Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1944479 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14175 на: 21 Јануари 2014, 10:56:25 am »
Мече, не туку филозофирај, дај да свртам едно крукче со камионот, многу ми е мерак :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14176 на: 21 Јануари 2014, 11:07:18 am »
Umetnosta so parickata na motor e da go zaverglas motorot da zapali, a parickata da ne padne..(0:30).


a i da go turiras...


Od druga strana AMG ide cel levo desno...ne go biva izgleda. ;D



Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14177 на: 21 Јануари 2014, 11:11:09 am »
Тачно.
 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14178 на: 21 Јануари 2014, 11:16:23 am »
Прашање: Дали сметате дека дизелот V12 не го може ова? :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14179 на: 21 Јануари 2014, 11:17:03 am »
Зависи колкав замаец има ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14180 на: 21 Јануари 2014, 11:20:12 am »
Нема врска колкав е замаецот се додека е двомасен.

Не ми се верува што тргнавте да расправате. Што ве боли стапот колку се тресел моторот. Битно е колата, кабината да не се тресе.

Ми иде да ги соберам неколкуте најревностни петролхеди од форумов и во некој салон да организираме пробно возење со некој модерен дизел.

Какво тресење какве пичке си материние.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14181 на: 21 Јануари 2014, 11:22:43 am »
Е па две маси има замаецот Едната служи за да компензира разлики помеѓу драјвтрејн и мотор, другата за да компензира вибрации на моторот.

Мене ич не ме боли колку тресе дизел мотор. Ама стварно ич. Али, баш ме интересира колкав ќе биде одзивот на петролхедите да гледаат дизел како работи :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14182 на: 21 Јануари 2014, 11:25:24 am »
This is coin on working engine R6 of MAN 18.530 13.000cc engine 530 horse power and 2400nm torque
Not a valid %s URL
Дизелаш. Без вибрации. И тоа во камион од 13.000 кубици.

сепак паричката мрда. а нема толку силни вибрации на машината затоа што е јако укрутена на шасијата, и автоматски сите вибрации со резонанца доста силна се пренесуваат низ целата кабина...
Онак,како и секој мотор така и овој мора да има ‘луфта‘.Неможи како шо велиш стегнат на шасија и нема да има вибрации.Ако е толку стегнат ке ги скини држачите,ке ја скини шасијата,ке направи глупост на менувач,кардан и сл.

добро бе мече, не сум глуп... јасно дека треба да има гумени делови на држачите. мора да мрда моторот при нагло џапнување или при некои други услови... да не лупетаме сега тука глупости, меѓутоа на манот стварно моторот е силно укрутен и вибрациите се осеќаат во кабина и тоа мнгоу. под силно укрутен не мислев со железни држачи без гума.

втора работа... мирното или немирното работење на моторот во лер никако ама НИКАКО не е репер за бучноста и вибрациите ВО кабина (било камион или кола)... тоа уствари сакав и прееска да го кажам, ама ај да не го тупам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14183 на: 21 Јануари 2014, 11:26:39 am »

 Али, баш ме интересира колкав ќе биде одзивот на петролхедите да гледаат дизел како работи :D

Osekam ke ima guzva...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14184 на: 21 Јануари 2014, 11:34:59 am »
Лелее песничевооо ТОП! Ме потсети на War of the Worlds БРАВО!



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14185 на: 21 Јануари 2014, 11:44:25 am »

Ќе фатам бронхитис и рак само од што го гледам клипов.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14337
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14186 на: 21 Јануари 2014, 12:14:08 pm »
This is coin on working engine R6 of MAN 18.530 13.000cc engine 530 horse power and 2400nm torque
Not a valid %s URL
Дизелаш. Без вибрации. И тоа во камион од 13.000 кубици.

сепак паричката мрда. а нема толку силни вибрации на машината затоа што е јако укрутена на шасијата, и автоматски сите вибрации со резонанца доста силна се пренесуваат низ целата кабина...
Онак,како и секој мотор така и овој мора да има ‘луфта‘.Неможи како шо велиш стегнат на шасија и нема да има вибрации.Ако е толку стегнат ке ги скини држачите,ке ја скини шасијата,ке направи глупост на менувач,кардан и сл.

добро бе мече, не сум глуп... јасно дека треба да има гумени делови на држачите. мора да мрда моторот при нагло џапнување или при некои други услови... да не лупетаме сега тука глупости, меѓутоа на манот стварно моторот е силно укрутен и вибрациите се осеќаат во кабина и тоа мнгоу. под силно укрутен не мислев со железни држачи без гума.

втора работа... мирното или немирното работење на моторот во лер никако ама НИКАКО не е репер за бучноста и вибрациите ВО кабина (било камион или кола)... тоа уствари сакав и прееска да го кажам, ама ај да не го тупам...
Имаш искуство со некој Ман или збораш во глобала.Пошо од моето искуство,Ман е еден од најтивките камиони.
Пример Ман 41.480 реден шестак е тивок и при полна гас,а Мерцедес 48-ка V8 под мала гас те фади од памет а да не збораме за под полна гас.Додуша за тоа многу придонесува и ауспулхот,ама се осеќа и самиот мотор си вади бучава.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14187 на: 21 Јануари 2014, 14:07:14 pm »

Ќе фатам бронхитис и рак само од што го гледам клипов.

А бе ајде ова е тоа. Стар добар дизељ. Чури како Гољф 2 на палење.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14188 на: 21 Јануари 2014, 14:27:55 pm »
А бе ајде ова е тоа. Стар добар дизељ. Чури како Гољф 2 на палење.

бљак

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14189 на: 21 Јануари 2014, 15:43:54 pm »
А бе ајде ова е тоа. Стар добар дизељ. Чури како Гољф 2 на палење.

бљак

Да ги има уште да се купат такви никој нема ново да купи.