Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90705 пати)

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #375 на: 19 Март 2014, 23:00:48 pm »
Само ова го признавам!

http://www.ebay.co.uk/itm/LPG-Autogas-Additiv-Adapter-M10-incl-TUNAP-164-Valve-Protect-/281274420229


  Ima vo plimont mislam deka e 60 eur za 20000km.


Okulu diskusijata.
  Sekoe gorivo ima svoja prednost no barem nie plinasite mozeme da odbirame so koe sakame da vozime.
  Inaku golema e razlikata vo cena za da ima dilema okulu isplatlivosta na sistemot.Kaj mene se isplatese posle pominati 9000 km a toa ti e okulu 500eur zasteda.Na nekolku opelovi vozila znam deka imaa VSR   t.e. ostetuvanje na lezistata na ventilite na 100 000 do 150 000km.Ne koristea nikakvo podmackuvanje.Kaj insignia 1.8 se javi problem posle 150 000km.
 Eve neka se 100 000.Toa ti e zasteda 5000eur ili usestvo za nova.
 Drugi varianti se da se smenat glava i ventili posle nekolku godini. Sigurno nema da bide cenata tolku skapa kolku sto e za nova kola.
 Potoa  kolku poveke ja vozis tolku pogolema e sansata posle nekolku godini da se naceka motor od havarisna itn.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #376 на: 20 Март 2014, 09:21:53 am »
Tunap  е за 10000 км. Кај него проблемот е што мора да внимаваш да не се испразни резерварот за бензин под пола (или плинската боца). Значи сака многу внимание, заради соодносот на гориво и адитив. Само заради тоа јас не го ставив, иако и самиот производител на колата вели дека Тунап МОРА обавезно да се користи (зборам конкретно за Опел и моторите осетливи на плин. Дури и Irmscher истото го препорачува!).
Овој на линкот е сличен со тој од Плимонт, т.е. адитивот е ист, но во китот на линкот имаш дозирање од страна на корисникот, па претпоставувам дека и затоа е поскап. Како и да е, Плимонт ги нуди малтене по набавна цена овие адитиви, затоа и се толку ефтини, а причината за тоа е големата количина која ја имаат на залиха и договорите со Опел за одржување на нивните возила.
Ако сакаш да не те боли глава (без обзир за кое возило станува збор, а е осетливо на плин), 60 евра за 10000 км е добра инвестиција ако си перфекциониста. За жал јас не успеав да ставам, ама пред одење на одмор или некој друг подолг пат на отворено - обавезно ќе ја почастам Астрата и со вакво адитивче, ипак фетиш ми се ... ;) :) :D

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1852
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #377 на: 20 Март 2014, 09:55:55 am »
Џиџи ме замисли сега со ова адитивот.
Ај малку поопширно, не сватив, на што треба да се пази, каде се сипува овој адитив, кој резерав да не се изпразни повеќе од пола?

Бидејќи во наредни месеци имам неколку подолги релации за возење, а сакам да ги возам на плин, планирам плинскиот систем да ми го подесат на 2.800 вртежи да пушта по малку бензиче.
Коклку толку би требало да е добра заштита.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #378 на: 21 Март 2014, 00:10:58 am »
Мора да внимаваш на двата резервари да не паднат под пола (адитивот се става и во бензин и во плин). Во Плимонт одиш, плаќаш, незнам, 60 евра рецимо, ти го ставаат и 10000 км мирно возиш.
Чим ќе ти пушта бензин на 2800... не ти ни треба ова :) Искрено лично мислам дека бадијала ќе трошиш бензин, од 4000 нагоре се прави тоа, ама секој за себе, нели ? :D Туѓото помалку боли изгледа ;D Кај мене нема подесено ништо, а ја газам до исклучување. Имам само вакуумска капалка која при вакви услови знаеш дека исто како да ја немаш ;) Електронските се (по)ефикасни, ама скапички. Јебига, нема добро, а ефтино  8)

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #379 на: 21 Март 2014, 00:23:30 am »
Да, од Плимонт е 60 евра кутивче од маслото за плин.

Отсутен BIMMER

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #380 на: 21 Март 2014, 16:12:04 pm »
Dali moze da pravi problem K&N filter na motor so instaliran plinski ured?
Ima li nekoj da spodeli iskustva, sakam da stavam , se raboti za BMW 318i e46

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #381 на: 21 Март 2014, 16:51:07 pm »
Јас лично, не гледам зашто би правел проблем. Дури и не ми се верува дека воопшто би имал потенцијал да направи некаков проблем :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #382 на: 21 Март 2014, 20:04:00 pm »
Ако е инсталиран плин со дизни (секвент), тогаш нема никаков проблем. Ако е со фланша, тогаш може да се јави проблем и потреба за прештелување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен BIMMER

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #383 на: 22 Март 2014, 15:23:11 pm »
Znaci da zimam kn :)
Da ne ima vo Mk da se zeme kn po normalna cena?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #384 на: 22 Март 2014, 15:30:58 pm »
Пробај во друга тема...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен КарСистем

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
    • Веб Сајт на КарСистем
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #385 на: 03 Април 2014, 09:49:05 am »
http://vozinagas.mk/archives/139
Накратко околу оштетувањето на вентилите и адитивите !!!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #386 на: 03 Април 2014, 09:54:14 am »
Се уморив од рандом болдирањено (и од лошо склопени реченици)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #387 на: 03 Април 2014, 10:02:35 am »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #388 на: 03 Април 2014, 12:28:46 pm »
Од горниот линк:


Причините се познати, во новите коли се штеди на квалитетот на материјалите, а плинот не подмачкува.
Цитат
И додека сопствениците на постарите автомобили, кај кои вентилите се значајно по тврди, немаат проблем со користење на ТНГ без адитиви, притисокот за производните трошоци ги натера произведувачите на оригинални делови да користат поефтини материјали во производството на вентилите.

Еве ја уште една бројката од 40.000км. Сепак експерти како Smichka ќе донесе друга бројка, си ја чува во спалната:
Цитат
Доколку моторот работи само на ТНГ, кој за разлика од бензинот нема адитиви во себе, тоа го поттикнува триењето и се јавува натпросечно абење. Во неколку експерименти докажано е дека вентилите на некoи возила кои користат ТНГ ја преминуваат дозволената граница на својата потрошувачка веќе после 35.000km, и во тек на комбинирана потрошувачка на гориво (потрошувачка на гас и бензин) после 45.000 и потребо е повторно штелување на вентилите, што е прилично скапо. Поради тоа што вентилите прекумерно се трошеле, пред редовниот циклус за сервис, ова може да помине неприметено, што може да резултира со оштетен мотор.

Директно вбризгување:
Цитат
Моторите со директно вбризгување имаат посебен проблем. Во прв план не е само зголеменото абење на вентилите, туку и гарежот на инџекторите и оштетувањето на пумпата за висок притисок ако моторот работи на ТНГ наместо на бензин со адитиви. Пумпите за висок притисок ја заменуваат клипната пумпа која е придвижена од брегастата основа. Во зависност од моделот, се случуваат од две до четири придвижувања во текот на едно свртување на брегастата основа, со што прави до 24.000 свртувања при 6.000 вртежи во минута. Остатоците од сулфур во бензинот и адитивите обезбедува подмачкување на моторот, додека при користење на ТНГ тоа е невозможно

Вакумските капалки се превара:
Цитат
Слично на тоа, ни вакумски контролираните системи за дозирање на адитив не се покажаа како доволно ефикасни. При повеќе од 3.000 обртаи вентилите за довод на гориво се отворени под таков агол што нема вакум во усисната грана, па дотокот на адитив прекинува и тоа во оној момент кога дозирањето на адитив е најпотребно. При помалце од 3.000 обртаи системот воглавно додава премногу адитив, што пак може да предизвика оштетување на катализаторот.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #389 на: 03 Април 2014, 12:33:23 pm »
У меѓувреме, делови кои се намерно изоставени:

Цитат
Едиствен разумен систем за дозирање на адитив во моторот со природно усисавање е оној на кој дозата на адитив се контролира електронски, и вбризгувањето се врши во зависност од брзината на обртаите и другите постојни параметри. Во овој случај различни произведувачи, користат различни методи. Доколку сакаме да сме потполно сигурни, однапред програмираната количина на заштитен адитив мора да биде вбризгана во усисната грана во склад со гасните инџектори. Постои и друго, подеднакво одржливо решение, со тоа што дозата на адитив би се вбризгала помеѓу гасниот филтер и гасните инџектори, доколку се инџекторите погодни за употреба на одреден адитив.

Кај моторите со директно вбризгување, тестирањата одат во правец на додавање на смеша на бензин во усисната грана. Кај системот за вбризгување на гас кој го вбризгува гасот во течна агрегатна состојба директно во комората за согорување, испораката на адитив треба да ја обезбеди пумпата за висок притисок, со цел да се обезбеди ефикасно подмачкување од страна на компонентата која доаѓа во контакт со гасот наместо со бензинот.

Без разлика на тоа во кој правец ќе се развие оваа приказна понатака едно е сигурно: Секој кој вградува систем за ТНГ во автомобил, со понов датум на производство, а не користи адитиви, се однесувна неодговорно кој здравјето на автомобилот. На сегашното ниво на технички достигнувања, може да се избегне оштетување на моторот ако ТНГ системот се обезбеди со одреден адитив кој одговара на истиот. Ова е докажано од страна на првите студии во Германија кои се бавеле со расветлување на одговорноста на компаниите кои инсталираат ТНГ системи, а кои не ги информирале своите клиенти за важноста од користењето на адитиви, поготово затоа што во нивните мотори се наоѓаат ,,меки” вентили.

Значи, воопшто не е посебен проблем да се доведе вистинскиот адитив на вистинското место во моторот. Оној кој ќе каже ДА за авто гас системите може да каже и ДА за адитивите за истиот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.