+1 за муабетот..
Еве најпрост пример земано bmw e39 530d и 528i..
528 троши 15 плин градска на 100км.. тоа ти се 382 ден
530 троши 10 нафта градска.. тоа ти се 465 ден
528 е побрзо од 530 во секоја смисла... Потивко и секако далеку повеќе мерак прави бензинецот на стискање...
Е сега да ставиме што 528 е доста покажан мотор кој колку што имам гледано и читано, за солиден примерок смрт нема..
Додека 530ка земаш мачка во вреќа каде што незнаеш кога ќе откажи турбина, кога ќе се сјебат дизните.. Па интеркулери, вакуми, греачи, егр вентили и така натака...
За E39 збораме, така?
Иначе, да плинот е поисплатлива варијанта, само реално плин 15 литра да троши 528i ...што знам. Јас би рекол некаде 18 ги тепа како ништо (градска).
Што се однесува до моментот, што може да се заебе точно е и тоа, но исто имаш дизни и кај бензинецот, кај плинот, ...и тие ако се заебат и тоа кошта доста пари. Факт дека е поефтино за одржување, нема збор за тоа.
Everyday lifе, економичноста е тука некаде, можда дизелот малце повеќе, ама не значителна сума од 30-40 денари на 100км, а тоа се корегира со стилот на возење
ако ти е дојдено до тоа.
Јас успеав синоќа BMW-то да го спуштам на 7.5 градска со уклучена клима, возејќи од Зоолошка, па Александар Палас, пластичара, па се до Ново Лисиче. Фатив доста семафори, ама имав доста добар дел крузање
Реално со клима лапа 11-12 градска да не се лажеме. Без клима 10 да.