Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923659 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2265 на: 19 Ноември 2012, 22:27:28 pm »
муабетот на ЛП дека кај бензинците гаста така лесно иде,те се качуваат му го разбирам.истото ми се дешава и на мене кога ќе земам да го повозам swift-от на сестра ми,ама мислам дека тоа се должи на ненавикнатоста на колата(последниве пати успевам да го возам како дизел,да тргнам со мала гас,да го паркирам во рикверц без да ми изгади или да морам со малце поголема туража),и можеби така да е штелувана папучата за гас,те да иде доста полесно кај малите бензинци за разлика од дизелите.на дојам сум дека повисоко литражните бензинци не им рипа гаста како на маливе тн косилици

dobro e sto nekoj se zadrza na problemot na denov. Ponatamu, sto se slucuva koga se prefrlas od dizel na benzinec:
1. motor urla na 4000rpm na dopir na gasta. Bukvalno kako nemas regulacija na turazata, samo ON i OFF. Kako da e evtina kineska igracka.
2. ako probas da trgnis so mala turaza, isto kako kaj dizelot, motor gasi.
3. Ivicnjak da iskacis e prikazna za sebe. So dizelot iskacuvas sekakva neramnina so 1500rpm. Kako prvo, kaj benzinecot niti mozes da postignes 1500rpm (bez da potrosis 10tina sekundi na pedalata za gas, koerigirajki delovi od milimetarot so stapaloto preku cevli, good luck with that) i posle toa najverojatno ke ti ugasi kolata. Koja e prakticnosta od takva kola, Mocaj se na takva kola!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2266 на: 19 Ноември 2012, 22:36:03 pm »
ЛП ти незнаеш да возиш бензинец, не е проблемот во бензинците. Како јас сега да се пребацам на дизел и да кажам дека само до 5 илјади ми врти и не го бива и дека многу е бучен ако го возам цело време од 3 до 4 илјади, како што го возам бензинецот :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2267 на: 19 Ноември 2012, 22:36:58 pm »
1. Глупости.
2. Исклучиво ако си неискусен или неспособен возач.
3. Да, треба повисоки вртежи, ама ај не претерувај.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2268 на: 19 Ноември 2012, 22:40:07 pm »
ова екномскава криза ги смени лугево упм.... абе и гјубре на мазут што тера да им дадеш да возат ама 2 литра да троши, ке речат најдобар мотор у свет е!

на БЕНЗИН се вози, на НАФТА се грее, а на плин се КУВА :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2269 на: 19 Ноември 2012, 22:43:59 pm »
А на струја што се прави? Се печат црнци?





















Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2270 на: 19 Ноември 2012, 22:44:25 pm »
на БЕНЗИН се вози, на НАФТА се грее, а на плин се ГОТВИ :)


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2271 на: 19 Ноември 2012, 22:57:48 pm »
ЛП ти незнаеш да возиш бензинец, не е проблемот во бензинците. Како јас сега да се пребацам на дизел и да кажам дека само до 5 илјади ми врти и не го бива и дека многу е бучен ако го возам цело време од 3 до 4 илјади, како што го возам бензинецот :)

Vozenjeto dizel e mnogu pointuitivno. Gazis dodeka lepi, vo istata sekunda koga prestanuva da lepi menuvas brzina i povtoruvno gazis dodeka lepi.
Kaj benzinecot bas nemas pojma koga da smenis, posto a si zgaznal a ne, a si smenil brzina a ne, se ti e isto. Nema engine response, masinata celo vreme e mlitava. Go gazis do 3k ne lepi, do 4 ne lepi, 5 ne lepi, 6 ne lepi. Da prodolzam do 7, i zosto, nisto ne dobivas? Se uklucuva limitatorot i znaes deka e vreme za promena na brzina. Se uklucil limitator a motorot nikogas ne zivnal. Zatoa kaj benzinec mora da gledas na obrtomer koga vozis, i vozenjeto e mnogu vestacko kako elektromotor, kako kosilica. Dizelot sam ti kazuva koga treba da smenis brzina, i toa se slucuva sekundarno. Mnogu e lesno za soferot da komunicira so dizelot, i toa pridonesuva za uzivanje vo vozenjeto.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2272 на: 19 Ноември 2012, 23:03:02 pm »
лп споредуваш тд од 150 коња со 1.4 бензинец

Отсутен igorN73

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2273 на: 19 Ноември 2012, 23:04:42 pm »
ЛП ти незнаеш да возиш бензинец, не е проблемот во бензинците. Како јас сега да се пребацам на дизел и да кажам дека само до 5 илјади ми врти и не го бива и дека многу е бучен ако го возам цело време од 3 до 4 илјади, како што го возам бензинецот :)

Vozenjeto dizel e mnogu pointuitivno. Gazis dodeka lepi, vo istata sekunda koga prestanuva da lepi menuvas brzina i povtoruvno gazis dodeka lepi.
Kaj benzinecot bas nemas pojma koga da smenis, posto a si zgaznal a ne, a si smenil brzina a ne, se ti e isto. Nema engine response, masinata celo vreme e mlitava. Go gazis do 3k ne lepi, do 4 ne lepi, 5 ne lepi, 6 ne lepi. Da prodolzam do 7, i zosto, nisto ne dobivas? Se uklucuva limitatorot i znaes deka e vreme za promena na brzina. Se uklucil limitator a motorot nikogas ne zivnal. Zatoa kaj benzinec mora da gledas na obrtomer koga vozis, i vozenjeto e mnogu vestacko kako elektromotor, kako kosilica. Dizelot sam ti kazuva koga treba da smenis brzina, i toa se slucuva sekundarno. Mnogu e lesno za soferot da komunicira so dizelot, i toa pridonesuva za uzivanje vo vozenjeto.



Како ти тоа мислиш не лепи на 4-5-6...


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2274 на: 19 Ноември 2012, 23:09:09 pm »
Нека те повози Банзаи да видиш како не лепи и како е лошо тоа што рика моторот.

Btw, нели возиш косилица? Што те натера да ја купиш, имаш за ефтини пари дизелчиња од увоз.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2275 на: 19 Ноември 2012, 23:09:50 pm »
ЛП,у твојава последна споредба бензин дизел ги пронаоѓам двете коли што ги имаме дома,ама едната е 1.3 бензинец со 92 коња,а другата е турбо дизел со 75,ама има скоро 200 Nm за разлика од 118 на бензинецов.да,tdi-то е подобро за на пат,подобри меѓузабрзувања има,помалце троши,може е и побрзо крај краева,ама турбо си е турбо.да резимирам,би сакал да имам и турбо бензинец некој па макар бил и 1.4,па да можам најреално да кажам што е подобро за мене.сега за сега сум за TDI :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2276 на: 19 Ноември 2012, 23:11:22 pm »
нешто си ги побркал работиве со дизел и бензинец :)))) ме изнасмеа зими се....... ако си возел спарк 800 кубика, ондак да ТАКА Е ИМАШ ПРАВО, ама оцигледно не си возел ни СТАНДАРД 2.0 бензинец, а камоли нешто посериозно, по можност турбо.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2277 на: 19 Ноември 2012, 23:13:54 pm »
кој,ја или ЛП?:)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2278 на: 19 Ноември 2012, 23:15:04 pm »
ЛП... разбира се :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2279 на: 19 Ноември 2012, 23:15:17 pm »
Sakamv i jas bre nova kola, pa makar i kosilica.

Inaku VTEC sum vozel, sto vrti do 9500rpm. VTEC e tehnologija za gusenje na masinata. Ja ugusuva do 4500 rpm zaradi ekonomicnost, a potoa ja osloboduva deklariranata snaga od kolku i da e ks na xxxx vrtezi. Do 4500 ne e pobrza od 1.4 kosilica.

ЛП,у твојава последна споредба бензин дизел ги пронаоѓам двете коли што ги имаме дома,ама едната е 1.3 бензинец со 92 коња,а другата е турбо дизел со 75,ама има скоро 200 Nm за разлика од 118 на бензинецов.да,tdi-то е подобро за на пат,подобри меѓузабрзувања има,помалце троши,може е и побрзо крај краева,ама турбо си е турбо.да резимирам,би сакал да имам и турбо бензинец некој па макар бил и 1.4,па да можам најреално да кажам што е подобро за мене.сега за сега сум за TDI :)

toa e toa. sekoj sto gi vozel dvete, znae za prednostite kaj dizelot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need