Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 46975 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #30 на: 17 Јануари 2011, 22:33:34 pm »
Едвај чекам времиња со ремапот, ти си од ретките што се одлучуваат за тоа на атмосферец. Ама според мене тоа е МОРАЛНА работа што апсолутно треба да се прави на сите послаби возила. Едноставно е фантастично. Што пари те фати? Видеа кога можеш стави, а за мене само кажи бројки...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #31 на: 17 Јануари 2011, 22:47:22 pm »
Топ си е маздичката, особено како ја зема Гојдакис. А гледам ќе и фрли 500че да ја потсреди и бандажи ќе си биде супер. Едино може уште да се исполира убаво и да се светне внатре!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #32 на: 18 Јануари 2011, 02:12:17 am »
Машала

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #33 на: 18 Јануари 2011, 11:21:29 am »
Ај за арно за убаво, па да и се изнауживаш :)
I don't discriminate, I hate

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #34 на: 18 Јануари 2011, 12:32:27 pm »
Има проблем со ремапот, нажалост нема никакви подобрувања во времињата на меѓузабрзувањата. Во четврток возилото ќе оди на испитување, па се надевам дека ќе се реши проблемот.

Што се однесува до цената, редовната цена е 440 евра. На таа добив попуст бидејќи на дилерот ова му е прва Мазда 6 со атмосферски бензинец на која прави ремап. Не е етички да ја откријам точната сума. На форумов се зачлени претставник од куќата каде ми го ремапираа возилото, StepOn Chiptuning, под истиот ник-нејм, (види веб страница www.step-on.mk), дилер на Piasini Engineering и mcchip-dkr. Оние кои се заинтересирани нека го контактираат и нека се договорат со претставникот.
« Последно менување: 18 Јануари 2011, 12:34:05 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #35 на: 18 Јануари 2011, 13:08:32 pm »
Се надевам со Зоки ќе го решите тоа на обострано задоволство, иако јас од почеток бев скептик за чип и атмосферски мотор.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #36 на: 18 Јануари 2011, 13:29:03 pm »
Гојдо а дали знаеш дали прво прават анализа, во смисол на тоа да го прочитаат фабричкото мапирање па после да се анализира дали ремапирањето нешто ќе помогне или не?

А ако е толку едноставно тоа да се направи зошто во фабрика не го прават тоа? И уште едно прашање дали ремапирањето се однесува само на зголемувањето на моќта на моторот или и на зголемена економичност или ремапирање по желба?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #37 на: 18 Јануари 2011, 13:40:15 pm »
@Falanga

Секако дека знам. Прво ги прочитаа сетирањата од моето ECU, ги испратија кај дечките од Пиасини во Италија, а од таму вратија фајл со нови параметри.

Мапирањето се прави врз база на претходни испитувања при различна туража и се задаваат нови параметри. Во принцип ремапите општо се прават заради перформанси, но има и ремапи за економичност. Најчесто и со ремапот за перформанси се подобрува економичноста доколку возилото го возиш економично. Ако го аздисуваш, секако дека за да извади поголема моќност ќе треба да согори и повеќе гориво, т.е. да има поголема потрошувачка.

Фабрички се поставуваат полабави сетнизни бидејќи возилата се прават за разни физички услови (различни надморски височини, различни температури, различни типови горива, различни влажности на воздухот и др.) како и задедени законски рестрикции (емисии на гасови, максимална моќност на мотор, однос на емисии и зафатнина или макс. моќност) и еуро норми. Покрај тоа, фабрички се остава простор за понатамошен "апгрејд" на моторот. Затоа ќе видиш еден ист мотор во различни варијанти. На пример мојот мотор го има и во Мондео и тоа во 115КС, 125КС и 130КС верзии. Или на пример види го Cee'd со 1.4 мотор кој го има во верзии со 109КС и 90КС максимална моќност.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #38 на: 18 Јануари 2011, 13:47:54 pm »
Што е разликата кај моторите во Мондео од 115 до 130КС? Само компјутерот или и физички има некоја разлика (усисна/издувна грана, брегасти мегасти и слично) ?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #39 на: 18 Јануари 2011, 13:49:23 pm »
Прав си прав си, не помислив на тоа дека производителот остава простор за толеранција.

Ама ти ако извршиш афтермаркет ремап, нема ли да се зезнеш во поглед на тоа дека и кај нас има и понеквалитетно гориво па да му направиш проблем на моторот или да му го намалиш животниот век?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #40 на: 18 Јануари 2011, 13:57:53 pm »
Што е разликата кај моторите во Мондео од 115 до 130КС? Само компјутерот или и физички има некоја разлика (усисна/издувна грана, брегасти мегасти и слично) ?
Различна мрегаста имаат.
















Обожавам ова да го правам...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #41 на: 18 Јануари 2011, 14:12:39 pm »
@Banzai
Па можда има некој  додаток кај тие од 125 и 130, ама тие два се идентични. Има еден куп примери кај форд каде истиот мотор, со исти филтри и издуви го имаат со различни карактеристики на снага. А тоа посебно ќе го најдеш кај турбо-дизелите.

Неможеш да му го скратиш векот со ремапот. Животниот век зависи од други фактори, еден од најбитните е добро уље. Се додека редовно менуваш уље и филтри и користиш квалитетно уље, моторот нема да страда. Се разбира ако колата ја возиш човечки. За нечовечко возење, знам неколку примери кои зарибале мотор на помалку од 10000km.



Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #42 на: 18 Јануари 2011, 14:25:56 pm »
Едно е турбо мотор, друго атмосферец. Зборам за разлика во сила добиена само со различен ECU.

А 5 или можда 10КС можеш да добиеш со чипување кај атмосферец, секако зависи каков е потенцијалот на моторот и колку е искористен истиот со фабричките поставки во компјутерот. Но тоа е многу мала добивка, бар за мене а за не баш мали пари.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #43 на: 18 Јануари 2011, 14:26:00 pm »
Кај турбодизелите на форд има разлика во турбината, што е доста голема разлика.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #44 на: 18 Јануари 2011, 14:43:18 pm »
@Banzai
За 5 коња ни јас немаше да се замарам. Од куќата ми потврдија минимум +17HP на максималната снага и минимум 23NM максимален момент. Притоа ми кажаа дека пишаната снага на хартија за моето возило е помала во реалноста. Наводно јапанците и корејците имале други методи за мерење на снага. ја мереле на оска на мотор без врзани каиши со пумпи и останати тракантанци. Швабите ја мереле на тркала.


@Deni
Не знам кои модели беа, но читав дека абослутно истиот мотор е со различна снага, наводно заради емисиите. Поновиот беше нешто послаб. Исто е и случајот со Цид 1.4, кај кој истиот мотор има помала снага, наводно поради помала потрошувачка и потивка работа, но се шпекулира дека е поради емисиите.
« Последно менување: 18 Јануари 2011, 15:04:07 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!