Автор Тема: K&N  (Прочитано 45179 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: K&N
« Одговори #15 на: 26 Февруари 2011, 22:25:40 pm »
Прееска видов флаер еден од Carner, вели K&N од 3400 за сите видови возила.
Пробав тука http://www.carner.com.mk/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=71
ама сајтов очигледно го пуштиле пред да прочитаат како треба да изгледа сајт.
Бил некој, видел како се движат цените?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #16 на: 26 Февруари 2011, 23:00:54 pm »
Тоа 3400 е гарант за некое возило кое го нема кај нас. Цените за останатите ќе бидат „Огин и пламен го горат Брезово“. Барем за сите производи за кои сум се заинтересирал цените им беа повисоки.

Успут, морам и јас да ги искритикувам. Им барав роба од 1500 евра и дечките не се ни потрудија да ми дадат понуда. Конкретно 2 комплети бандажи и 3 комплети гуми. Успут ми дадоа највисоки цени, а бандажите беа дупло поскапи одошто во Пнеуматик. Во меѓувреме барав наслон за рака за маздата и она кое го имаа не ми се бендисуваше бидејќи беше многу тесно. Барав пошироко, два пати се јавив и еднаш отидов со нијет да купам ако го имаат, бидејќи наводно донеле. Испадна дека се истите наслони кои ги гледав пред месец дена. Газдата ми обеќа дека ќе побараат и дека ќе ми најдадат поширок наслон, по 3 пат ми запишаа податоци и до ден денес никој не ми се јавил. Јас купив два сета гуми(еден за татко ми, еден за колега, зимски), купив и два сета бандажи, купив и наслон, а за 2 недели ќе си купам уште едни гуми. Секоја чест на нивната презафатеност штом им се ирелевантни моите пари, кои за наши услови и не се баш малку.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: K&N
« Одговори #17 на: 27 Февруари 2011, 13:42:34 pm »
Во Carner, во зависност од возилото, ама рачунај околу 5.500,00 ден. Зборам за панелен филтер каков што имам и јас. Придобивки, хмм малку е неблагодарно да се збори у врска со ова, али како и да е - тешко дека ти ќе ги приметиш при возење, особено на послабо возило. На нивниот WEB имаш прашања и одговори, а на Youtube имаш тестирања. Како и да е, секако дека придобивки има, се работи за најдобриот воздушен филтер у свет, сите го користат, па и Формула ...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #18 на: 27 Февруари 2011, 19:41:20 pm »
Ne znam jas, dali lugevo se naviknati ili bolje e pecurka... ama skoro site shto gi znam imaat pecurka... a jas mislam, deka pecurkata vadi bolje zvuk... deka e otvorena i ima cist prostor za shmukanje vazduh... dodeka na panelen vo kutija samo od usisnjakot moze da vlece...

ja go imam ovoj tip na K&N samo postar model http://www.deltad.rs/v3/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=5

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: K&N
« Одговори #19 на: 05 Март 2011, 17:51:28 pm »
Djidji факт е дека сите сакаме добар филтер но за цена од 80Е секој од нас би очекувал осетна промена. Тоа очигледно не е случај, што го потврдуа и твоето искрено мислење.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: K&N
« Одговори #20 на: 08 Март 2011, 21:24:16 pm »
http://img146.imageshack.us/f/dsc02196m.jpg/
http://oi52.tinypic.com/a14apw.jpg

после 20000км кн от на лансерот....
не знам зошто не ги дава фотографиите директно на страната...нека поправат админите
« Последно менување: 08 Март 2011, 21:27:41 pm Filip »

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1677
Одг: K&N
« Одговори #21 на: 09 Март 2011, 14:40:50 pm »
http://img146.imageshack.us/f/dsc02196m.jpg/
http://oi52.tinypic.com/a14apw.jpg

после 20000км кн от на лансерот....
не знам зошто не ги дава фотографиите директно на страната...нека поправат админите

ova e pred i potoa ? imas sretstvo za cistenje na filterot ?

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: K&N
« Одговори #22 на: 10 Март 2011, 02:49:31 am »
http://img146.imageshack.us/f/dsc02196m.jpg/
http://oi52.tinypic.com/a14apw.jpg

после 20000км кн от на лансерот....
не знам зошто не ги дава фотографиите директно на страната...нека поправат админите

ova e pred i potoa ? imas sretstvo za cistenje na filterot ?

не...тоа е сликано од горна и долна страна......средсвто немам...имам другар што има.....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: K&N
« Одговори #23 на: 11 Март 2011, 15:29:32 pm »
Прашање до тие што имаат печурка...

Правите нешто за двоење на филтерот од моторот? Нешто како преграда на пример, за да не се меша (премногу) топлиот воздух од моторот, и ладниот кој што треба да оди во филтер?

Башка, дали некој знае, дали и колку може да има негативни ефекти промената на филтерот? На пример, ми кажаа дека со промена на филтерот, можно е некакво оптеретување и пореметување да настане врз електрониката и сензори и чуда, што дозираат колку воздух треба да влезе во моторот. Мислења?

Ја сум у мисла да ставам, а ако ставам, многу веројатно дека не би бил купен од тука, туку од Јужна Македонија или на „Ебау“ :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #24 на: 11 Март 2011, 16:15:22 pm »
Немам слика од кај мене, но е доста слично како на оваа слика...

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #25 на: 11 Март 2011, 16:16:42 pm »
А еве, најдов и уште една слика, како го заштитил... филтерот од топлиот воздух...




[датотека избришана од администраторот]

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: K&N
« Одговори #26 на: 11 Март 2011, 19:50:36 pm »
лелееее моторов како нов...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #27 на: 11 Март 2011, 23:22:35 pm »
Прашање до тие што имаат печурка...

Правите нешто за двоење на филтерот од моторот? Нешто како преграда на пример, за да не се меша (премногу) топлиот воздух од моторот, и ладниот кој што треба да оди во филтер?

Башка, дали некој знае, дали и колку може да има негативни ефекти промената на филтерот? На пример, ми кажаа дека со промена на филтерот, можно е некакво оптеретување и пореметување да настане врз електрониката и сензори и чуда, што дозираат колку воздух треба да влезе во моторот. Мислења?

Ја сум у мисла да ставам, а ако ставам, многу веројатно дека не би бил купен од тука, туку од Јужна Македонија или на „Ебау“ :)
Ставањето на друг филтер за ваздух е наука, како и се останато поврзано со моторот. За секој мотор и за секоја усисна грана има пресметка колку широка треба да биде цефката, како и колку долга во зависност од тоа во кој опсег сакаш да имаш појачување на снагата. Покрај ова, многу битен е и протокот на воздух кој треба да го прочита MAF сензорот. Со било каков дизајн можеш да предизвикаш дебилни отчитувања, па така компјутерот ќе прави пребогата или пресиормава смеса, а во одреден случај(ако ептен ја утнеш) може да ти светне чек енџин сијаличката.

Затоа е најдобро да си купиш фабрички готов филтер од реномиран производител, наменет исклучиво за твојот мотор.

Со додавање на преграда неможеш да изгубиш ништо, можеш само да добиеш. Како што велат некои стручњаци, секои 2 степени пониска темепратура на воздухот се еквивалент на 1-1.5% поголема зафатнина. Покрај преградата, обавезно се става доток на ладен воздух од надвор, кој ти е најдостапен под возилото или во страниците кај тркалата.

Јас во моментов сум во фаза на изработка на кутија за моето возило. Најпрвин правиме прототип од картон и откако ќе ја добиеме соодветната форма на кутијата ќе ја изработиме од еден материјал кој е сендвич од алуминиум, пластика, алуминиум (не ми текнува името на материјалот). Потоа кутијата добро ќе ја обложам со тирмичка и звучна изолација и ќе донесам доток на ладен воздух со црево чиј пречник е поголем одо оној на усисната цефка.

Ќе отворам тема со детални објаснувања околу целиот процес штом го завршам тој проект.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #28 на: 12 Март 2011, 13:24:22 pm »
лелееее моторов како нов...


Епа има некој, не спие со жена му... спие со колата :) :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: K&N
« Одговори #29 на: 12 Март 2011, 18:23:58 pm »
А разлика меѓу панелен и печурка? И во цена, и во перформанси и во што ти ја знам што друго?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.