Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3080218 пати)

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Poveke za oktavia zbor los da ne slusnam.Barem cela ostana.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14290
  • Пудингот на шоферството
Мерцедесот е најмалку 3х постар од Октавијата. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
многу е глупаво да збориш кога незнаеш моментална состојба на колите и како се случил ударот

ако удрам џип со црвената хонда од страна и го стркалам 3-4 пати дали тоа хондата ја прави појака од џипот ?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
на истава тема се расправав со постар човек...... ми тврдеше дека ако ме акне со неговиот стар мерцедес парче немало да остане од фокусот....

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14290
  • Пудингот на шоферството
Тоа зависи од многу работи.Незначи дека Мерцедесот е поголем па сеа куќи ке туркаме.Зависи од удар,бил предходно удиран,скапан и сл...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7062
  • хаУс мајстор

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Колку постаро возилото толку помалку има системи за активна и пасивна безбедност.Колку и да е сочувано,не удирано и не скапано возилото одпостара генерација ги нема оние зони на апсорбирање на ударот,патничката кабина не е толку заштитена како кај поновите возила.
Баш имам семинарска пишувано за тие зони за апсорбирање на ударот,како еден вид на планско виткање на предниот дел при удар за што повеќе апсорбирање на кинетичката енергија.Така да мерцедесот колку и да има долга хауба,ги нема crimple zone затоа и е толку оштетен,а октавијата предниот дел го нема,ја апсорбирал енергијата но патничката кабина е неоштетена,односно минимално.

Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Колку постаро возилото толку помалку има системи за активна и пасивна безбедност.Колку и да е сочувано,не удирано и не скапано возилото одпостара генерација ги нема оние зони на апсорбирање на ударот,патничката кабина не е толку заштитена како кај поновите возила.
Баш имам семинарска пишувано за тие зони за апсорбирање на ударот,како еден вид на планско виткање на предниот дел при удар за што повеќе апсорбирање на кинетичката енергија.Така да мерцедесот колку и да има долга хауба,ги нема crimple zone затоа и е толку оштетен,а октавијата предниот дел го нема,ја апсорбирал енергијата но патничката кабина е неоштетена,односно минимално.




За да толку се искриви возилото не е проблем корозијата (треба претерано да е скапана школката да има некакво влијание тоа).

Пострашно е лоша поправка на веќе чукнато возило каде нема соодветно планско виткање, како што кажа AUDI.

Второ зависи како е конструрирано возилото, пример ќе го земам Полонезот


Како што гледате претерано добра заштита има за годините кога е конструиран. Мерцедес и VW можат вода да носат со истите модели од тоа време.


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14290
  • Пудингот на шоферството
Точно така Ауди,но многу зависи и ударот.Ако видиш Мерцедесот е удрен малку косо,а Шкодата има убаво удрено централно.Јасно дека Мерцедесот ја нема таа активна и пасивна безбедност која ја има Шкодата,поточно нема ништо од безбедност,али она е стара скапаница,а и тоа влијае многу.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Со годините краш тестовите имаат се поригорозни стандарди.Брзината со која се ударале била помала,на видеото со полонезот се гледа дека се удира во коса преграда но со цел преден дел,во поново време краш тестовите се вршат со удар на половина од предниот дел,а и најновите краш тестови со така наречени small overlap crash кој е еден од најригорозните тестови каде многу од возилата имаат разочарувачки резултати.

Како и да е,има многу фактори кои влијаат при удар,но во поново возило безбедноста е на повисоко ниво,макар и разликите во масата е да е различна,поновото возило е побезбедно.


https://www.youtube.com/watch?v=C_r5UJrxcck
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
колку за инфо живи се шоферите и на мерцедесот и на шкодата, починати се сопатниците е сега поима немам од која кола.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14290
  • Пудингот на шоферството
Од Мерцедесот совозачот сигурно е мртов.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
99% двајца се од мерцедесот(логички е дека 3цата биле од исто село Злеово а кажано е 2 лица починати од злеово) и едно лице од шкодата (едно лице починато жител на струмица).

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
  Jas na moja sreka imam sedeno na zadno sediste vo ist vakov mercedes pri udar so pocetna brzina od 140kmh.Kolku namali so kocenjeto tesko e da se kazi no udarot bese stravotija.Udarot bese so reno 18 koe stoese t.e. pametniot vrtese polukruzno na sred pat .Od kolite ne ostana nisto od prednica a posebno od renoto. Mercedesot od predna strana go imase nasadeno ladnjakot na perka i pomesten motor .Sedistata predni bea dupnati od kolenata i so toa apsorbira del od udarot .Jas se sekavam udriv vo predna sofersajbna i pominav si sinejca a drugarite napred nabienici na racete .Mercedesot go pretrpe udarot maski.Voopsto ne bevme zagrozeni osven eden koj skrsi  desno ramo.Kais nikoj ne nosese.

Oktaviata e za pofalba.Znam so kolkava brzina udrivme i kolkava steta nastana pa kurtulivme site vo mercedesot.Vervajte toj model i da nema zoni na udar ednostavno ima golema mucka napred a i za vremeto koga e napraven bila klasa kola. Na klipot se gleda epten zguzvan ama izgleda e  od sto go secele pozarnikarite.  

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тој мерцедес на времето бил класа кола за македонци, албанци и турци ;D