1. Многу е битно за која класа на возила станува збор, модерни дизели во класата Б сегментот, (207, ц3, пунто итн) не трошат повеќе од 6-7 дизел градска.
2. Дизелите се расипуваат поради сложеноста на новите системи, а не поради лоша нафта (ова е фактор, ама не е до толку трагично во МК). Common rail пумпа, турбо полнач, инџектори високопритисочни инџектори, и куп други (скапи) делови.
3. Неточно - ова мора да се дискутира поединечно за секој модел. Има дизели кои 300.000 ќе поминат без отворање, а исто така има и бензинци кои го можат тоа.
И на крај, еве ќе земам пример со алфа 147 2.0ts и 147 1.9jtdm 16v, пресметките се многу блиску, да речеме ќе трошиш
За бензинец на плин: 13л на 100км плин =520 денари за 100км,
За дизел: 8л на 100км= 588 денари на 100км.
Бензинецот ќе те награди со подолги сервисни интервали, дизелот ќе те награди со поефтина промена на каиши и затегачи. Ако се деси квар на некој витален дел од мотор - полесно се поминува со бензинец. Се` на се`, ако не ти смета да возиш со боца во гепек, или со резервна во гаража/подрум, плинот е сосема исплатлива варијанта. Поскапата набавка на дизел возило ќе се неутрализира со цената на инсталација на плински уред + атест.