Ако буџетот не трпеше корекција и се занемареа одредени моменти, Рапид беше најпрагматичен избор во своја класа, која и да е
Рапидот (спејсбек) нудеше далеку поголем простор во кабина и гепек споредено со Фабија.
Симпли клевер
Ако се оправени некои од моментите како сајлата за рачна што висеше како на југо, бучната амортизација, фиукањето на воздух на 100км/ч, Скалата ќе биде солидно возило.
Барем мене ми засметаа тие работи при тестирањето на Рапидот
Поправени се сите тие ситници, потивка е, по "кола" е од Рапидот.
Всушност Скала е ниво погоре во класа над Рапид, ама ниво подолу од Октавија. Незнам каде да го позиционирам.
Цената на Скала-та е исто така ок.
Еве што е и каде е позиционирана Скала според Јурај.
И после се што е кажано, како да се одлучиш да купиш кола со димензии од Голф класа, со платформа од Поло, и најважно, по таа цена.
Мора да биде најмалку 1000 до 1.500 евра поевтина.