Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 387032 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1050 на: 03 Декември 2015, 13:14:58 pm »
Sigurno nema da ni podelat po 300 evra poso sme se ugusile od VW... uste ne ste ja zatvorile temava?

Зошто да се затвори темата?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1051 на: 03 Декември 2015, 13:20:43 pm »
Sigurno nema da ni podelat po 300 evra poso sme se ugusile od VW... uste ne ste ja zatvorile temava?

Зошто да се затвори темата?


pa vw nema da plakja obestetuvanje, "resenieto" e najdeno :P

majtap igram be :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1052 на: 03 Декември 2015, 13:30:04 pm »
Цитат
Volkswagen is expected to face fines of up to $18bn in the US with European countries also considering their options. In the EU, the UK is the second worst-affected country after Germany.
  :'(

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1053 на: 03 Декември 2015, 13:39:24 pm »
Sigurno nema da ni podelat po 300 evra poso sme se ugusile od VW... uste ne ste ja zatvorile temava?

Зошто да се затвори темата?


pa vw nema da plakja obestetuvanje, "resenieto" e najdeno :P

majtap igram be :)

Шо си тиииии :)


Иначе еве, нешто поконкретно на темата...

Последното Кеди што го земавме пред извесно време, 1.6 ТДИ со 75 КС, веќе има поминато накај 180000 км (можда и јаче), и да бидам искрен, до сега убедливо највише проблеми има појавено. Колку за референца, претходно имавме две други 2.0 СДИ, кои напукаа преку 500000 км, само со редовни сервиси. Кај првото имаше малку поскап квар, кој сум прилично сигурен дека беше предизвикан од страна на некој сеуште недостасан експерт во сервисот на Порше. Второто апла никаква мука не предизвика.

Е сеа, со „новово“, испаднаа проблемчиња со исфрлање масло од горната страна на моторот, течење на некои чуда од долната страна, па сензорче некое, па не знам, водна пумпа а у... У кратки црти, со последново Кеди видовме поише мука, отколку со двете претходни заедно.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1054 на: 03 Декември 2015, 13:44:24 pm »
1.6TDI е најконтраверзен мотор. Шкода знам направија некои измени и ги решија некои проблеми што се провлекуваат кај VW.

Не ме држете за збор се работи за некакви електроники и сензори. Драстично подобрување во квалитет направија во Шкода. Не знам зошто VW не ги превземат тие решенија.

Овие од Vindija што ги возат Фабиите, ...ги рушија од возење. Ги изедија како лимон, гајле немаат.

Глеав правеа сервис кај Жаре. Механички во перферктна состојба...внатре тетанус да фатиш :D :D :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1055 на: 04 Декември 2015, 16:38:32 pm »
Report: VW Could Sell Bentley, Lamborghini, Ducati to Fund Diesel Woes



Цитат
It's worth pointing out that, among the nine different brands that make up Volkswagen Group, Bentley, Lamborghini and Ducati are some of the smallest and least valuable—due to their niche products and tiny annual production numbers.

Previously, we've heard assurances that Volkswagen would not abandon its top-tier projects, including a new Bugatti hypercar. But with early estimates putting the cost of Volkswagen's cheating scandal at more than $80 billion, it's not surprising that the automaker might have to part with some of its holdings to stay afloat.

http://www.roadandtrack.com/new-cars/news/a27519/vw-sell-bentley-lamborghini-ducati-diesel-emissions/
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1056 на: 04 Декември 2015, 16:44:58 pm »
Шпекулации и полнење страници.. Али во ред, интересно е да се напаѓа VW во моментов.

Дукати можеби би го продале. Ама толку е мал, што нема да направи ама баш никаква разлика. Lamborghini веќе почнуваат сериозно да го интегрираат со други продукти (Huracan дели шасија и мотор со Audi R8, SUV-от ако се појави на пазар ќе дели платформа со Cayenne), а Bentley одамна е длабоко интегриран со други продукти (Audi A8 = VW Phaeton = Bentley Conti GT, Bentayga дели платформа со Q7, итн).

Плус, многу ми се интересни овие нафрлениве бројки - "early estimates putting the cost of Volkswagen's cheating scandal at more than $80 billion".

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1057 на: 04 Декември 2015, 18:13:20 pm »
Веќе 10тина страни уназат се праве муабет за 'скандалот' со загадувањето. А темата гласи квалитетот на фв. Предлагам да се оддвојат тие две теми... Отворете нова тема колку загадува фолксваген и продолжете таму...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1058 на: 04 Декември 2015, 18:26:58 pm »
Многу ми се интересни овие road and track, само ги хејтаат VW. И пред скандалот за разни глупости цело време :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1059 на: 04 Декември 2015, 18:29:57 pm »
Па не се сите подмитливи па да пишуваат глупости во полза на VW. Секогаш имаш и вакви и онакви :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1060 на: 04 Декември 2015, 18:36:00 pm »
На овие им понудиле мито па одбиле, сега им е криво па пишуваат апла глупости :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1061 на: 04 Декември 2015, 18:37:29 pm »
Па не се сите подмитливи па да пишуваат глупости во полза на VW. Секогаш имаш и вакви и онакви :)


Car and Driver - Сител? :D :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1062 на: 15 Декември 2015, 22:21:56 pm »
There has probably never been a conductor who has had a greater influence on the world’s political history than Richard Wagner through Hitler. They had many things in common: Wagner wanted to become a politician, and Hitler wanted to become an artist. It was due to Wagner that in his younger years Hitler endeavored to write a Wagnerian opera, Wieland the Smith, an opera that Wagner had started but never finished.

In the 1930s, Hitler’s obsession with Wagner inspired him to initiate a formal prohibition and destruction of all degenerate art (Entartete Kunst), which was not in accordance with the Wagnerian aesthetics and canon, as Hitler understood it. In addition to Jewish authors and others who were not in favor of the regime, the prohibition affected the whole of avant-garde and modernism, and in music (Entartete Musik) all of jazz, primarily due to its “primitive” African-American roots.

In 1932, while in one of his ‘Wagnerian’ meditations on power, pleasure, work, and the economy, Hitler also sketched the first outline of the automobile that later came to be known as the ‘people’s car’. In his efforts to modernize Germany he was inspired by the American automobile producer Henry Ford. In order to reduce unemployment in the Reich and build modern infrastructure, he developed a public works program by constructing the worlds first super roads – the German Autobahn. With the objective of halting the recession and stimulating German industry, he wanted to develop a car which the average German could afford. The work order for the prototype was awarded to Ferdinand Porsche in 1934. Soon after that, the Porsche 60, which was launched publicly under the official name the KdF–Wagen (Kraft durch Freude – ‘power through pleasure’). Subsequently it gained the name Volks–Wagen, or Käfer (Beetle). In this manner a new, modern German automobile brand began to develop, and the construction of the first Volkswagen plant was entrusted to the German Labour Front (DAF). After the Second World War, the Beetle actually became the most popular people’s car in the world. In the 1960s it became a cult object, a pop icon, a symbol of freedom and modernity, and the Volkswagen brand became the basis and model for the rest of the automobile industry.

Извор:
http://www.laibach.org/volkswagner/

 ;D





Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1063 на: 21 Декември 2015, 16:13:05 pm »
https://www.facebook.com/vagscene/videos/914031292025684/

Да беше КиЈата на Drive-r, ова немаше да се случи.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1064 на: 21 Декември 2015, 22:40:00 pm »
Фолксваген ко Фолксваген, расипан.