муабетот на ЛП дека кај бензинците гаста така лесно иде,те се качуваат му го разбирам.истото ми се дешава и на мене кога ќе земам да го повозам swift-от на сестра ми,ама мислам дека тоа се должи на ненавикнатоста на колата(последниве пати успевам да го возам како дизел,да тргнам со мала гас,да го паркирам во рикверц без да ми изгади или да морам со малце поголема туража),и можеби така да е штелувана папучата за гас,те да иде доста полесно кај малите бензинци за разлика од дизелите.на дојам сум дека повисоко литражните бензинци не им рипа гаста како на маливе тн косилици
dobro e sto nekoj se zadrza na
problemot na denov. Ponatamu, sto se slucuva koga se prefrlas od dizel na benzinec:
1. motor urla na 4000rpm na dopir na gasta. Bukvalno kako nemas regulacija na turazata, samo ON i OFF. Kako da e evtina kineska igracka.
2. ako probas da trgnis so mala turaza, isto kako kaj dizelot, motor gasi.
3. Ivicnjak da iskacis e prikazna za sebe. So dizelot iskacuvas sekakva neramnina so 1500rpm. Kako prvo, kaj benzinecot niti mozes da postignes 1500rpm (bez da potrosis 10tina sekundi na pedalata za gas, koerigirajki delovi od milimetarot so stapaloto preku cevli, good luck with that) i posle toa najverojatno ke ti ugasi kolata. Koja e prakticnosta od takva kola, Mocaj se na takva kola!