Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 226863 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 32194
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #15 на: Септември 20, 2012, 11:01:57 am »
Хахаха :D р`чнав кај што не треба, а?

Фаланга, на која групација припаѓаш ако не е тајна? :)

Во групација тролови, подгрупа про-германски возила ;D

Отсутен ikeyaro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #16 на: Септември 20, 2012, 11:02:37 am »
Чисто информативно да сме у тек :)






Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 32194
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #17 на: Септември 20, 2012, 11:05:48 am »
голф 4 купен 4000 евра

Кој во германија коштал 2000 евра. Тоа збори доволно.

Лајк... може и помалку од тоа па е прикрпен за да се извади на цена....
Двете мои братучетки купија Голф 4-ки TDI 90кс од по 4000 евра и немаат ниеден дефект. Едниот има 120.000 (жими мајка) а другиот 260.000км.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3714
  • Боинг 747
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #18 на: Септември 20, 2012, 11:06:42 am »
VW има квалитет не дека нема али јебеш ти ауто што на паркинг е застапено 80% то ти доаѓа исто како во војска се униформирано (исто ср.. друго паковање)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20298
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #19 на: Септември 20, 2012, 11:09:21 am »
Ме заинтересира што ќе му дојде моделот "Santana"...

Ар ју реди??



Делуе као фејслифтана Џета од 84-та, али јбг, пак има голем удел во продажбата :)

Лонг лив Чајна :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 49191
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #20 на: Септември 20, 2012, 11:11:28 am »
Зотшто не изфејслифтираат Голф 2... :) :) :) Со 1.6д... За 5.800 еур.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 26750
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #21 на: Септември 20, 2012, 11:14:17 am »
Во Африка се продаваше Citigolf до пред неколку години.



Прекрасно!

Отсутен ikeyaro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #22 на: Септември 20, 2012, 11:18:19 am »
Плановиве за у иднина делуваат интересно :)


Отсутен ikeyaro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #23 на: Септември 20, 2012, 11:24:30 am »
План за развој на моторите:


Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3714
  • Боинг 747
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #24 на: Септември 20, 2012, 11:27:26 am »
А ова ли е листата за квалитет на VW ???:P :P

VW Specific Trouble Codes

Code           Description
P1102   O2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 1 Voltage Too Low/Air Leak
P1105   O2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 2 Short To Positive
P1107   O2S Heating Circuit Bank 2 Sensor 1 Short To Positive
P1110   O2S Heating Circuit Bank 2 Sensor 2 Short To Positive
P1113   O2S Sensor Heater Resistance Too High Bank 1 Sensor 1
P1115   O2S Sensor Heater Circuit Short To Ground Bank 1 Sensor 1
P1116   O2S Sensor Heater Circuit Open Bank 1 Sensor 1
P1117   O2S Sensor Heater Circuit Short To Ground Bank 1 Sensor 2
P1118   O2S Sensor Heater Circuit Open Bank 1 Sensor 2
P1127   Long Term Fuel Trim B1 System Too Rich
P1128   Long Term Fuel Trim B1 System Too Lean
P1129   Long Term Fuel Trim B2 System Too Rich
P1130   Long Term Fuel Trim B2 System Too Lean
P1136   Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Lean
P1137   Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Rich
P1138   Long Term Fuel Trim Add. Fuel B2 System Too Lean
P1139   Long Term Fuel Trim Add. Fuel B2 System Too Rich
P1141   Load Calculation Cross Check Range/Performance
P1144   Mass Air Flow Sensor Open/Short To Ground.
P1145   Mass Air Flow Sensor Short To Positive.
P1146   Mass Air Flow Sensor Supply Voltage.
P1155   Manifold Absolute Pressure Sensor Short To Positive.
P1156   Manifold Absolute Pressure Sensor Open/Short To Ground.
P1157   Manifold Absolute Pressure Sensor Supply Voltage.
P1160   Intake Air Temperature Sensor Short To Ground.
P1161   Intake Air Temperature Sensor Open/Short To Positive.
P1162   Intake Air Temperature Sensor Short To Ground.
P1163   Fuel Temperature Sensor Open/Short To Positive.
P1164   Fuel Temperature Sensor Implausible Signal.
P1171   Throttle Actuation Potentiometer Sign. 2 Range/Performance
P1172   Throttle Actuation Potentiometer Sign. 2 Signal Too Low
P1173   Throttle Actuation Potentiometer Sign. 2 Signal Too High
P1176   Rear O2S Correction
P1177   O2 Correction Behind Catalyst B1 Limit Attained
P1196   O2S Heater Circuit Bank 1 Sensor 1 Electrical Malfunction
P1197   O2S Heater Circuit Bank 2 Sensor 1 Electrical Malfunction
P1198   O2S Heater Circuit Bank 1 Sensor 2 Electrical Malfunction
P1199   O2S Heater Circuit Bank 2 Sensor 2 Electrical Malfunction
P1213   Injector Circuit Cylinder 1 Short To Positive
P1214   Injector Circuit Cylinder 2 Short To Positive
P1215   Injector Circuit Cylinder 3 Short To Positive
P1216   Injector Circuit Cylinder 4 Short To Positive
P1217   Injector Circuit Cylinder 5 Short To Positive
P1218   Injector Circuit Cylinder 6 Short To Positive
P1225   Injector Circuit Cylinder 1 Short To Ground
P1226   Injector Circuit Cylinder 2 Short To Ground
P1227   Injector Circuit Cylinder 3 Short To Ground
P1228   Injector Circuit Cylinder 4 Short To Ground
P1229   Injector Circuit Cylinder 5 Short To Ground
P1230   Injector Circuit Cylinder 6 Short To Ground
P1237   Injector Circuit Open Cylinder 1
P1238   Injector Circuit Open Cylinder 2
P1239   Injector Circuit Open Cylinder 3
P1240   Injector Circuit Open Cylinder 4
P1241   Injector Circuit Open Cylinder 5
P1242   Injector Circuit Open Cylinder 6
P1245   Needle Lift Sensor Short To Ground
P1246   Needle Lift Implausible Signal
P1247   Needle Lift Sensor Open/Short To Positive
P1248   Start Of Cold Start Injector Control Difference
P1251   Start Of Cold Start Injector Short To Positive
P1252   Start Of Cold Start Injector Open/Short To Ground
P1255   Engine Coolant Temperature Sensor Short To Ground
P1256   Engine Coolant Temperature Sensor Open/Short To Positive
P1300   Misfire Detected, Fuel Level Too Low
P1250   Fuel Level Too Low
P1325   Cyl. 1 Knock Control Limit Attained
P1326   Cyl. 2 Knock Control Limit Attained
P1327   Cyl. 3 Knock Control Limit Attained
P1328   Cyl. 4 Knock Control Limit Attained
P1329   Cyl. 5 Knock Control Limit Attained
P1330   Cyl. 6 Knock Control Limit Attained
P1336   Engine Torque Adaption At Limit
P1337   CMP Sensor Bank 1 Short To Ground
P1338   CMP Sensor Bank 1 Open Circuit Or Short To Positive
P1340   CKP/CMP Sensor Signals Out Of Sequence
P1341   Ignition Coil Output Stage 1 Short To Ground
P1343   Ignition Coil Output Stage 2 Short To Ground
P1345   Ignition Coil Output Stage 3 Short To Ground
P1354   Modulating Piston Displacement Sensor Electrial Circuit Malfunction
P1386   Internal Control Module Knock Control Error
P1387   Control Unit Internal Altitude Sensor
P1391   CMP Sensor Bank 2 Short To Ground
P1392   CMP Sensor Bank 2 Open Circuit/Short To Positive
P1393   Ignition Coil Power Output Stage 1 Malfunction
P1394   Ignition Coil Power Output Stage 2 Malfunction
P1395   Ignition Coil Power Output Stage 3 Malfunction
P1401   EGR Valve Power Stage Short To Ground
P1402   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve Short To Positive
P1403   EGR System Control Difference
P1407   EGR Temperature Sensor Signal Too Low
P1408   EGR Temperature Sensor Signal Too High
P1410   Tank Ventilation Valve Circuit Short To B+
P1420   Secondary Air Injection Control Module Electrical Malfunction
P1421   Secondary Air Injection Valve Circuit Short To Ground
P1422   Secondary Air Injection Valve Circuit Short To B+
P1424   Secondary Air Injection System Bank 1 Leak Detected
P1425   Tank Ventilation Valve Short To Ground
P1426   Tank Ventilation Valve Open Circuit
P1432   Secondary Air Injection Valve Open
P1433   Secondary Air Injection Pump Relay Circuit Open
P1434   Secondary Air Injection Pump Relay Circuit Short To Positive
P1435   Secondary Air Injection Pump Relay Circuit Short To Ground
P1436   Secondary Air Injection Pump Relay Circuit Electrical Malfunction
P1440   EGR Valve Power Stage Open
P1441   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve Open/Short To Ground
P1450   Secondary Air Injection System Circuit Short To Positive
P1451   Secondary Air Injection Circuit Short To Ground
P1452   Secondary Air Injection System Circuit Open
P1471   EVAP Control System LDP Circuit Short to Positive
P1472   EVAP Control System LDP Circuit Short To Ground
P1473   EVAP Control System LDP Open Circuit
P1475   EVAP Control System LDP Malfunction/Signal Circuit Open
P1476   EVAP Control System LDP Malfunction/Insufficient Vacuum
P1477   EVAP Control System LDP Malfunction
P1478   EVAP Control System LDP Clamped Tube Detected
P1500   Fuel Pump Relay Electrical Circuit Malfunction
P1501   Fuel Pump Relay Circuit Short To Ground
P1502   Fuel Pump Relay Circuit Short To Positive
P1505   Closed Throttle Position Does Not Close/Open Circuit
P1506   Closed Throttle Position Switch Does Not Open./Short To Ground
P1512   Intake Manifold Changeover Valve Circuit Short To Positive
P1515   Intake Manifold Changeover Valve Circuit Short To Ground
P1516   Intake Manifold Changeover Valve Circuit Open
P1519   Intake Camshaft Control Bank 1 Malfunction
P1522   Intake Camshaft Control Bank 2 Malfunction
P1537   Fuel Cut-off Valve Incorrect Function
P1538   Fuel Cut-off Valve Open/Short To Ground
P1539   Clutch Pedal Switch Signal Fault
P1540   VSS Signal Too High
P1541   Fuel Pump Relay Circuit Open
P1542   Throttle Actuation Potentiometer Range/Performance
P1543   Throttle Actuation Potentiometer Signal Too Low
P1544   Throttle Actuation Potentiometer Signal Too High
P1545   Throttle Position Control Malfunction
P1546   Wastegate Bypass Regulator Valve Short To Positive
P1547   Wastegate Bypass Regulator Valve Short To Ground
P1548   Wastegate Bypass Regulator Valve Open
P1549   Wastegate Bypass Regulator Valve Open/Short To Ground
P1550   Charge Pressure Control Difference
P1555   Charge Pressure Upper Limit Exceeded
P1556   Charge Pressure Negative Deviation
P1557   Charge Pressure Positive Deviation
P1558   Throttle Actuator Electrical Malfunction
P1559   Idle Speed Control Throttle Position Adaption Malfunction
P1560   Maximum Engine Speed Exceeded
P1561   Quantity Adjuster Control Difference
P1562   Quantity Adjuster Upper Stop Value
P1563   Quantity Adjuster Lower Stop Value
P1564   Idle Speed Control Throttle Position Low Voltage During Adaption
P1565   Idle Speed Control Throttle Position Lower Limit Not Obtained
P1568   Idle Speed Control Throttle Position Mechanical Malfunction
P1569   Switch For CCS Signal Faulty
P1580   Throttle Actuator B1 Malfunction
P1582   Idle Adaptation At Limit
P1600   Power Supply Terminal No. 15 Low Voltage
P1602   Power Supply Terminal No. 30 Low Voltage
P1603   Internal Control Module Self Check
P1606   Rough Road Spec. Engine Torque ABS-ECU Electrical Malfunction
P1611   MIL Call-Up Circuit/TCM Short To Ground
P1612   Engine Control Module Incorrect Coding
P1613   MIL Call-Up Circuit Open/Short To Positive
P1616   Glow Plug Indicator Lamp Short To Positive
P1617   Glow Plug Indicator Lamp Open/Short To Ground
P1618   Glow Plug Relay Short To Positive
P1619   Glow Plug Relay Open/Short To Ground
P1624   MIL Request Signal Active
P1626   Data Bus Drive Missing Command From M/T
P1630   Accelerator Pedal Position Sensor 1 Signal Too Low
P1631   Accelerator Pedal Position Sensor 1 Signal Too High
P1632   Accelerator Pedal Position Sensor 1/2 Supply Voltage
P1633   Accelerator Pedal Position Sensor 2 Signal Too Low
P1634   Accelerator Pedal Position Sensor 2 Signal Too High
P1639   Accelerator Pedal Position Sensor 1/2 Range Performance
P1640   Internal Control Module (EEPROM) Error
P1648   CAN-Bus System Component Failure
P1649   Data Bus Powertrain Missing Message From Brake Controller
P1676   Drive By Wire MIL Circuit Electrical Malfunction
P1677   Drive By Wire MIL Circuit Short To Positive
P1678   Drive By Wire MIL Circuit Short To Ground
P1679   Drive By Wire MIL Circuit Open Circuit
P1681   Control Module Programming Not Finished
P1686   Control Unit Error, Programming Error
P1690   MIL Malfunction
P1691   MIL Open Circuit
P1692   MIL Short To Ground
P1693   MIL Short To Positive
P1778   Solenoid EV7 Electrical Malfunction
P1780   Engine Intervention Readable
P1851   Data Bus Drive Missing Command From ABS
P1854   Drive Train CAN-Bus Inoperative

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 32194
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #25 на: Септември 20, 2012, 11:29:20 am »
Зотшто не изфејслифтираат Голф 2... :) :) :) Со 1.6д... За 5.800 еур.

Па богами тоа би било напредок од кај што се сега во моментов  ;D

Отсутен ikeyaro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 138
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #26 на: Септември 20, 2012, 11:29:38 am »
Ова 100% е од некое тест возило :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #27 на: Септември 20, 2012, 11:33:19 am »
Темава е за квалитетот на новите VW или на сите?


Јас имав голф 3 1.9 дизел (1994 год.) па да си кажам за квалитетот.
Го земавме од Германија 2001 година мислам, со 160 000 и уште нешто ситно. Моторот беше супер, т.е отиде до 300 000 па почна од нула и стигна до 30 000 пак и го продадовме. За тој период ништо не откажа околу моторот, освен греачи. Уље трошеше 100-150 грама на 5000км. Мана му е што е малку коњи и не иде...
Е сега причините за продавање(замена): Скапа ептен многу, крила, прагови и околу амортизерите, ламелата беше при крај, и многу други работи најверојатно беа при крај...
« Последно менување: Септември 20, 2012, 12:43:08 pm Filip_90 »

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5948
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #28 на: Септември 20, 2012, 11:45:21 am »
За добро сочуван и одржуван Голф, нема што да се дискутира, се знае квалитетот, скоро сите имаме некој близок што имал/има Голф. Кај мене вујко ми има, Голф 3 ТД, и до сега немал никакви проблеми.

п.с. Колата била од увоз.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3714
  • Боинг 747
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #29 на: Септември 20, 2012, 11:49:36 am »
За добро сочуван и одржуван Голф, нема што да се дискутира, се знае квалитетот, скоро сите имаме некој близок што имал/има Голф. Кај мене вујко ми има, Голф 3 ТД, и до сега немал никакви проблеми.

п.с. Колата била од увоз. (од баба и плис докторка била)