Автор Тема: Volkswagen Golf 8 GTE  (Прочитано 26280 пати)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #75 на: 01 Февруари 2024, 11:21:22 am »
Многу интересна цена. Седиштата ти се скоро како моите на Свифтот.
Со радост и среќа да си ја возиш.

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3896
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #76 на: 01 Февруари 2024, 12:57:21 pm »
Аааа, нек је са сречом! Со здравје да се вози.

Потајно "навивав" за 308мица.

Sent from my Xiaomi 13T


Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #77 на: 01 Февруари 2024, 13:17:23 pm »
Убава комбинација од сѐ си направил, баш така компромис некаде мора да има, дури и сите желби да ти ги исполнат после некое време самиот ќе се предомислиш за нешто.

Убав скок од технологии си направил, кога читав за можна идна кола, баш тоа си викам или Порше некое или понов Голф. Ајде за трета нека биде :)

Убави моменти да си провозиш со неа, честито!!!!

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 867
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #78 на: 01 Февруари 2024, 13:54:15 pm »
Честитки, @zeroSignal! Изгледа на супер возило и правилен избор! :) Чекаме повеќе импресии од голфчето.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #79 на: 01 Февруари 2024, 14:00:34 pm »
Одличен и разумен избор. Да те однесе на убави места и да имаш убави спомени од таму.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #80 на: 01 Февруари 2024, 14:34:20 pm »
Крстена е веќе?!

Ако не е - ја би Ниче, пошто не е Гете...

Ок, де или Електрина, пофенси малку :))
Ламбе.

Електрик, по дедо му Ламбе

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1103
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #81 на: 01 Февруари 2024, 15:21:05 pm »
Крстена е веќе?!

Ако не е - ја би Ниче, пошто не е Гете...

Ок, де или Електрина, пофенси малку :))
Ламбе.

Ламбе може неоја Тесла да крстиме...ако купи некој:D

Отсутен WastedCobe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 57
  • Alfa Romeo 159 TBi
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #82 на: 01 Февруари 2024, 20:08:40 pm »
Со здравје да се вози Зеро, ти посакувам безброј безгрижни километри  :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13839
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #83 на: 01 Февруари 2024, 20:13:56 pm »
PHEVN

Отсутен comang

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #84 на: 01 Февруари 2024, 20:43:06 pm »
Со здравје да се вози интересен примерок искрено очекував GTI :)

Нели моторот е 1.5 мислам прочитав дека си пишач 1.4 tsi?
Трн у здрава нога да си ставаат? :) Неее...

1.5  е еволуција на 1.4. 1.5 има интересни подобрувања.

The 1.5 TSI evo is based on further improvements to the EA211 engine. The crankcase (cylinder block) has the new design of water jacket and is made from aluminum alloy also. The 96 kW 1.5 TSI has cast-in iron cylinder liners (sleeves), while in the 110 kW engine, the liners are coated using the atmospheric plasma spray process (APS). The engine kept the same bore of 74.5 mm. The displacement of 1.5-liter TSI has been achieved by increasing the stroke from 80.0 to 85.9 mm. The bottom end got new crankshaft, the connecting rods with a finish-forged small end (they are designed without bushes), and the new cast aluminum pistons with flat piston heads. All components were designed with low friction strategy, so there are thing pistons rings, DLC coated piston pins, and etc.

The engine has an aluminum alloy cylinder head with the new shape of combustion chambers designed for the more efficient combustion process. The water jacket was also revised. Like the 1.4 TSI EA211 engine, there is the integrated exhaust gas manifold (iEGM) in the cylinder head of the 1.5 TSI which also has been redesigned and optimized. There are 4 valves per cylinder (two exhaust and two intake valves); the valve angle of the exhaust and intake valves is smaller (18.9 and 13.0 degrees) than before for the more compact combustion chamber and higher compression ratio (12.5:1). The 110 kW variant is equipped with sodium-filled exhaust valves for cooling purposes.

The 1.5 TSI has the intake and exhaust camshaft (DOHC) driven by a zero-maintenance, low-friction timing belt. The camshafts actuate the valves via roller cam followers with friction-optimized grooved ball bearings on the drive end of the camshafts. The valve timing is equipped with variable valve timing system with a high-speed hydraulic camshaft actuator on the intake cam and the conventional manner actuator on the exhaust cam.

Like the previous EA211 engines, the 1.5-l evo has the combination of high-temperature and low-temperature loops of the cooling system. The coolant circulation is provided by the mechanically driven cooling pump via a toothed belt by the intake camshaft and a modular, mechatronic coolant regulator. The 96 kW TSI evo engine has a turbocharged intake with variable turbine geometry (VTG), while the 110 kW version uses conventional valve timing and a turbocharger with a mono-scroll wastegate EGT. For temperature reduction of the charged air, there is a water-cooled intercooler fitted between the pressure pipe and throttle valve. The 1.5-l TSI evo was firstly equipped with the generation 4.0 Volkswagen direct injection (DI) system. The new system provides five-hole spray pattern, fuel pressure up to 350 bar and up to five injections per combustion. The engine has Bosch MG1 engine control unit (ECU)

Според горе кажаново 1.5 со 150 е доста понапреден мотор.

Моја претпоставка е дека 1.5 со 150 е поскап мотор од 1.4,па да намалат цена го ставиле кај PHEV, кој ја распределува посекако работата со електричниот мотор.




На редизајнот е веќе 1.5. Барем така пишува.
"  the Golf GTE has a combined output of 268 hp delivered to the front axle via six-speed DSG. Much like the regular eHybrid, it switches from the old 1.4 TSI engine to the 1.5 TSI unit featuring variable turbocharger geometry. Compared to its predecessor, the electrified hatch packs an extra 27 hp.
извор - motor1.com
ex AR 145 1.4TS, ex AR 159 1.9JTDm
AR 145QV.....

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3997
  • MadaFunker
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #85 на: 01 Февруари 2024, 21:22:07 pm »
Со здравје да се вози, и бојата се супер не се жали :)
New blood of old school

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #86 на: 01 Февруари 2024, 22:33:05 pm »
Фала ви дечки на сите, ви посакувам поубави коли да си купите. :)

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2784
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #87 на: 01 Февруари 2024, 22:41:41 pm »
Преубав! Честитки Јарчевичу! Само голф, све друго су пи-чки-це!!! Обавезно да ме бараш коке го продаваш.

П.С. Ќу да те потражим деновиве да ме свртиш едно крукче или барем да ми дадеш да се сликам со него.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 710
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #88 на: 02 Февруари 2024, 09:33:54 am »
Честитки класен! Ајде за Струмица да ги сликаме од 1 до 8 :)

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 546
Одг: Volkswagen Golf 8 GTE
« Одговори #89 на: 02 Февруари 2024, 11:37:05 am »
Нека е со среќа, шо повеќе да се вози на бензин 😀

@terzziski јас донирам 5ка 😀
Aus Liebe Zum Automobil...