Автор Тема: RaceChip Tuning  (Прочитано 57679 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5718
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #165 на: 03 Ноември 2021, 09:06:40 am »
its never enough !!!
i like problems....always !!!
i slika od crnjata  ;D ;D ;D
moze i od alfa romeo  ;D ;D ;D

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 605
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #166 на: 03 Ноември 2021, 09:24:39 am »
@vladimir_ тебе сепак само еднаш ти спуштиле на цена :D

Во однос на проверка на дизни, турбо и сл. мислам дека никаде не проверуваат. Единствено имам прочитано некаде по српски форуми дека има некој што не прави ремап доколку нешто не е како што треба (прави некоја проверка на параметри).

Јас најверојатно ќе претчам до Белград на пролет за ремап. Не дека овде нема да го направат добро, но ете да имам и црно на бело што сум добил со ремапот. А башка и како што спомнав доколку кривата не е добра, пробуваат да ја испеглаат.
Абе се осеќа дали има ефект шо ќе ми е дино :) Немам едно клипче како забрзува сега а како ќе биди после.
Единствено шо ме двоуми е дали ќе почни да чади многу црнила зад мене

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Не го гаси EGR-от и не би требало да чури, се разбира и мапата треба да е добра..

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1008
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #167 на: 03 Ноември 2021, 09:45:49 am »
@vladimir_ тебе сепак само еднаш ти спуштиле на цена :D

Во однос на проверка на дизни, турбо и сл. мислам дека никаде не проверуваат. Единствено имам прочитано некаде по српски форуми дека има некој што не прави ремап доколку нешто не е како што треба (прави некоја проверка на параметри).

Јас најверојатно ќе претчам до Белград на пролет за ремап. Не дека овде нема да го направат добро, но ете да имам и црно на бело што сум добил со ремапот. А башка и како што спомнав доколку кривата не е добра, пробуваат да ја испеглаат.
Абе се осеќа дали има ефект шо ќе ми е дино :) Немам едно клипче како забрзува сега а како ќе биди после.
Единствено шо ме двоуми е дали ќе почни да чади многу црнила зад мене

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Не го гаси EGR-от и не би требало да чури, се разбира и мапата треба да е добра..
Одамна е изгаснат  ЕГР а дпф фабрички нема.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4203
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #168 на: 03 Ноември 2021, 15:41:48 pm »
http://www.pazar3.mk/oglas/vozila/servis-za-vozila/se-prodava/skopje/butel/chip-tuning-diagnostika-dpf-egr-off/3499017
Chip tuning po najpovolni ceni stage 1,2,3
Dpf off (имаш)
Egr off (имаш)
Hot start
flaps off.
hardcut limiter
popcorn limiter

Имаш уште 3-4 тјунинг опции и си топ.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2595
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #169 на: 04 Декември 2021, 11:06:10 am »
Otkako napraviv remap mi ostana visak Revochip Ultimate tuning box za BMW motor 1.6 benzinec oznaka N13.
Ako na nekoj mu treba neka pise.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9905
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #170 на: 04 Декември 2021, 11:56:40 am »
ubo to kje cipujs, olku kojni, onolku konji, olku njutni, onolku njutni itn itn, no edno mene me bunit, na primer na 2000 rpm si imal 200 njutani i pritisak na ulje 2 bari ( brojkite se od rakava i izmisleni). Sega imas 250-300 njutani i ist pritisok na ulje. Koj kje gi podmackuva lagerite i radilicata ?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2595
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #171 на: 04 Декември 2021, 22:22:25 pm »
Ravenol RUP 5W40.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9905
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #172 на: 05 Декември 2021, 11:29:11 am »
мислам дека нема доволно притисок не прави пумпатата за да подмачкува соодветно.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43375
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #173 на: 05 Декември 2021, 14:07:04 pm »
Сум слушнал да мењаат лежаи, ама уљна пумпа дури и на стејџ 3 не сум.... не гледам зошто уљето би требало са има поголем притисок при ремап. Притисокот на уљето има функција да обезбеди соодветен флоу низ моторот, а тоа не се нарушува без механички промени.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9905
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #174 на: 06 Декември 2021, 19:08:57 pm »
Епа за флоу да имат де. Оти тогаш не оди константен проток , да не се арчи сила за уљето? а уљето ти е то што стои измеѓу металот да не се допира еден со друг ( покрај другите функции). ко ќе напрајш плус 50% нутни измеѓу клипљачата ( или ако има некој по соодветен збор на мк) и радилицата ( т.е. лагерите) побрзо ќе го истисне уљето. Можда би се надонадило со погусто уље, што пак не е само тури го ( уљето).

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4203
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #175 на: 08 Декември 2021, 16:56:17 pm »
Ако моторот е дизајниран за 3 бари притисок, тогаш тоа е најдобро за тие толеранции, димензии на лагери и канали за уље. Напротив, се над или под тоа, може да има негативен ефект.
Логиката твоја за Нм си е на место, ама поголем притисок нема да го реши тој проблем. Единствено поголеми лагери би ги изедначил силите со фабричките вредности.
Колегата @IdeuX мислам дека има повеќе знаење на темава.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #176 на: 08 Декември 2021, 19:45:51 pm »
Ја разбирам логиката на Бицикле, и навистина зголемената сила на клипот и клипњачата врз лагерот го истиснуваат уљето, меѓутоа пумпата го изедначува со тоа што го затвора вентилот за растеретување и го држи притисокот. Доколку не може да постигне пумпата тогаш неминовно е да има промена во притисокот. Затоа што истиснувањето ќе направи разлика во протокот на уље према летечите лагери, а протокот и притисокот се зависни еден од друг.

Исто така, голем проблем при зголемувањето на снагата е и зголемениот blow-by низ карики, што прави да го "дува" уљето поред клипњача од летечи лагери. Повторно, пумпата треба да ја изедначи таа побарувачка на уље и со тоа да го врати притисокот на соодветно ниво.

Со други зборови, доколку моторот на работна температура под полна гас на максимално оптеретување држи стабилен притисок спрема пропишаните единици, тогаш нема потреба од интервенција.

Доволно е да се користи фабричка или автермаркет пумпа на ист притисок што ќе има капацитет за тоа оптеретување како и соодветно уље (не значи погусто) што нема да изгуби од вискозитетот стане вода под тие температури.

Евентуално, некои практикуваат и зголемување на притисок до 0.5 бари плус над фабричкиот, мерено на мотор на работна температура под максимално оптеретување, меѓутоа истото е ризик бидејќи постои реална опасност да избијат семеринзи и дихтунзи бидејќи не се проектирани за таков притисок.

Just my 2 cents

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9905
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #177 на: 08 Декември 2021, 20:10:53 pm »
Во повеќето случаи што сум ги гледал њутните рипаат на ниски рпм, и тоа е целата поента, додека на максимум  си добил +20% потисок. Е сега ја го гледа проблемот што баш на ниски обртаи торкот е скоро дупло скокнат, а дали тогаш ќе има пумпата капацитет да компензира, дали ќе биде доволно само затварање на вентилот ?
„Доколку не може да постигне пумпата тогаш неминовно е да има промена во притисокот. Затоа што истиснувањето ќе направи разлика во протокот на уље према летечите лагери, а протокот и притисокот се зависни еден од друг.“ Овде претпоставувам ќе настане оштетување на деловите кои се тријат.

https://youtu.be/wF4eAYUBVAc?t=384

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #178 на: 08 Декември 2021, 20:23:58 pm »
Да, дизелите се така проектирани. Треба да биде доволно, се разбира.

Ако не моторот попара за многу брзо време. :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9905
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #179 на: 08 Декември 2021, 20:41:22 pm »
Како би знаеле дали е доволно или не ?
Претпоставувам вентило е за поголем притисак кога има да испушти, па така би надокнадил, но на мали обртаи сигурно нема да дојде до поголем притисак ? Или грешка сум ?