Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924099 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #180 на: 12 Јануари 2011, 09:01:05 am »
гојдо и ти почна да споредуваш мотори според кубикажа :)

а кога првпат се појави на форумот, толку ветуваше :(

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #181 на: 12 Јануари 2011, 09:52:58 am »
gojdo се си кажа како што е, се сложувам целосно :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #182 на: 12 Јануари 2011, 09:56:43 am »
Хахаха. Лоши Патишта, некои твои коментари држат вода, некои се смешни, но некои се патетични. А во последно време имаш се повеќе патетични коментари.

Зафатнината ја земав за репер бидејќи според неа се класифицираат моторите. На пример во трки имаш категории до 1500cc, до 2000cc и тн. Понатаму кога купуваш ново возило плаќаш акцизи според зафатнината, т.е. до 1500cc, до 1800cc, до 2000cc, до 3000cc и над 3000cc. Кога плаќаш за осигурување на возилото, цената исто така ти зависи од зафатнината. (Постојат некои европски земји каде осигурувањето е врзано со емисиите на гасови или со максималната моќност на моторот). И така натаму...

Кај нас 95% од новите возила кои се купуваат се до 2000cc, па токму и затоа ги дадов како пример тие мотори погоре.

Понатаму, зафатнината е репер за она кое може да се постигне од мотор со одредени димензии. Зафатнината е многу подобар репер за компарација одошто максималната моќност, со која народот најчесто споредува возила.

А ако ми кажеш дека е битен максималниот вртежен момент, тогаш дај да споредуваме бензинци и дизели со ист вртежен момент. Ете тргни од листата, најди соодветни дизели, по тежина и вртежен момент, и да споредиме кој е поагилен и побрз. Јас ти се кладам во однос 1:100 дека во сите ситуации бензинците(без разлика дали се турбо или атмосферци) ќе ги направат попара дизелите со ист максимален вртежен момент (се разбира возила со иста тежина).
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 09:59:19 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #183 на: 12 Јануари 2011, 10:28:50 am »
Колку многу одговори и ниеден вистинскиот.

Во трки имаш категорија според кубици. Во ред, имаш уште 200 други правила освен тие кубици, што треба да ги направи тркачките возила еднакви. Каква врска има ова во споредбата на перформанси помеѓу бензин и дизел мотор?

Плакаш акциза според кубикажа. Само во идитски земји ко нашата. Каква врска има ова во споредбата на перформасни помеѓу бензин и дизел мотор?

Осигурување......Каква врска има ова во споредбата на перформанси помеѓу бензин и дизел мотор?

Велиш:
Цитат
Зафатнината е многу подобар репер за компарација одошто максималната моќност, со која народот најчесто споредува возила
Бравос поголем бисер од ова немам чуено. Има илјада примери со два мотори со иста зафатнина, а едниот мотор да има 10 пати поголема мокност од другиот. За ова не мора да споредуваш бензин и дизел, и двата можат да бидат бензинци.

Максималниот обртен момент е битен, но она што ја одлучува максималната брзина е максималната мокност (КС). Обртниот момент сепак ти кажува на кој начин ке ја постигниш таа максимална брзина. Обртниот момент кажува колку ќе уживаш во возењето и дали при најмала угорница или на секое претекнување ќе треба да шалшташ 2 брзини подолу.

Споредбата на 2 мотори спрема torque е уште еден бисер. Тогаш во суштина би споредувал дизел со 68кс и бензинец од 160кс. Оваа идеја ти е полуда од онаа кога споредуваш мотори според кубикажа.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 10:31:22 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #184 на: 12 Јануари 2011, 12:19:06 pm »
Хахаха :D

Патишта, мислев дека си интелегентен, ама...

Моќноста и вртежниот момент не се фиксни големини туку тоа се функции. Значи интелигентен човек нема да споредува "дизел со 68кс и бензинец од 160кс" туку ќе споредува криви на моќност во зависност од број на вртежи доколку го интересираат карактеристиките на оската на моторите. Доколку го интересираат карактеристиките кои се добиваат на тркалата, тогаш ќе го земе в предвид менувачот. Значи максималната брзина не зависи само од КС, туку зависи од уште еден куп фактори. Најбитен од се е преносот, потоа се загубите во преносот и триењето на гумите. Па е аеродинамичноста, па тежината, и тн.

Е сега, ако сеуште не можеш да разбереш зошто би ја избрал зафатнината како репер според кој би ги споредувал моторите. Па затоа што за разлика од вртежниот момент и моќноста, кои се функции, зафатнината е фиксна големина.

Имаш ли подобра идеја кој репер треба да се земе за да споредуваат моторите?

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #185 на: 12 Јануари 2011, 12:24:25 pm »
Бензинец атмосферски во наше време и услови - не. Е сега меѓу турбашите, бензининец може ако е барем 1500 евра поефтин од дизелот. Така горе долу на исто си со потрошња, а ги добиваш обртаите на бензинец. Е сега што нервите ќе ти се попуштени кога ќе видиш 12 литри на борд тоа е друга работа, ама ќе си речеш имам тампон зона од 1500 евра па некако се трпи. Ама за производителите кои сеуште нудат атмосферски бензинци како 1.4/1.6 фокус, Цитроен и сличните, никако. Таква беља да не те најде.
Грубо за да може да не се понаша ко бајага колата и да троши ко луда треба да има минимум 150Нм на возило хеџбек (за лична употреба 200Нм), за лимузинка 200Нм минимум. Грубо. Е сега тоа што дизелите полесно си го развиваат тоа им ја намалува потрошувачката, поголемата ефикасност им ја намалува потрошувачката итн.
Значи еве споредба. Ако ги земеме горниве работи на просечен хеџбек.
Турбо дизел со 90 кс има грубо 200Нм
Турбо бензин со 125ks има грубо 200Нм
Бензинец со 170кс има грубо 200Нм
Денешно време само турбо се зема, зошто и цената ќе си ја одржи за продавање. Така да парите ти се уште одма исплатени. Исто и дизел си држи цена и многу полесно ќе се продаде и уште одма ти се исплатени парите.
Неделава мора да ѕирнам Волво Ц30, па ќе видам какви ми се мислењата. Ама на купенце убаво му стои еден машалски тбензин, исто како на Меганот купе.
Да се разбереме за Меган обичниот искЉучиво дизел.

П.С. моторите се споредуваат споерд цена во реалниот живот, не се правете многу паметни.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 12:28:26 pm mdeni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #186 на: 12 Јануари 2011, 14:04:01 pm »
Хахаха :D

Патишта, мислев дека си интелегентен, ама...

Моќноста и вртежниот момент не се фиксни големини туку тоа се функции. Значи интелигентен човек нема да споредува "дизел со 68кс и бензинец од 160кс" туку ќе споредува криви на моќност во зависност од број на вртежи доколку го интересираат карактеристиките на оската на моторите. Доколку го интересираат карактеристиките кои се добиваат на тркалата, тогаш ќе го земе в предвид менувачот. Значи максималната брзина не зависи само од КС, туку зависи од уште еден куп фактори. Најбитен од се е преносот, потоа се загубите во преносот и триењето на гумите. Па е аеродинамичноста, па тежината, и тн.

Е сега, ако сеуште не можеш да разбереш зошто би ја избрал зафатнината како репер според кој би ги споредувал моторите. Па затоа што за разлика од вртежниот момент и моќноста, кои се функции, зафатнината е фиксна големина.

Имаш ли подобра идеја кој репер треба да се земе за да споредуваат моторите?



Избега од одговорноста за бисерите и почна да филозофираш. Аеродинамика, гуми и тежина и еден куп други работи остави ги настрана, рачунај дека се исти кај двете возила. Темата е бензин вс дизел, споредувај ги моторите според нивната декларирана мокност.

бисер бр 1: ги споредуваш моторите според кубикажа: Според тебе оној Brutus со 70.000ццм и 700кс би бил 10 пати појак од пример ZR1 со 7.000ццм и 700кс.
бисер бр 2: ги споредуваш моторите според обртен момент: еден 70кс дизел треба да е исто јак како и 160кс бензинец.

уште ги застапуваш или се откажуваш од нив?

За цел нормален свет моторите се споредуваат според максималната мокност (КС) и таа бројка секогаш ке ти даде информација за забрзување 0-100кмх, и максимална брзина, но ништо повеќе од тоа, не кажува колку ќе влечи колата при 2000ром, при 3000 рпм... Ако сакаш да видиш како се однесува колата во сите режими на работа ќе треба да ја видиш кривата torque.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #187 на: 12 Јануари 2011, 14:04:11 pm »
@mdeni

Цените кај нас се нереални бидејќи се напумпани со акцизи. Инаку грешиш за потрошувачката на турбо-бензинците. Пријател има нов Passat 1.4TSI кој го вози претежно на отворено. Како што вели, не внимава на економичност и обично е во брзање. На отворен пат му троши кон 6.5l, а комбинирано град и отворено кон 8l.

Значи тоа е далеку од 12 литри како што велиш. Е сега, добар муабет беше тој што го спомна за разликата во цена. Секако дека кога се купува нешто, а се има ограничен буџет, се прави и кост бенефит анализа. Кога пријателот го купуваше пасатот, разликата во цена меѓу 1.6TDI и 1.4TSI беше околу 1900 евра, а меѓу 2.0TDI беше околу 3500 евра. Според неговиот есап тогаш за да ја исплати разликата во цена со потрошувачката и цената на горивата требаше да помине над 80000km со 1.6TDI, а над 150000km за 2.0TDI. Значи 1.4TSI беше best buy, во секој можен поглед, ем подобар мотор од 1.6TDI за на отворено. Згора на се, кога ќе се земат в предвид и каматите за годините кои му се потребни за да ја надополни разликата во цена со платено гориво, никако не му се исплати ТД варијанта. Како што вели тој, просечно поминува по 25000km годишно, односно ќе помине 150000km по 6 години, а 80000km по 3 години и 2 месеци.  За период од 6 години 3500 евра ставени на банка стануваат 5000 евра, а за 3 години 1900 евра стануваат 2300.

Што се однесува до потрошувачка од 12 литри, толку мене ми троши Маздата во град и тоа со не-економично возење(ја вртам до 4000RPM при забрзување, вообичаено ја возам над 2500RPM, забрзувам па кочам на црвено пред семафори и сл.). На отворено, до Охрид сум кон 8l.


@LosiPatista

Не бегам од ништо. За ронење бисери, рака на срцее, никој не може со тебе. Џабе ти пишав погоре што е моќност и вртежен момент. Ти и понатаму неможеш или несакаш да сватиш. Нешто како декларирана моќност не постои. Постои само декларирана максимална моќност на одреден број на вртежи.

Се додека не кажеш нешто паметно мислам дека е безполезно да зборувам со тебе на темава. Па дотогаш ако ми реплицираш нема да добиеш одговор од мене.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 14:12:01 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #188 на: 12 Јануари 2011, 14:15:32 pm »
Главната предност на дизелот не е економичност. Главната предност е снага во секој момент, во секој режим. Кога и да ја притисниш педалата, добиваш сила што те трука напред. Не е битно дали возиш на 1000рпм, 2000рпм, 3000 рпм секогаш имаш снага. Кај бензинците пак снага имаш само во горното поле на вртежите, ако сакаш снага мора првин да прешалташ 2-3 бризин надолу, да го навијаш моторот на 5-6000 вртежи и да стегаш на гаста. Тогаш бензинчето ке брчи ке прета, и ке дава се од себе за да ги оправда своите коњски сили. Ете затоа бензинецот воопшто не е забавен за возење, никогаш нема снага кога ти треба.


Друг пример, земете JTD мотор и забрзувајте  од 0 - 100кмх. Менувајте ги брзините при 3500рпм, и ке постигните скоро идентично забрзување како во проспектот, секунда или две поспоро. Земете бензинче и пробајте го истото, кај и да е за 2-3 години ке забрзате до 100кмх.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #189 на: 12 Јануари 2011, 14:16:51 pm »
гојдо, почна во недостиг на одговори да навредуваш :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #190 на: 12 Јануари 2011, 14:19:18 pm »
A како си запнал со тоа 'максимална' мокност, ко да има некој што декларира 'минимална' мокност. Го изоставувам зборот 'максимална', кога последен пат си гледал некое ревју каде што водитело рекол 'максимална мокност'?


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #191 на: 12 Јануари 2011, 14:25:03 pm »
Намерно несакав да спомнам ТСи. За да не се продолжи во погрешна насока. Точно дека ТСи е супер, еве конкретно 1.4 ТСи 122 на Ауди А3 во градски услови се движи околу 8-9 литри. Не се ни сомневам дека на отворено ќе е доста пониска. Но возилата поретко се поминуваат на отворено. Можеби се поминуваат големи километражи на отворено па изгледа дека е многу, но не е. Гледано по саати на седиште, каде повеќе возиш? Годишно по 50-60 саати на отворено максимум, а 200 во град не се ништо.

Ги обожавам ТСи откога прв пат седнав во Голфот 1.4/122. Каде кај него потрошувачката се движи во рамките на 7-8 литри. Значи затоа и велам, меѓу турбашите е потежок изборот. А и како што реков ако разликата е повеќе од 1500 евра, за нормална употреба е добар.

Е сега кога го споредувате како ќориот у граот, волку километри, толку километри. Дизелот ја задржува својата цена повеќе, и полесно се продава на старо. Незнам дали за инает ова се избегнува или што е проблемот. Посебно кај Пасат или такви возила.
Значи на старо ќе извадиш голем дел од парите што си ги дал на дизелот.
За разлика од тоа нема ни денар да извадиш за магленките или борд компјутерот или патосниците или електрично задвижуваните ретровизори. Се знае што се цени и што е важно. Од таму и следува дека иако треба да додадеш 1900 евра за 1.6ТДи, ќе биде поекономичен и ќе се продаде за 1000 евра повеќе од бензинецот. Па сега разликата меѓу пасатите и не личи толку многу така? За колку време ќе ги извадиш тие? Година дена... Епа тоа е.

За помали коли како Поло или Меган или Мито ок е тбензин, тука некаде е и тдизел. Одлични се и двете до кај 1500 евра разлика.
За лимузини би рекол што е можно повеќе момент на моторот, за порелаксирана вожња и се исплати дизел ако е до 1500 евра. Како расте големината на лимузината толку повеќе се исплати и дизел.
За спорски коли кои се полесни и постилски и не им треба момент, тбензин е изборот заради традиција и потреба во едно.
Значи ова за нормални коли кои ги купуваме. До 2.0 рецимо.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 14:30:03 pm mdeni »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #192 на: 12 Јануари 2011, 14:32:42 pm »
Главната предност на дизелот не е економичност. Главната предност е снага во секој момент, во секој режим. Кога и да ја притисниш педалата, добиваш сила што те трука напред. Не е битно дали возиш на 1000рпм, 2000рпм, 3000 рпм секогаш имаш снага. Кај бензинците пак снага имаш само во горното поле на вртежите, ако сакаш снага мора првин да прешалташ 2-3 бризин надолу, да го навијаш моторот на 5-6000 вртежи и да стегаш на гаста. Тогаш бензинчето ке брчи ке прета, и ке дава се од себе за да ги оправда своите коњски сили. Ете затоа бензинецот воопшто не е забавен за возење, никогаш нема снага кога ти треба.


Друг пример, земете JTD мотор и забрзувајте  од 0 - 100кмх. Менувајте ги брзините при 3500рпм, и ке постигните скоро идентично забрзување како во проспектот, секунда или две поспоро. Земете бензинче и пробајте го истото, кај и да е за 2-3 години ке забрзате до 100кмх.



Ти споредуваш турбо со атмосферец, а не дизел со бензин.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #193 на: 12 Јануари 2011, 14:39:32 pm »
Турбо-diesel со NA бензинче.

Ај да се преброиме, од тие шо имате бензинчиња, колкумина имате турбо? 0, никој, ниеден.
Дизелашишта, има некој без турбо? еден, двајца.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #194 на: 12 Јануари 2011, 14:49:39 pm »
И што е битно дали некој од нас има или нема турбо? Јас немам турбо дека не сакав турбо, друг нема турбо дека немало турбо тогаш.

Од новиве автомобили барем пола од понудата на бензинци денес е со турбо.

Али како и да е, разликата во перформансите која што ја споменуваш не е заради погонското гориво кое е во насловот на темава, туку во турбината. Би требало да се согласиш со ова.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.