Значи што е форава со колава. Прво е Хонда, што значи дека е добра марка. После е добро изработена, и стегната. Моторот е атмосферче 1.8 што ќе тера бајаги според мене. Јас мислам дека внатрешноста е место каде што би сакал да бидам.
Генијални ствари во колата се што има место под задните седишта, и не е за занемарување. ТАму ОДЛИЧНО би легнало сабвуферче под едното седиште а засилувач под другото, или некоја комбинација. Истите немора да се јаки, зошто се директно во кабината. Одлична идеја!!!
Друга работа, под багажникот се наоѓа резервното тркало - со многу место од страна. Тоа наведува дека има место за гооолема плинска боца, и да остане место за сите пропратни ствари, како упатства, дизалица, кључ, елек, сијалички, шише со вода, за гасење пожар, осигурања, атести... Браво за идејата! Генијална ствар.
Значи останува место во колата за 2+2 луѓе во колата и нивниот багаж, сосе плинска боца и сабвуфер. А тоа го нудат само колите од поголемата класа!
Негативно ми е само тоа што нема место под предните седишта за нозете на патниците позади. А тоа и тесното место, ја прави да биде 2+2 кола, а не вистинска лаѓа за четворица.
Кога би купил вакво нешто, би инвестирал во погоре кажаните работи, како и масивна изолација во вратите, венците и под хаубата.
Ова е едно од ретко добрите возила на денешницата. Но, и цената си го прави своето... Нажалост е многу висока. Посебно што е познато дека влазна цена на Цивикот не е многу повисока од цената на Ц4 или Фокус.