку морало 170 или 180 коња ? Зарем малку се 150 коња ? Ај разбирам кола од 50-60 коња да ја дотераш 100 коња ке има разлика, ама 150 коња ако се малку за патничка кола, незнам што друго . Камо ја кај мене да иам 100 коња наместо 40, само 100 коња доволни се за во мојата кола, нормално ке се провери каросерија, ке се зацврсти
Затоа што тие 130 фабрички КС се максимални, не се постојани. Значи ќе добиеш 160кс, кои се и те како добредојдени во било која кола. А вистинското прашање е зошто да возиме со 130кс кога можеме со 160кс?

Јас дури би рекол дека од кола со 140кс фабрички, и кола со 105кс фабрички ремапирана на 140кс втората ќе биде побрза од првата во скоро сите услови и тестови.

Единствената предност кај фабричкиот мотор од 140кс е што може да се однесе доста лесно до 175кс.

Ако ништо друго, претекнувањето на други возила во сообраќајот е полесно, побрзо и посигурно - доколку моторот има повеќе сила. И доколку моторот е ослободен од фабричките лимитации за да постигнува разно-разни еко стандарди.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #64 на: 05 Јануари 2013, 14:47:30 pm »
Ке се намали ама за колку, за 1 литар ? Со 150 коња немаш снага да кренеш брзина доволно за да престигнеш друго возило ? Ако почнеме за забава, па со 200 коња е позабавно од 180, со 250 е позабавно од 200 коња и така натаму до бескрај  ;)

А зошто пак да правиме ремап за да добиеме +20 коња. Зошто да не го возиме со 150 коња, туку морало 170 или 180 коња ? Зарем малку се 150 коња ? Ај разбирам кола од 50-60 коња да ја дотераш 100 коња ке има разлика, ама 150 коња ако се малку за патничка кола, незнам што друго . Камо ја кај мене да иам 100 коња наместо 40, само 100 коња доволни се за во мојата кола, нормално ке се провери каросерија, ке се зацврсти
Затоа што тие 130 фабрички КС се максимални, не се постојани. Значи ќе добиеш 160кс, кои се и те како добредојдени во било која кола. А вистинското прашање е зошто да возиме со 130кс кога можеме со 160кс?

Јас дури би рекол дека од кола со 140кс фабрички, и кола со 105кс фабрички ремапирана на 140кс втората ќе биде побрза од првата во скоро сите услови и тестови.

Единствената предност кај фабричкиот мотор од 140кс е што може да се однесе доста лесно до 175кс.

Ако ништо друго, претекнувањето на други возила во сообраќајот е полесно, побрзо и посигурно - доколку моторот има повеќе сила. И доколку моторот е ослободен од фабричките лимитации за да постигнува разно-разни еко стандарди.

А тие 160 коња при колку вртежи се постигнуваат ? Ако 130 коња се постигнуваат при 6000 вртежи, тебе муабетот ти е дека уште на 4500 вртежи ке ги имаш на располагање тие 130 ?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #65 на: 05 Јануари 2013, 14:52:30 pm »
Воопшто не ми е јасно зошто ако ги имам потребните ресурси во моментот (рецимо здраво турбо на 150 КС мотор и 300 евра), да не добијам нешто повеќе?
Збориме за ремап на колата што во моментот ја имаш. Јас пример моментално бркам JTD 105 за комотно да можам да ја ремапирам на 130 КС и да си возам pocket rocket, многу, МНОГУ блиску до снагата и обртниот момент на QV за половинка од цената на трошоци за гориво.


П.С. Баш тоа му е муабетот на Дени. ;)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #66 на: 05 Јануари 2013, 14:57:19 pm »
Епа ако ја земам кола со 130 коња, уште на 1500 вртежи ке ги има истите коњи колку сегашната кола што ја возам ;D Штознам, според мене, за патничка кола кола веке преку 140-150 коња е претерано, како сакате вие сватете ме  :)

Камиони со по 300-400 коња влечат по 30 тона товар, а ние во патничка кола се жалиме дека 150 коња ни се малку  :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #67 на: 05 Јануари 2013, 15:01:26 pm »
Епа ако ја земам кола со 130 коња, уште на 1500 вртежи ке ги има истите коњи колку сегашната кола што ја возам ;D Штознам, според мене, за патничка кола кола веке преку 140-150 коња е претерано, како сакате вие сватете ме  :)

Камиони со по 300-400 коња влечат по 30 тона товар, а ние во патничка кола се жалиме дека 150 коња ни се малку  :D
А земаш во предвид дека новата кола ште ќе ја купиш ќе е два пати потешка?

Ако за тебе 140-150кс е претерано, рачунај има и луѓе кои мислат дека 2400-2500кс е претерано. И би се задоволиле со 1900кс на задните тркала.

Те разбирам, ама еве на пример има коли кои навистина можат да искористат доста повеќе сила. Пример ќе дадам на Гт86 и на Субару импреза 2.0 турбо дизел 150кс. И двете би биле супер со уште по 30% повеќе сила од што имаат фабрички.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #68 на: 05 Јануари 2013, 15:03:38 pm »
Друго е да земеш спортска кола и да испаднеш на стаза и да натепаш гас, друго е кола за возење во нормални услови  :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #69 на: 05 Јануари 2013, 15:06:28 pm »
Сигурно на стаза нема да искочиш со ремап од 30кс, туку со турбо од камион и ремап од 500кс.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #70 на: 05 Јануари 2013, 15:08:13 pm »
Ај да бидат појасни работите.Со воведувањето на електронските-процесорски контролни единици со дополнителна надворешна меморија, стана јасно дека многу операции и уреди во автомобилската индустрија ќе добијат свој софистициран развој.Во развојот на тие софтвери-мапи за работата учествуваа за во тоа време, ретки стручни лица од областа на хардверот и софтверот.При создавање на еден софтвер за одреден мотор, се праван многу модели од кој на крајот соодветен тим на стручњаци дава изим за употреба на истиот.При тоа одлучување ,тој софтвер треба да задоволи многу законски норми на загадување како и да ги земе во предвид различните климатски услови за да на крајот се избере еден, кој ќе работи задоволително на сите географски ширини и должини.При создавањето на тие модели се испитуваат и други кои даваат поголеми можности од просекот но најчесто не се земаат како финална верзија од многу причини.Една од нив е да секоја година се исфрла подобрен модел на мотор, кој всушност е истиот но со подобри карактеристии.Овој момент е многу битен од маркетиншки аспект.
Но се случи ,што е нормално, една група на мајстори за изработка на ваков софтвер да ги свати овие можности и се појавуваат првите фирми за чиптјунинг.Во првиот момент, истите беа напаѓани од фирмите кои произведуваат автомобили, но подоцна истите сватија дека залудно ја трошат енергијата и истите се влучија во нудење на изработка на ремапи, а исто така сватија дека заалудно ја трошат енергијата а и парите, па решија да се вклучат во поделбата на колачот што оваа дејност ја нуди.
Меѓутоа оваа дејност е скапа, прво по опремата, второ по апликативните софтвери што требаат, висината на парите за профи тјунинг, зафаќа десетици иљади евра. За една фирма производител на автомобили ова е ситница, но за обични смртници е доста висока.Пред 10години ме контактираше итаљанска фирма за тјуниг, ми нудеше опрема, обука и подршка и за сето тоа бараше 40000 евра, без царина и ддв.
Во ова кинеските компании видоа добар бизнис па бидеќи не се потписници на ниедна конвенција за заштита на интелектуален и секаков друг труд, почнаа со копирање на многу познати уреди и софтвери од оваа област, во прво време со половина од цената на уредите, за подоцна да се спуштат на смешни суми.Дел од тие уреди работаат, дел не работат.Тие што работаат не се 100% апликативни.Може да се користат, но треба да се знае каде.Секое слепо вреување на уредот, може да доведе до блокада на ЕКУ-то кое ако имаш среќа некој повичен ќе ти го спаси, ама ќе те чини повеќе од парите што требало да ги заработиш,а некои ни горнион не ги враќа...и тоа чини многу.Конкретно јас имам некои такви кинески апаратчиња и сум ги користел само кај опел возилата, бидеќи имам оригинален тестер и подршка и во 99% од случаите можам блокираното ЕКУ да го вратам во живот.При екпериментирање со овие уредчиња многу често ми се случувале вакви работи и знам каде можам да ги употребам а каде не.
Може со оваа работа да се зафатиш и како слејв извршител,за одредена профи фирма,колачето е помало но сигурноста е многу голема.
Од досегашното искуство како слејв, и ремапите што ги имам инсталирано,премногу сум задоволен и не само јас туку и сопствениците на возилата.Има коли кои скоро три години се возат без никакви последици, а со големо задоволство и уживање како со перформансите така и со потрошувачката..

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #71 на: 05 Јануари 2013, 15:17:47 pm »
Маршер, а да ти го донесам мојот опел да ми го избушиш таму на 6-та специјала или која и да е највисоката специјала до која може да се буши, да му напраиме еден ремап  ;D ;D ;D

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #72 на: 05 Јануари 2013, 15:21:00 pm »
Фило зашто секогаш тргнуваш од себе. Секој има различни потреби и барања затоа постојат различни возила со различни мотори и тн. Не тргнувај секогаш субјективно.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #73 на: 05 Јануари 2013, 15:23:00 pm »
Плус, да не заборавиме дека Воксалот на Фило тежи 860 кила. Еден просечен хечбек денес тежи 1200+.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #74 на: 05 Јануари 2013, 15:24:21 pm »
Фило зашто секогаш тргнуваш од себе. Секој има различни потреби и барања затоа постојат различни возила со различни мотори и тн. Не тргнувај секогаш субјективно.

Ок  ;)

Плус, да не заборавиме дека Воксалот на Фило тежи 860 кила. Еден просечен хечбек денес тежи 1200+.

Точно, во сообракајна 890 ми е заведен