Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90692 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #360 на: 18 Март 2014, 23:00:35 pm »
@krell

Пласибо ефект ти е тоа што си осетил. Ќе те стаамкај мене во кола без да знаеш што е уклучено на по три замени. Мислам дека нема да осетиш.

А и што да кажеме со Шкода која е во договор со Плимонт и на чичка нови коли со доплата вградуваат плински уреди, со истата гаранција?

Супер би било да пробам, и ќе напишам што и како сум осетил.

За Шкода, Цитроен и останатите, е само прилагодување на купувачите на нашиот пазар, кои сакаат да купат што поголемо ауто, за што помалку пари и што троши ич, а нема пари за дизел.

Ко што се срозани бројките на продажба на нови возила, воопшто не ме чудат таквите маркетиншки потези.

Исто и Цитроен и Шкода даваат гаранција од 2 години, што во просек се 30000 км поминати (дури и тоа е многу за просекот во мкд). Што и да се случи со вентилите, мал е ризикот во тие 2 години и 30000 км поминати, да дојде до проблем со вентилите што ќе бара сериозна интервенција и на терет на импортерот.

Ама, кога ќе пројдат тие 2 години, бидејќи со плинот може да има поголема шанса за горење на вентилите, ете уште еден прилив за импортерот, односно кога ќе треба тоа да се сервисира вон гарантен рок.



Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #361 на: 18 Март 2014, 23:04:08 pm »
Ех, сега и ти зебаваш. Не сетоа точаци па да сезаебаваат, ќе ставаат они плин со истата гаранција ако имало негативности. Па уште да знаат дека има шанси да горат вентили мислиш ќе праат математики од 20к, 30к... Не е тоа заебанција.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #362 на: 18 Март 2014, 23:12:44 pm »
Топ идеа, точаци на плин :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #363 на: 18 Март 2014, 23:13:50 pm »

Еве потсетување на еден мој пост во оваа тема стар точно една година:

Дојде и денот кога КОНЕЧНО по долго истражување на пазарот, читање на разни форуми, консултации и т.н. да се одлучам за Landirenzo Omegas Evo, а и Опел има склучено договор со нив. Од пусти стравови пошто се води како мотор осетлив на плин ставив и капалка со адитив за заштита на вентилите, иако можда не беше неопходно :)
Да, тешка цепидлака сум, јебига, не можам да се сменам и побарувањата ми беа специфични, а конкретно овој модел (hardware i software) може да се прилагоди буквално како сакаш и што е најважно е maintenance free! Значи заштедувам и на годишните сервиси - Тетовска работа, што да се прави, крвта не е вода :D
Довербата им ја укажав на Плимонт и најискрено не зажалив! Пошто сум и ја сервисер, а ми беше дозволена улогата на супервизор - морам да ги пофалам дека дечките максимално професионално (од технички, практичен и естетски аспект) си ја завршија работата, прифаќајќи ја секоја моја сугестија (нормално со претходни договарања, консултации и сл.) без забелешки и работата се одвиваше буквално по П.С.! Резултатот е и повеќе од очигледен...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Немав трпение да го истестирам, па одма се пуштив во акција на обиколница, накај Воdно, низ град ... Убаво ми рековте дека ќе ми биде криво што не сум го монтирал порано :) Разлика во перформанси скоро и да нема (едино осетив накај Водно со четворица у кола и тоа минимално и со активирање на Sprint Boosterot разликата се анулираше), a за потрошувачка да се збори е многу рано. Мирис нема никаков дури ни од ауспух (само чист топол воздух излегува), а звукот на моторот се стиша и работата смири ... интересно! Повеќе импресии понатаму, утре идам накај викендицата, па ќе видиме како се престигнува на Припор ;D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #364 на: 18 Март 2014, 23:30:43 pm »

Исто и Цитроен и Шкода даваат гаранција од 2 години, што во просек се 30000 км поминати (дури и тоа е многу за просекот во мкд). Што и да се случи со вентилите, мал е ризикот во тие 2 години и 30000 км поминати, да дојде до проблем со вентилите што ќе бара сериозна интервенција и на терет на импортерот.

Ама, кога ќе пројдат тие 2 години, бидејќи со плинот може да има поголема шанса за горење на вентилите, ете уште еден прилив за импортерот, односно кога ќе треба тоа да се сервисира вон гарантен рок.



Многу логичен потег. На продавачиве им е важно тие 2 години да нема проблеми (шансите за тоа се огромни)...да даваат 5 или 7 години гаранција најверојатно би се подразмислиле според ова што го прочитав во темава.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #365 на: 18 Март 2014, 23:33:35 pm »
@Djidji, ако добро се сеќавам, ти мереше и на dyno разлика. Не беше поголема од 3-4kw меѓу бензин и плин, така?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #366 на: 18 Март 2014, 23:37:20 pm »
Така е! 5 коњи се помалце (или 3 коњи помалку од фабрички декларираните), значи дека е само околу 5 % послаба отколку на бензин. Интересно е што снагата на тркала е само 2.5 кс послаба ;)

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,145.765.html
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,145.720.html

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #367 на: 18 Март 2014, 23:48:08 pm »
@krell

барем на мои години(20+) со плинот си правиш поголем трошок

значи буквално секаде со кола,ич не ми чуе за потрошувачката а километрите се редат(а тоа си повлекува почести редовни сервиси)

за разлика од другите коли што сум ги имал на бензин каде што стварно ќе се подразмислам дали да идам на водно онака само за да се издувам

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Re: Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #368 на: 18 Март 2014, 23:53:53 pm »


Само јас на плин гледам како компромис што се прави баш ради штедење и немање пари во нашето општество.


Да возев поголема километража на годишно ниво од што возам, можеби ќе го направев и јас тој компромис, ама свесно дека сепак има одредени негативности, и едноставно ќе ги прифатев. Ама немаше да се убедувам како нема разлика измеѓу квалитетот на возење на плин и бензин, разлика во перформанси и слично..



Еве да те цитирам кај зборуваш за перформанси.

Али добро е, гледам сега дека полека ти „легнува“ дека е компромис а не импровизација ;) Напредок :)

Уште мислам дека е импровизација :)

А и ти полека признаваш дека сепак има разлика во афтермаркет инсталација :) Напредок уште еден :)

И да, веројатно би купил Алфа или UP фабрички вграден, ама не и автермаркет.. Кога е фабрички вграден, сите тестирања, подесувања биле направени на финален производ, и самиот произведувач е сигурен дека тоа е тоа.


Еве нешто интересно:

"As many of you who’ve looked under a car’s hood lately can tell you, cars in 2013 are rolling computers. There are sensors, processors, wires, connectors – a bunch of electronics, in other words, and they’re all driven, controlled, and calibrated by software. That software, by the way, is often encrypted by the manufacturers to make it difficult (if not impossible) to change stuff. On top of that, all those sensors, processors, etc. were built for gasoline, not LPG/propane.

What that means to you, would-be-propane converter, is that getting it wrong is far, Far, FAR easier than getting it right. When you get it right, the rewards can be huge, which is why companies like Switzer Performance and Syvecs spend tons of hours and dollars developing engine management solutions for flex-fuel cars – and why they charge upwards of $10,000 for a bulletproof conversion – which brings me to the next problem."

Ако имаш било кое од возилата за кои Syvecs и Switzer развиваат ЕМS и стигнеш да си играш к**от со него, чисто сумњам дека и $10000 би ти биле голема сума за асолен ЕМS.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #369 на: 19 Март 2014, 01:21:41 am »
@Djidji, ако добро се сеќавам, ти мереше и на dyno разлика. Не беше поголема од 3-4kw меѓу бензин и плин, така?

и јас правев на дино мерење меѓу плин и бензин... кај мене излезе неполни 2% разлика при регуларно штелован плин...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14052
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #370 на: 19 Март 2014, 01:38:17 am »
Абе сите сакаме да возиме бензин, ама ценовно и она што се губи е релативно малку кај модерните мотори и добрите системи ...а се добива дупло поголемо возачко задоволство :)

Смачено ми беше цел живот да се читчам за бензин...затоа сеа плин и дизел...

Ако ти се прави мерак...смени си на бензин...стисни ја...префрли си на плин...тоа е тоа...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #371 на: 19 Март 2014, 18:06:43 pm »
Штрумфче, вакво нешто ?

има некој користено некаков адитив за плин?
како на пример ова:
http://euro-stil.com.mk/proizvodi/sredstva-polituri-sprej-samponi-restavratori-korektori/aditiv-za-tng-sistem.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #372 на: 19 Март 2014, 18:54:18 pm »
Неам појма, ваљда :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #373 на: 19 Март 2014, 20:04:57 pm »
Plimont сигурно ќе знаат нешто околу тоа адитивиот.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #374 на: 19 Март 2014, 20:52:13 pm »