Автор Тема: K&N  (Прочитано 46959 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: K&N
« Одговори #30 на: 12 Март 2011, 19:33:32 pm »
А разлика меѓу панелен и печурка? И во цена, и во перформанси и во што ти ја знам што друго?

Земи си панелен да не те боли глава! ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10953
  • 430i
Одг: K&N
« Одговори #31 на: 12 Март 2011, 20:15:12 pm »
И во цена и во перформанси и во звук најмногу. Само обично се прави комбинација со влез/излез, издув нали.
Имаше и гојдо и џиџи пишано што добиле и дали добиле нешто

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #32 на: 12 Март 2011, 22:16:56 pm »
Стави си панелен, поефтин е и ќе има ефект сигурно. Печурката е 3 пати поскапа плус ќе треба да правиш изолирана кутија, па довод на ладен воздух и тн. Без кутија ќе ти бучи, а Лансерот и така е премногу бучен по дифолт.

Инаку, има евтини модификации за твојот мотор кои малку по малку даваат снага.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: K&N
« Одговори #33 на: 12 Март 2011, 22:24:17 pm »
Стави си панелен, поефтин е и ќе има ефект сигурно. Печурката е 3 пати поскапа плус ќе треба да правиш изолирана кутија, па довод на ладен воздух и тн. Без кутија ќе ти бучи, а Лансерот и така е премногу бучен по дифолт.

Инаку, има евтини модификации за твојот мотор кои малку по малку даваат снага.
Звукот шо го доби со печурката, лично на мене а и на децата шо работат кај мене повеќе ни се бендисува, ова го коментиравме во твое отсуство. Но, за вкусовите не се расправа...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #34 на: 12 Март 2011, 23:33:33 pm »
Ама тоа е така затоа што вие сте спортски типови, па ви се допаѓаат спортски звуци. Да бевте чкембари како мене ќе требаше лонецот да ја запее "Ај засвирете ми чалгии" па да ви се бендиса. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11737
  • Архитект
Одг: K&N
« Одговори #35 на: 13 Март 2011, 00:04:56 am »
Ама тоа е така затоа што вие сте спортски типови, па ви се допаѓаат спортски звуци. Да бевте чкембари како мене ќе требаше лонецот да ја запее "Ај засвирете ми чалгии" па да ви се бендиса. :D

Чкембар си гојдо? :) :) :)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: K&N
« Одговори #36 на: 13 Март 2011, 00:13:13 am »
Па не разбра ти до сега :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #37 на: 13 Март 2011, 01:02:50 am »
Чкембар од Карпош 4.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20649
Одг: K&N
« Одговори #38 на: 13 Март 2011, 02:31:29 am »
Чкембар од Карпош 4.

Шиткач... :D

Знам дека печурка ќе извади бољи звук, и дека бара повеќе работа, ама она што мене ме мачи е уствари: дали се исплати доплатата од панелен филтер до печурка, имајќи предвид дека нема да добијам нешто на перформанси, пошто ипак си е малолитражно атмосферче?

Ем башка... За какви поевтини модификации станува збор?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #39 на: 13 Март 2011, 11:05:40 am »
Не се исплати ни панелен да земеш ако глеаш од аспект на придобивки. Гуглај на интермец, ќе најдеш повеќе околу ефтините модификации. Јас барајќи за мојава прочитав дека има доста и за твојата, само каде и што не ми текнува. Инаку мислам дека читав и дека со ремап на твојот мотр се добива нешто, ама повторно брат Гугл ќе ти каже све.

Во секој случај ако сакаш да имаш опасен звук тогаш K&N печурка со квалитетен и пресметан заден лонец. Мислам дека кога ќе им се приближуваш на колите по улици ќе ти се тргаат од патот. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20649
Одг: K&N
« Одговори #40 на: 13 Март 2011, 12:39:27 pm »
За ремап, ми кажаа дека тешко веројатно би се извлекло нешто, пошто и онака е поприлично исцеден моторот уште од фабрика. Зборев со некои луѓе што повеќе се разбираат, и ми рекоа дека со ремап, можда би бил поживчан на ниски обртаи, ама реално, не би се добила некоја ептен осетлива разлика.

Ај ќе си ја напраам математиката за филтеров... Се наапав еаго :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10953
  • 430i
Одг: K&N
« Одговори #41 на: 13 Март 2011, 22:09:08 pm »
Ти и онака си го поштуваш Дарт Вејдер, така да може да ти диши под хауба :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #42 на: 16 Март 2011, 17:15:20 pm »

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: K&N
« Одговори #43 на: 16 Март 2011, 17:29:36 pm »
Не се исплати ни панелен да земеш ако глеаш од аспект на придобивки. Гуглај на интермец, ќе најдеш повеќе околу ефтините модификации. Јас барајќи за мојава прочитав дека има доста и за твојата, само каде и што не ми текнува. Инаку мислам дека читав и дека со ремап на твојот мотр се добива нешто, ама повторно брат Гугл ќе ти каже све.

Во секој случај ако сакаш да имаш опасен звук тогаш K&N печурка со квалитетен и пресметан заден лонец. Мислам дека кога ќе им се приближуваш на колите по улици ќе ти се тргаат од патот. :D
Jaс гуглав на интернет ама не најдов ај упатиме некако за евтните модификации кај да најдам страна нешто или слично
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: K&N
« Одговори #44 на: 16 Март 2011, 18:49:25 pm »
Направи тоа што направив и јас...незнам колку е можно во твојата кола но пробај. Постапката се вика  de-restrict air box.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!