Автор Тема: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport  (Прочитано 13821 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #15 на: 11 Мај 2012, 13:19:10 pm »
Па затоа и ја, прашав колку врти, а 9.6 секунди ми се виде споро за Хонда

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #16 на: 11 Мај 2012, 13:36:46 pm »
ne e sporo, tezi ova

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #17 на: 11 Мај 2012, 13:37:35 pm »
Мене лично Цивиков не ме возбудува толку многу минатата генерација беше во граници на нормала ама ова е премногу со штоповите. Во натре колку што видов во салон беше супер.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #18 на: 11 Мај 2012, 13:41:22 pm »
Strasno, strasno dobra kola.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #19 на: 11 Мај 2012, 14:38:40 pm »
Predhodniot model mi bese vrv vo konkurencijata( po izgled,zosto ne sum go vozel)
ama ovoj od pozadi e ubien!!!

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #20 на: 11 Мај 2012, 15:03:31 pm »
Е од ова сакам кругче !!!!!!!!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #21 на: 11 Мај 2012, 15:09:01 pm »
Касниш. :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #22 на: 11 Мај 2012, 15:50:40 pm »
Ја видов in live и моја забелешка на прв поглед беа штоповите позади....како трка да и никнала....според мене многу е нарушен изгледот на колата со овој "моден" детал !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #23 на: 11 Мај 2012, 15:55:16 pm »
Тезгаџииве, овај Хондаџииве де, треба да напишат петиција со барање да се забрани понатамошно производство.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #24 на: 11 Мај 2012, 15:56:22 pm »
Абе ќе се најде афтермаркет решење за тоа штоповите. Нее голема фрка, иначе одлична е колата, внатре е фантазии.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #25 на: 11 Мај 2012, 16:01:38 pm »
Па види ко ќе размислиш јасно стануе зашто Хонда е најподложна на шминкање од газдите ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #26 на: 11 Мај 2012, 16:18:12 pm »
Значи што е форава со колава. Прво е Хонда, што значи дека е добра марка. После е добро изработена, и стегната. Моторот е атмосферче 1.8 што ќе тера бајаги според мене. Јас мислам дека внатрешноста е место каде што би сакал да бидам.

Генијални ствари во колата се што има место под задните седишта, и не е за занемарување. ТАму ОДЛИЧНО би легнало сабвуферче под едното седиште а засилувач под другото, или некоја комбинација. Истите немора да се јаки, зошто се директно во кабината. Одлична идеја!!!

Друга работа, под багажникот се наоѓа резервното тркало - со многу место од страна. Тоа наведува дека има место за гооолема плинска боца, и да остане место за сите пропратни ствари, како упатства, дизалица, кључ, елек, сијалички, шише со вода, за гасење пожар, осигурања, атести... Браво за идејата! Генијална ствар.

Значи останува место во колата за 2+2 луѓе во колата и нивниот багаж, сосе плинска боца и сабвуфер. А тоа го нудат само колите од поголемата класа!

Негативно ми е само тоа што нема место под предните седишта за нозете на патниците позади. А тоа и тесното место, ја прави да биде 2+2 кола, а не вистинска лаѓа за четворица.

Кога би купил вакво нешто, би инвестирал во погоре кажаните работи, како и масивна изолација во вратите, венците и под хаубата.

Ова е едно од ретко добрите возила на денешницата. Но, и цената си го прави своето... Нажалост е многу висока. Посебно што е познато дека влазна цена на Цивикот не е многу повисока од цената на Ц4 или Фокус. :)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #27 на: 11 Мај 2012, 16:19:32 pm »
Ова беше под појасот :)

Па види ко ќе размислиш јасно стануе зашто Хонда е најподложна на шминкање од газдите ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #28 на: 11 Мај 2012, 16:26:14 pm »

+1

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Honda Civic 1.8i Sport
« Одговори #29 на: 11 Мај 2012, 18:13:26 pm »
Абе ќе се најде афтермаркет решење за тоа штоповите. Нее голема фрка, иначе одлична е колата, внатре е фантазии.
Аха, „angle grinder“ или по нашки „шмиршавна“  се вика афтермаркет решението :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.