Автор Тема: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и  (Прочитано 781 пати)

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1341
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #30 на: 11 Март 2025, 22:11:52 pm »
Спрема првичното видео, засегнати се возила кои фабрички имале катализатори и дпф, а потоа ги немат. Постарите возила кои фабрички немаат, не се засегнати што е и логично. Засегнати се и возилата кои немаат добро согорување и со тоа лоши параметри на издув.

За се ова да се изведе кај нас, треба прво добро да се обмисли. Потоа да се срочи еден комплетен елаборат, спрема старотста на возилата. Државата да стимулира купување на нови мали и средна класа возила со помали давачки а да коле на „одлична БМВ 5ка што стјуардеса го возела“. Треба да има видео камери по станициве за дехники преглед врзани со апаратите за контрола и број на возило и снимка. 
Да го спречи купувањето на крш мерцедес со откорнат катализатор од пример 20К евра, на сметка на некаков помал но нов друг бренд за истите пари.   
На крајот да инвестира во инфраструктура, возови, автобуси.... да ти биде поефтино да живееш без кола. Во трулиот запад нема секој кола, ама и не му треба, со оглед на решени транспортни можности.  Оние што можат возат точаци и тротинети, наместо да се гужваат по град.
Не знаеме и не можеме практично да си ги решиме работите. За жал со години немаме некој со политичка воља да нарами и да почне едно по едно.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #31 на: 11 Март 2025, 22:17:09 pm »
И јас го чекам финансискиот совет од бате Мацко, еве во странција сум и имам 21 година, доволно време за работа, па парите на дрво не растат, јесте да се заштедува и 3 пати повеќе од Македонија, ама (тука има едно големо ама) реалноста е друга.

А дека сакам да возам кола понова од 1998ма - сакам.
Дека таа кола од 1998ма е технички поисправна од многу возила кои се понови - е.
Занает Несторче, ете младо си, научи PDR и млати пари. Мислам дека некаде читав дека на човек му требаат околу 3 год да биде најдобра верзија од себеси. У Германија кај што си ако имаш занает и те бива, ќе те позлатат, 200 000еур за у Мк зборувам. Овој Антонио што работи ПДР верувам дека под 5000еур чисти не е во месецот. Добар фарбар исто. Клими да дезинфицираш 50еур од клима на ден можеш по 3 да ги минеш лабаво. Мебел по мерка, електрика итн итн. Е сега треба работа и труд, а ние ко македонци знаеме од се по малку, а на крајот ништо, затоа сме на ова дереџе. 200000к еур за тебе се уште 45год работен век пред тебе, тоа се некои 400еур на месец да ги заштедиш што е многу реално. Ако мислевте дека знам рецепт за 200000 преку ноќ без работа се извинувам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

И што, ти кажа како да се заработат пари со работа, со труд. Тоа секој го знае.. ;D

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6842
  • Бенве сие бенве
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #32 на: 11 Март 2025, 22:21:13 pm »
Па Влатче у неколку наврати кажа дека него никој не му оставил 200-300000еур, еве како он може да биде тој што ќе остави некому, или несторо, или ја, или секој еден што не го мрзи и му фаќа главата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #33 на: 11 Март 2025, 22:41:43 pm »
Па Влатче у неколку наврати кажа дека него никој не му оставил 200-300000еур, еве како он може да биде тој што ќе остави некому, или несторо, или ја, или секој еден што не го мрзи и му фаќа главата.


Sent from my iPhone using Tapatalk
toa so ostavenite pari namerno e potencirano nekolku pati na forum i ne vazi za site nego na poedinci sto se kitat so tugji perja. Neli mu ostavile sve sredeno kesh pod pernica i sega kje prodavaat prazna slama po forum a nemaat den rabota. Si se znaat koj se da ne gi imenuvam posle Vlatce vakov onakov. Ja si zboram za mene i ostatokot od smrtnici sto na forum sme radi ljubovta kon vozilata a ne prezir kon drugite i znaes li ti koj sum i sto imam jas.
Pak po neznam koj pat kje povtoram : forumot ja izgubi onaa draz od porano kade se pomagase ama ne usmeno na tastatura nego na lice mesto se sreduvaa problemi. Sega baras sovet ili pomos i gotov si odma si na oglasna tabla targetiran. Davas mislenje svoe pak si gotov dusmanski po 3 strani na forum si prozvan ( Tag ).....

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10183
Интересно видео:

Одлично видео. Точно посочено како еволуирал наративот.

Сепак, главната поента е на почетокот кога се објаснува дека излегуваат дури 40% дизел при рафинирање на нафтата, што го прави многу поевтин за производство од бензинот.
За да нема реплики како пред извесно време, зборувам за коштање при производство, не за цени на берзи.

Се е убаво објаснето со кризните години, и за да се стимулира дизелот се креира еконаратив преку цо2.
Се е супер до моментот кога се пореметува балансот помеѓу потрошувачка на бензин вс дизел кои нормално влијаат на цените на берзите.
Тука доаѓа напомош дизелгејт и се креира друг наратив дека дизелот е смртоносен, но во позадина е секогаш профитот кој е тесно поврзан со процентуалниот сооднос бензин/дизел при рафинирање на нафтата.

Со други зборови, се додека има потреба од бензин, ќе има и дизел, и обратно. И цената ќе осцилира во зависност од потрошувачката/побарувачката.
И токму тука се гледа мотивот за најновиот наратив дека електрификација е она вистинското, а се друго е ѓаволштина.

Всушност, најисправно би било да се прекине со лов на вештици.
Цело е кога има се!

« Последно менување: денес во 09:57:54 Mikius »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Наместо да ја тераме дискусијава во погрешни насоки, да се задржиме на суштината - а тоа е дека постои надеж дека во Македонија ќе проработат техничките прегледи и дека ќе се случи нешто добро во однос на техничката состојба на возилата, безбедноста на патиштата и - најважно - малку од малку да се поработи на чистиот воздух. Да загадуваат и овие, и оние, и фабрики, и сè и сешто, ама загадуват и возилата. И тоа не малку. И треба на сè да се работи.

И на крају краева, и да не биде ради еколошкиот момент, ако проработат техничките прегледи како што треба - побезбедно ќе биде по патиштата.

Присутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1892
Ја би почнал од фарови штелување, (и саглам проверка на подвозје и кочници) навечер на двосмерна улица е тежок хорор да не те ослепи некој, али се прашувам е само до мене и повисоково седење во Б класава или до толку се раштелувани сите не ми е јасно