- ДА, дизелот има подобри меѓузабрзувања;
- ДА, дизелот е поекономичен;
- ДА, дизел има поента во поголемо возило, колку што нема поента макар и најмало СУВ да го праиш со бензински мотор;
- Мало возило, семеен хечбек/седан - строго бензин. Семејна лимузина и надаље, СУВ во било која форма - дизел. Толку.
Care to explain?
Генерализација и мое мислење. Не гледам поента во доплаќање за дизел, кога веќе можеш да имаш турбо-бензинец.
и мене ме интересира. мали коли плачат за мали дизелчиња
Колку мал дизел?
Поентата на дизелот нели е да влече онака, јако и многу многу, пуно пуно? Со нисколитражен дизел што ќе добиеш? Освен тешка предница на мало возило?
Јас лично, не глеам поента во ставање дизелаш во нешто као Aygo, Fiat Panda/500 и слично. Ќе треба да го платиш повеќе, а ќе добиеш комбенце, пошто ќе се штеди на звучна изолација, поради намалување на цената (колку што може). Истото мислење го имам и за компактен хеч, со тоа што тука има простор за размислување. Првенствено би идел на турбо-бензин, отколку на турбо-дизел. Солидни перформанси, разумна потрошувачка и звук (за тој што му е битен).
Исто не гледам поента во да речеме, Kia Sportage/Mitsubishi ASX итн итн. со бензинец. Семејна лимузина, е веќе дискутабилно, али многу повеќе би превагнал накај дизел.
Успут, не гледам поента во хибриден бензинец. Многу подобар избор би бил турбо-бензинец или дури и најобичен дизел. Хибриден дизел, фак јеа! Ќе корне асфалт кога ќе разнесувам со комбето
Што се однесува до споредбата... Веќе одамна и во многу, многу, многу, многу, многу, многу, многу наврати се кажани и потенцирани предностите и негативностите на дизелот во однос на бензинот, и обратно. Проблемот е што, уште у старт, темата е поставена како „Дизелашишта вс Бензинчиња“, со што се алудира на турбо-дизелашиште вс косилица. И све после тоа е вртење у круг.
Live long and prosper \\//