Не веруван и нема шанси толку да троши бидејќи плин немаат високо октан како кај бензинците на пример ако бензинот на градски троши околу 8л на 100км да речеме е сега кога е на плин ќе троши преку сила 10л на 100км градски секогаш е така освен ако си наштелувал на плин да троши 8 л на градски е тоа не чини тоа му доаѓа како на слонот му даваш 2кг трева на ден ,а види го слонот колку му треба така и на моторот истото
Плинот има помеѓу 102 и 108 октани, но пониска енергетска моќ и затоа нешто поголема потрошувачка во однос на плин но не толку драстична.
На постарите системи тоа е од 1.5 до 2.5 литри повеќе плин во однос на бензин, а кај МПИ системите до 1.5 литри максимум (заради далеку попрецизното дозирање на горивото во однос на непрецизното плочка систем)
Од друга работа смешни сте со тоа ''сте го затнале плинот''. Си имал ли искуство со такво нешто ?
Јас сум имал и знам како е да го затнеш плинот. И не, не троши 5 литри на 100 градска, троши исто и како да наштелуван онолку колку што треба, а колата е ужас за возење кога е затнат плинот. Да не ти зборам дека исто така и палењето на моторот е ужасно кога е затнат плинот, нема шанса да запали ако не изнаштракаш на црвеното копче за да испари повеќе плин.
Затоа еднаш да сфатите дека ако не сите, барем 90% од колите на плински уреди се наштеловани онолку колку што е потребно да оди плин.
И на тие 10% шпараџии ќе им се збогтиса такво возење кога ќе дојдат во ситуација да претекнат тамче што се движи со 50 км/ч и кога ќе притиснат патос гас, колата не оди, едвај крева до 80 км/ч