Мене ми излезе 125 евра + 45 евра рекет према државата. Кај нас ако добро се исценкаш и го порачаш преку некој наш "дилер" помножи ја вкупната цифра со 1.5, т.е. рачунај 170 * 1.5 = 255 евра. Значи најдобро е да си го купиш од ибеј.
Во Грчка можда ќе ти излезе поефтин, а можда и не. Во секој случај кога порачуваш прашај дали може на факутрата (која мене ми ја тупнаа без да ја барам) да напишат помала сума за нашиве помалку да те изрекетираат и да имаш црно-на-бело(или бело на црно) дека е наводно толку.
@proff
Јас не нарачав панелен филтер, туку порачав CAI 57i кит кој без транспорт кошта 4 пати повеќе од панелниот. Така да тоа што скапо излезе кај мене нема врска. Инаку, панелниот со транспорт до овде кошташе помалку од 50 евра, значи педерите немаше да ми земат рекет пошто не рекетираат предмети поефтини од 45 евра. Истиот тој филтер овде ми рекоа дека ќе ме чини околу 90 од 100 евра и дека морале да го порачаат и да го чекам 2-3 недели за колку и време ми пристигна печураката.
Значи за специфични делчиња, аксесоари, перформанс надградби и слично поврзано со автомобили ибеј е секогаш драстично поефтин. Пример, да нарачам модуларна decat иноксна цефка со резонатор, дихтунзи, навој за ламбда сонда и сите останати нишани од ибеј ќе ме чини 50 евра, а овде ми бараат 300 евра. Ксенонот кој кај нас го продаваат 5000 денари, на ибеј е 40 долари со транспорт (1900 денари) и така натаму.