Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922230 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2040 на: 16 Ноември 2012, 11:26:19 am »
- ДА, дизелот има подобри меѓузабрзувања;
- ДА, дизелот е поекономичен;
- ДА, дизел има поента во поголемо возило, колку што нема поента макар и најмало СУВ да го праиш со бензински мотор;
- Мало возило, семеен хечбек/седан - строго бензин. Семејна лимузина и надаље, СУВ во било која форма - дизел. Толку.
Care to explain?

Генерализација и мое мислење. Не гледам поента во доплаќање за дизел, кога веќе можеш да имаш турбо-бензинец.

и мене ме интересира. мали коли плачат за мали дизелчиња

Колку мал дизел? :) Поентата на дизелот нели е да влече онака, јако и многу многу, пуно пуно? Со нисколитражен дизел што ќе добиеш? Освен тешка предница на мало возило?
Јас лично, не глеам поента во ставање дизелаш во нешто као Aygo, Fiat Panda/500 и слично. Ќе треба да го платиш повеќе, а ќе добиеш комбенце, пошто ќе се штеди на звучна изолација, поради намалување на цената (колку што може). Истото мислење го имам и за компактен хеч, со тоа што тука има простор за размислување. Првенствено би идел на турбо-бензин, отколку на турбо-дизел. Солидни перформанси, разумна потрошувачка и звук (за тој што му е битен).

Исто не гледам поента во да речеме, Kia Sportage/Mitsubishi ASX итн итн. со бензинец. Семејна лимузина, е веќе дискутабилно, али многу повеќе би превагнал накај дизел.

Успут, не гледам поента во хибриден бензинец. Многу подобар избор би бил турбо-бензинец или дури и најобичен дизел. Хибриден дизел, фак јеа! Ќе корне асфалт кога ќе разнесувам со комбето :D

Што се однесува до споредбата... Веќе одамна и во многу, многу, многу, многу, многу, многу, многу наврати се кажани и потенцирани предностите и негативностите на дизелот во однос на бензинот, и обратно. Проблемот е што, уште у старт, темата е поставена како „Дизелашишта вс Бензинчиња“, со што се алудира на турбо-дизелашиште вс косилица. И све после тоа е вртење у круг.

Live long and prosper \\//  :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2041 на: 16 Ноември 2012, 11:29:11 am »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2042 на: 16 Ноември 2012, 11:33:00 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

тука не гледам споредба „дизел вс бензин иста кубикажа“. Дај за ТОА линк, пошто ТОА го тврдеше. Не мењај тези сеа.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2043 на: 16 Ноември 2012, 11:35:36 am »
Не мењам тези, секое дете знае дека дизелаш неможеш да споредиш со бензинец, барем не во перформанси. За штедење и греење нафтата е подобра.


Иначе тоа ти е регулатива од WTCC, каде дизелот го исфрлија од употреба поради слаби перформанси.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2044 на: 16 Ноември 2012, 11:40:42 am »
Не мењам тези, секое дете знае дека дизелаш неможеш да споредиш со бензинец, барем не во перформанси.

ние возрасните знаеме подобро од децата

Иначе тоа ти е регулатива од WTCC, каде дизелот го исфрлија од употреба поради слаби перформанси.

Значи, имаме ваков муабет:

кс: дизелаш и бензинаш се споредуваат со иста кубикажа
фб: не е тачно
кс: тачно е, ФИА така ги споредува
фб: дај линк
kс: нема линк, во регулативата на ВТЦЦ нема дизели

како ти изгледа, вака од перспектива, оваа линија на аргументирање? ти има смисла?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2045 на: 16 Ноември 2012, 11:45:17 am »
dizelite vo wtcc bea tolku superiorni sto morase da mu go namalat pritisokot na turboto.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2046 на: 16 Ноември 2012, 11:45:59 am »
уште чекам доказ дека ФИА споредува бензинци и дизелаши според кубикажа!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2047 на: 16 Ноември 2012, 11:51:26 am »
Абе чоек ај уше еднаш прочитај ја регулативата и види дали е потенцирано дека важи само за бензин или дизел.

Тимот има слобода да го бира горивото се додека одговара на дадените регулативи.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2048 на: 16 Ноември 2012, 11:53:57 am »
Абе чоек ај уше еднаш прочитај ја регулативата и види дали е потенцирано дека важи само за бензин или дизел.

Тимот има слобода да го бира горивото се додека одговара на дадените регулативи.

ц. не се важи. не може да не се спомне „дизел“, а ти имплицитно да заклучиш дека важи и за дизел.

Дај експлицитен доказ.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2049 на: 16 Ноември 2012, 12:19:58 pm »
Па не пратиш ВТЦЦ, затоа ти треба доказ.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2050 на: 16 Ноември 2012, 12:24:44 pm »
Па не пратиш ВТЦЦ, затоа ти треба доказ.

Ти пратиш?

Значи, не би требало да ти биде проблем да докажеш. Зошто отсуствува доказот? Каде е проблемот?

Растури ми ги предрасудите, научи ме, затвори ми ја брбливата уста со доказ!

Еве уште еднаш: тврдењето тека ФИА споредува бензинци и дизелаши со иста кубикажа е неточно. Доказ: во сите натпреварувања под капата на ФИА, а во кои учествуваат и бензинци и дизелаши во иста категорија - никогаш не се со иста кубикажа.

Докажи го спротивното.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2051 на: 16 Ноември 2012, 12:27:15 pm »
Бегај бе WTCC.... тие се толку нефер, што бензинците ги ограничуваат и на 8500 вртежи, а на дизелите турбо им дозволија. ;) Ај ќе ги видиме догодина кога сите (ваљда) ќе бидат со 1.6 турбаши, и бензинци и дизели. Баш ќе видиме какви ограничувања ќе им тртнат на бензинците...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2052 на: 16 Ноември 2012, 12:28:57 pm »
Бегај бе WTCC.... тие се толку нефер, што бензинците ги ограничуваат и на 8500 вртежи, а на дизелите турбо им дозволија.

Тоа е направено токму за да биде фер, а не нефер!

Ај ќе ги видиме догодина кога сите (ваљда) ќе бидат со 1.6 турбаши, и бензинци и дизели. Баш ќе видиме какви ограничувања ќе им тртнат на бензинците...

Истото ќе биде. Дизелашите ќе бидат со онолку поголема кубикажа колку што бензинците ќе бидат со поголеми макс вртежи. Не знам што е тука толку тешко да се сфати. И двата мотора нека се со турбо, ако едниот се врти на 8000 а другиот на 4000, првиот ќе усмука дупло поише ваздух. Затоа, вториот треба да биде со дупло поголема кубилажа за вкупното количество усмукан воздух да биде исто, т.е. натпреварувањето да биде фер.

Аман више со ова.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2053 на: 16 Ноември 2012, 12:29:32 pm »
Go ograncija turbo pritisokot na dizelite, koi veke ednas majakata priroda gi ogranici na 4000rpm.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2054 на: 16 Ноември 2012, 12:38:44 pm »
@FilipV, Turbo = forced induction. помоќно турбо на 4000 вртежи ќе „бутне“ исто воздух како помалку моќно на 8000 во единица време. Нема ушмукување. Тука е битен притисокот на турбина.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.