Автор Тема: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и  (Прочитано 779 пати)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #15 на: 11 Март 2025, 14:51:30 pm »
Точно, и треба така да биде. На времето техничките прегледи си беа строги и се знаеше дека на технички преглед се оди со чиста кола.

Мора да проработат техничките како што треба. Едноставно, мора.
otkako napravija perenje gratis posle tehnicki nikoj neide so perena kola neli da se iskoristi gratisot.
Moj predlog sve sto e so vozilo pod 2015g na forum da se banira normalno i jas vo toj kosh da ne iskoci deka tresam zeleni za drugi.. Sekoj sto e na forum so led,isklucen egr dpf isto ban. Ocistete forumot i ete kje ostanat tie sto kje ostanat i teraj mishko. Mora da se vovede red na forum nemoze vekje vaka.
Kacete se na nekoja zgrada nad 10 kata i razgledajte okolina na skopje 360° curi gori dimi najmalce na 5 mesta arno ama kolite zagaduvaat. Ne samo prevez na oci i slepo pisuvajte. Nemaat site 200.000€ kesh doma za novi koli,nemaat site bugarski pasosi da zemat nova kola od gore,nemaat site elektrifikacija za polnenje nit pa ziveat stranstvo pa tresat zeleni kako bi donirale 1$ za ekologijata vo Makedonija.
« Последно менување: 11 Март 2025, 15:02:29 pm Vlatce-Vectra »

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5686
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #16 на: 11 Март 2025, 15:07:25 pm »
Абе Влатче, само ти увреден прв се наоѓаш а се спомни нешто кузни зошто како со мувата на капата да си, а и двете возила возила и претходниот ти беа во фабричка топ состојба.
Збораме за закон еднакков за сите во државата како шо е и во светот. Возило постаро во исправна фабричка состојба загадува 1000 пати помалку од луксузно возило од 2015 без никакви филтри. Перкинс дизел од 60та помалце загадува него срања со извадени дпфи и катализатори. Уосталом ти дишиш, децата ти дишат, утре друѕгиден со ова темпо нема бегање, или ти или некој од дома ќе го јаде стапот.
Ќе тргнам од мене, Јас  цела фамилија ја погребав од рак, за некое чудо уште јас и мајка ми останавме, значи сите баби дедовци
 дел братучеди, стрини стриковци, сите до еден никој не веќе присутен. На 35 имам и некоку најдобри погребано исто од рак, кој на коски , кој на панкреас кој на лимфни итн. Поќе муабет имам на гробни плочи  отколку на улица.
Мора малцец самосвест да проработи оти отидовме сите кубур овде за брзо.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #17 на: 11 Март 2025, 15:20:58 pm »
Ако не ги контролираат техничките тогаш џабе е и закон и се. А техничките се приватни, во интерес им е да те пуштат, а и ќе те пуштат ако нема кој да им прави рандом инспекции.

Sent from my A001LG using Tapatalk



Ова се решава многу лесно. Регулативата да налага секој технички да се плаќа, по можност однапред. Да му биде во интерес на техничкиот преглед да отидеш што е можно повеќе пати на преглед, наместо да те пушти. Па за све да враќаат. Па наместо да те цима по 1000 денари 10 пати за 10 различни работи, во старт да си сигурен дека колата ти е технички исправна пред воопшто да отидеш.
« Последно менување: 11 Март 2025, 15:28:09 pm zeroSignal »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #18 на: 11 Март 2025, 16:08:48 pm »
Prvo socustvo do pocinatite.
Dzabe moabetot. E klasata dzabe sto beshe top sostojba sepak e staro vozilo dimi. Se znae koj vozila gi ispolnuvaat normite da nese pravime budali i da zamizuvame. Sve sto e pod 2010g vekje e pod lupa za zagaduvanje pogotovo dizel aj benzin moze i kje projde.
Neli po sobirive na vremeto kje ve sednea vo nekoe auto so stage2 izvadeno sve od grana do zaden lonec kje ve svrtea krug niz grad popaleni bea kako mladi majmuni lele kako ide lele lelee lelele raketa. Ama na toj adrenalin nikoj ne dzirkase na retrovizor sto se deshava pozadi niz auspuh. E odednas kako proraboti svesta ne mi e jasno.
Vento 94 restavrirano od koren do straf dzabe sto e ulozeno vo nego 10.000€ koga pagja na sekoja norma ako meris po ova na klipot. I tuka se javuvaat zagrizenite kolava e za kanta sofefot da se zapali na plostad.
Eve dajte mi mene elektrifikacija nova 2025 od fabrika za gratis da si na vozam jas prv kje jadam vafli kako strujata e idninata i kako sve drugo e za robija.
5 dena kruzi po fb slika nekade posle kisela voda crn dim curi zagaduva nikoj ne se drznuvaza toa bitno kolite. Gorat po kjumbinja pragovi od zeleznica,zgradi niknuvaat na sekoja zelena povrsina vozduh i povetarac jok ama kolite se problemot i milion primeri da ne nabrojuvam.
« Последно менување: 11 Март 2025, 16:30:47 pm Vlatce-Vectra »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #19 на: 11 Март 2025, 16:37:54 pm »
Кога ќе прави регенерација дпф-от тоа не е загадување или тогаш кокичиња испушта низ ауспулх?
Крајниот епилог во атмосферата е скоро ист и со и без дпф,ама не се гледа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10183
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #20 на: 11 Март 2025, 16:48:18 pm »
Е сега ја усра.

Регенерација на дпф е  согорување на честици на повисока температура кои во нормални околности не согоруваат.

Нешто како ќумбе кое тлее и чади, и истото ќумбе со истите дрва боботи со јак пламен и низ оџакот нема чадење бидејќи се развила висока температура.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6842
  • Бенве сие бенве
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #21 на: 11 Март 2025, 16:57:22 pm »
Венто од 94 има пропишано колку смее да загадува, исто и Е класата исто и некоја што е пишана еуро 6. Затоа во нормалниот свет Еуро 6 плаќа помалку давачки наспроти еуро 3-2-1-0. Значи Вентото ако си испушта цо2 колку што рекла фабриката плус некоја толеранција поради старост итн ќе си помине на технички ако е технички исправно. Јас затоа што често возам гледам дека над 80% од колите се со неиспрсвна светлосна сигнализација. За тоа најстрого би казнувал, затоа што е огромен ризик на отворен пат кола/камион без задни светла. Тоа ете не е скап дефект, комплет сите да ги смени нема да е и 500ден, но мајндсетот на тој што ја вози колата не испрана и не исправна е друг, од тие таквите колата ти е исчукана на паркинзи, не од мене, до нив не се паркираш дури и да има само едно место слободно затоа што знаеш што те чека, ама нели, да ги жалиме затоа што немаат 200000еур за технички исправно возило. Сосема грешно ти е размислувањето, и не глуми жртва, 110кг си 190цм здрав прав маж, комотно 200к можеш да ги врзеш до пензија


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #22 на: 11 Март 2025, 17:30:46 pm »
Daj sovet idea bez da glavam 10g robija kako da spletam 200.000ki
Kolku i da se ispravni tie vozila od 2000ta nadole dzabe sega e era na euro5 i euro 6 i normalno elektrifikacija. Taka da sve toa e vekje vo zona na zagaduvaci.
Inace voopsto ne glumam zrtva kolku mi e cergata tolku si teram pecalam trosam odrzavam familija. Edino sto mi odat na nervi se onie sto osven nivnoto sve drugo sto e pod niv e za gjubre. Neli kako kazavte pred nekoj mesec procitaj i svirkaj si neli ama pa togas forumov kje ostane samo so naslov temi bez nikakva diskusija. Vaka eve kje vi odvalam tekst i normalno 2 strani kje se razvie nekakov moabet.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #23 на: 11 Март 2025, 18:43:42 pm »
Мислам дека Марјан сакаше да каже 20.000, а не 200.000 Евра за кола. Или можеби да заработиш вкупно 200.000 Евра во текот на работниот век.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6020
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #24 на: 11 Март 2025, 18:56:36 pm »
И јас го чекам финансискиот совет од бате Мацко, еве во странција сум и имам 21 година, доволно време за работа, па парите на дрво не растат, јесте да се заштедува и 3 пати повеќе од Македонија, ама (тука има едно големо ама) реалноста е друга.

А дека сакам да возам кола понова од 1998ма - сакам.
Дека таа кола од 1998ма е технички поисправна од многу возила кои се понови - е.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #25 на: 11 Март 2025, 19:13:08 pm »
Abe ja na moj 47godinki i 178sm i 113kg bi mu bil dlaboko blagodaren od dnoto na dusata kako da gi stokmam na masa tie paricki. Kje odam zdravje naredna nedela za veles na posedenka nekoj 4-5 dena pa bas kje odvojam nekoj 500 den za rakiice i salatice i bi go sednal Macko na masa dami gi razjasni finansiskite trikovi. Samo da ne bide da mi nosite cigari i napolitanki vo Shutka posle :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #26 на: 11 Март 2025, 20:13:39 pm »
Како и да е, очајно ни е потребна построга техничка контрола, но и надворешно контролирање на самите технички прегледи.

Факт е дека има многу, многу, премногу технички неисправни возила по улиците. Еве, да ги гледаме само оние што чурат - многу ги има.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2186
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #27 на: 11 Март 2025, 20:52:36 pm »
Супер ако се воведи ама и спорведи реулативата. Си го вадел дпф, сечел вадел катализатор, не си веќе технички исправен. 80% од возилата ќе треба да се пракирани. Со ваков потег само ќе го зголемат инстатно бројот на нерегистрирани возила.
Нека стимулират купување нови коли, можат да си намалат од давачките во име  на екологија.
Увозни давачки да намалат, да може просечен граѓанин да си купи понова половна кола пример 10 години стара, а не 20+ со пола миљон....
Ама не уба пара му иди и ги заболе за било што освен личен интерес за жал...

Отсутен Memento

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #28 на: 11 Март 2025, 21:14:49 pm »
Интересно видео:


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6842
  • Бенве сие бенве
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #29 на: 11 Март 2025, 21:41:34 pm »
И јас го чекам финансискиот совет од бате Мацко, еве во странција сум и имам 21 година, доволно време за работа, па парите на дрво не растат, јесте да се заштедува и 3 пати повеќе од Македонија, ама (тука има едно големо ама) реалноста е друга.

А дека сакам да возам кола понова од 1998ма - сакам.
Дека таа кола од 1998ма е технички поисправна од многу возила кои се понови - е.
Занает Несторче, ете младо си, научи PDR и млати пари. Мислам дека некаде читав дека на човек му требаат околу 3 год да биде најдобра верзија од себеси. У Германија кај што си ако имаш занает и те бива, ќе те позлатат, 200 000еур за у Мк зборувам. Овој Антонио што работи ПДР верувам дека под 5000еур чисти не е во месецот. Добар фарбар исто. Клими да дезинфицираш 50еур од клима на ден можеш по 3 да ги минеш лабаво. Мебел по мерка, електрика итн итн. Е сега треба работа и труд, а ние ко македонци знаеме од се по малку, а на крајот ништо, затоа сме на ова дереџе. 200000к еур за тебе се уште 45год работен век пред тебе, тоа се некои 400еур на месец да ги заштедиш што е многу реално. Ако мислевте дека знам рецепт за 200000 преку ноќ без работа се извинувам.


Sent from my iPhone using Tapatalk