Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline  (Прочитано 26915 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #105 на: 04 Јануари 2013, 10:16:39 am »
Живело ширење FUD.

Леоните до 150 коња ќе бидат со торзија. Во ред, Leon се смета за „поефтина“ варијанта, па соодветно на тоа ќе има торзиона оска. Од лично (повторувам, лично) искуство тврдам дека торзионата оска кај Леон 1 не е проблем. Како и да е, решиле така.

Голфовите до 122 коња ќе имаат торзиона оска. Тоа значи 1.2 TSI 85, 1.2 TSI 105 и 1.6 TDI 105. Дека тоа ќе бидат 90% од продадените Голфови, не ми се верува.

Ни мене не ми се свиѓа одлуката, и сметам дека е чекор назад. Но, (и тука екстремно се разидуваат нашите ставови) јас ќе се стрпам да повозам таков Голф за да дадам мое мислење. Според тоа што до сега сум го прочитал, верзијата со торзиона оска е уште полесна. Ќе чекам да пробам, па да кажам.

EDIT:

Еве нешто, конкретно за Леон:

"On models with 148bhp or more, the rear suspension is a more complicated multi-link setup, rather than a torsion beam, but both give a very comfortable ride. The multi-link does offer a little extra suppleness at speed. Refinement is also very impressive."

http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon

"In the Leon, models with 148bhp or more get a fully independent system; lower-powered cars have a more basic set-up. We've driven Leons with various wheel sizes, and with all of the available suspension systems, and it was the similarities – rather than differences - that were most apparent.

On smooth Spanish roads, the ride on non-FR versions felt firm but composed. There's some thump over sharper bumps, especially from the rear, but not enough to really upset things."

http://www.whatcar.com/car-news/2013-seat-leon-review/264494

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
SEVEN THINGS THAT LET US DOWN IN THE GOLF 7
« Одговори #106 на: 04 Јануари 2013, 10:24:55 am »
SEVEN THINGS THAT LET US DOWN IN THE GOLF 7









FIRST THE RETURN OF THE TORSION BEAM REAR AXLE

With the introduction of the Golf 5, the torsion beam rear axle 2003 had retired. Forget it. Now she returns to the Gulf 7th Only the models with more than 140 hp VW donated a modern multi-link axle. This lowers the price while at the base, but is technically a major setback. Where: Retro is in. And yes, the twist-beam axle had been the first golf




SECOND THE LACK OF HYBRID DRIVE

Since 1997, Toyota built the Prius. Since 2010 the Auris Hybrid. Since 2012 the Yaris hybrid. And VW? Announced for the end of 2013 at the Golf Hybrid. That makes 16 years development lead for the Japanese. In the competition between the two largest automotive groups VW draws up short at this point - and has been for years.





THIRD THE OVERPRICED NAVIGATION SYSTEM

A standard screen in the dashboard is great. Unfortunately, the can in its basic model in the Golf 7 little. Even a radio costs extra, a navigation system costs a lot extra. The simplest navigation starts at 1,375 euros. How are cheaper, shows the competition. Ford Focus will cost Navi 1100, the Hyundai i30 1,120 euros, TomTom, only 140 Euro. After all, VW offers the Navi as an extra for the basic version.





4TH THE PRIZE FIGHTER

Volkswagen has kept its word. The Golf 7 will cost exactly the basic configuration as much as the Golf 6: 16,975 euros. In black, with Highline equipment, 140 hp, seven-speed DSG, four doors, leather, airbags, rear, large navigation, driver assistance package and winter tires on steel rims, the price doubled to almost 34,000 euros. Way too much for such a car. Strictly comparable, but a clue. For 68,000 DM (about 34,000 euros) in 1990, there was a fully equipped golf "Limited" with 210 horsepower and all-wheel drive.




5TH THE CHEATING DIET

According to the golf business has slimmed 7 tidy, up to 100 kilograms. A peak value, including the Golf weighs 7 less than a comparable model of the fourth generation. Unfortunately, this value is more marketing than reality. Because not all models are so much easier. The 85-PS entry-level petrol engine weighs only about 24 kilograms less than its predecessor, the 2.0 TDI BlueMotion even just eleven pounds. And at a reduced capacity.



Consumption with DSG: not always lower
6TH THE GEAR-MESS

Volkswagen is proud of its dual-clutch transmission. It switches without interruption of traction and saves gasoline. Theoretically. Practically this is so. Only the seven-speed DSG in the 1.4-liter TSI with 140 PS lowers consumption. With the same gearbox, the 1.6-liter TDI with 105 hp consumes 0.1 liters more than the five-speed manual gearbox. The six-speed DSG at 150-horsepower diesel engine increases fuel consumption by as much as 0.3 liters. That is not up to date. Saved, however, was the entry-level gasoline. There's only five-course, not even a sixth surcharge.





7TH WHERE ARE THE LED HEADLIGHTS

With a view to hybrid and electric golf LED headlights would be a wise investment. They are energy efficient and will help to extend the range. The consumption of combustion engines could be reduced. The full-LED headlights are neither now nor in the future to co




http://www.motor-talk.de/news/sieben-dinge-die-uns-am-golf-7-enttaeuschen-t4162751.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #107 на: 04 Јануари 2013, 10:41:51 am »
I na kraj Kinezite ke go pogrebat VW i ostanatite alcni evropski proizvoditeli. Samo neka
Pustat Cherry QQ na pazarot vo Eu za eftini pari i NIKOJ nema da pogledne VW nitu Renault nitu nisto. Cherry QQ vo kina kluc na raka registriran e 2500 USD ! So klima !!!!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #108 на: 04 Јануари 2013, 10:44:58 am »
Па купи си го во Кина.
Еве ти ги кинезите http://greatwall.mk/
Само немаат коли од по 3000 евра

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #109 на: 04 Јануари 2013, 10:54:23 am »
Од официјалниот Германски каталог за Golf 7:

"Radführung hinten durch Leichtbau-Verbundlenkerachse (63 kW bis 77 kW) bzw. Vierlenkerachse (ab 90 kW)"

Верзиите од 63 до 77 киловати (85 до 105 коњски сили) ќе имаат торзиона оска. Над 90 киловати (120 коња) ќе имаат суспензија на 4 точки (односно, мултилинк).

Бугар: Не го тупи.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #110 на: 04 Јануари 2013, 10:55:35 am »
Cherry Qq nema vrska so Great Wall :) I za kineska NOVA kola povekje od 2000 USD e apsurd da se dadat ! Zamisli ako se najde maz (a sigurno ke ima) da go donese tuka. Ne tupam TUKU KAZUVAM na kade idat rabotite

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #111 на: 04 Јануари 2013, 11:00:18 am »
Бугар, не терај оф-топик муабети каде што не им е местото. Еднаш доби бан.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #112 на: 04 Јануари 2013, 11:04:39 am »
A be ilustriram :) golf 7 e top ama pusto preskap

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #113 на: 04 Јануари 2013, 11:07:11 am »
А колку би сакал да биде?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #114 на: 04 Јануари 2013, 11:16:15 am »
Vo katalogot pisuva i deka masata na vozilata e 100kg namalena, a ne 5 ili 10kg
W kazuva deka DSG trosi pomalku, no ne ti kazuva deka DSG trosi pomalku vo samo eden model, vo ostanatite trosi poveke.
W kazuva deka noviot golf e poevtin, no vsusnost i ne e.
W ti kazuva za nekakvi si drn drn svetla, zatoa sto nema led.
W ne ti kazuva deka nemas osnovna oprema kako radio, usb ili bt.
W ne ti kazuva deka kasni 16 godini vo hibridnata tehnologija

Zosto bi mu veruval na W za toa vo koi modeli go vgraduva multinikot? Sepak kako sto velat, narodot toa nema da go oseti ;) Sepak toa e i podatok sto moze da varira do konkretniot pazar.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #115 на: 04 Јануари 2013, 11:35:34 am »
1. Масата е намалена ДО 100 килограми, во зависност од моторот и опремата. Argument invalid.
2. DSG троши повеќе. Автоматик секогаш троши повеќе.
3. Куповната цена на нов Голф 7 е пониска од таа на нов Голф 6 (кога се појави). Argument invalid.
4. VW нема лед во таа класа. Ама нема ни никој друг, освен Сеат, што е VW. Argument invalid.
5. Немаш радио? Имаш мултимедијален уред со touch-screen во основно ниво на опрема. Argument invalid.
6. Хибриди? Ајде, нека ти биде.

Дечки, LP најде нов артикл на интернет што неиздржано ги поддржува неговите заблуди. Ќе го цитира во секоја можна прилика.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #116 на: 04 Јануари 2013, 11:47:06 am »
uspesno gi negira site stavki od artiklot napisan od renomiran avtomobilski magazin. ili ne...

1. ja znaes onaa reklamata do 50%. E, vo realnost e 5%
2. W se fali deka DSG trosi pomalku. Go pravi toa veke edna decenija.
3. vidi br.1
4. drn drn svetla.
5. epa vo germanija nema radio. a vo germanija i makedonija nemas usb i bt ni vo najvisokoto nivo na oprema. mislam U S B!
6. toa sto W go nema, ne e bitno neli?

Decki, Zero go procita germanskiot artikl sto mu go rusi svetot izgraden na lagi i zabludi i sega mu e krivo :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #117 на: 04 Јануари 2013, 11:50:00 am »
Нема УСБ зошто оди со СД картичка, зарем не? А тоа е исто (и поубаво на изглед секако) решение.

А за тежината може да се одреди точно колку е разликата кај најважните модели каки 1.4тси и 1.6 тди?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #118 на: 04 Јануари 2013, 12:03:14 pm »
Тебе еден квази-преведен (со Google Translate) артикл ти е доказ дека во Германија Голф се продава без радио?

На истиот линк горе, можеш да видиш дека во Германија Golf Trendline доаѓа со touchscreen мултимедијален уред. Јас не знам за ниеден таков уред што доаѓа без радио. Можеби е без DAB дигитално радио (ама не знам, можда тресам), ама тоа е веќе друг муабет. Следната тура Golf MK7 Highline што ќе стигне во Македонија ќе има Bluetooth, колку што знам веќе имаат (или ќе имаат) USB. Во Германија Highline доаѓа со најголемото радио и со Bluetooth. Тоа е веќе зборено во темава, доказот го имаш во линкот со цените.

За тежината.. До 100 килограми значи дека постои барем една комбинација на број на врати, мотор и опрема која е толку лесна. Можеби е достапен само по нарачка, не знам. Ама сигурно постои. Модел за модел, Голф 7 2.0 ТДИ Хајлајн е околу 60 кила полесен од Голф 6 (со истиот број на врати и соодветната опрема). Ова е мерено во Македонија.

За тоа колку троши кола опремена со DSG, можеме да дрибламе на широко, ама и сам знеш дека начинот на возење игра огромна улога, така да не постои реферетно мерило. Со мојот начин на возење, аутоматиците секогаш ми трошеле (нешто) повеќе. Сигурен сум дека ако сакам, можам да извозам така што ќе трошат помалку.

Опа бато, „дрн дрн“ светла? Прво ти е тоа огромен аргумент, а после тоа (кога си ги изеде зборовите), „дрн дрн светла“?

За хибридите, Германците каснеле 15 години. Во ред, ама каснат и мање-више сите други. Е сега, тоа што германците каснат 16 години не значи дека Германците се полоши. Како и да е, за мене хибриди се небитна маркетингшка финта без никаква иднина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #119 на: 04 Јануари 2013, 12:15:08 pm »
ke imale. Bi trebalo da imaat....

ne kasnat germancite, kasni w.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need