Автор Тема: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21  (Прочитано 27199 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #315 на: 06 Февруари 2023, 08:12:46 am »
И уше една работа, сите 330D шо ги гледам во таа цена се со 140.000-150.000 км, шо знам дека км не се пресудни ама па кај 45.000 еур па и да има 150.000km, веќе на 200к почнуваат поголемите сервиси.
А иначе налетав во Мк на ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Значи фулл, освен електрика на седишта, ама фулл со адаптив м суспнезија итн итн.

50.000km 50k го дава, вели под 48к нема шанси надоле.
Да беше 330i или па 320i, дизел некако решен сум не сакам да зеам, ама возилото е предобро.

Hm...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Темава отиде, шо мислете за ова? Или 320d не.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Глупо од моја страна што воопшто пишувам, ама не е подобро увоз? Барем боја ќе добиеш и нема да биди 320D, пример:

BMW 330i M Sport 19"


Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #316 на: 06 Февруари 2023, 09:30:23 am »
И уше една работа, сите 330D шо ги гледам во таа цена се со 140.000-150.000 км, шо знам дека км не се пресудни ама па кај 45.000 еур па и да има 150.000km, веќе на 200к почнуваат поголемите сервиси.
А иначе налетав во Мк на ова
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Значи фулл, освен електрика на седишта, ама фулл со адаптив м суспнезија итн итн.

50.000km 50k го дава, вели под 48к нема шанси надоле.
Да беше 330i или па 320i, дизел некако решен сум не сакам да зеам, ама возилото е предобро.

Hm...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Темава отиде, шо мислете за ова? Или 320d не.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Глупо од моја страна што воопшто пишувам, ама не е подобро увоз? Барем боја ќе добиеш и нема да биди 320D, пример:

BMW 330i M Sport 19"

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Пошо освен боја има ова мноогу помалку опрема, и да испѓ околу 55.000 еур на Мк табли


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #317 на: 06 Февруари 2023, 10:21:30 am »
За опремата ти си знаеш, ама го одбиваш данокот? зарем со одбиен толку иди?

30к треба да биди нето германија за до 50к македонија да дојди?

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #318 на: 06 Февруари 2023, 10:35:05 am »
За опремата ти си знаеш, ама го одбиваш данокот? зарем со одбиен толку иди?

30к треба да биди нето германија за до 50к македонија да дојди?
Na sumava na koja e oglaseno voziloto, 33.900 e neto a ne e celoto ispagja 34, i da so vrsteno neto okolu 53.000 eur-55.000
I plus ne e sigurna opcijata so neto, povekje e na zelba na samiot prodavac prvicno na se se soglasuvaaat pa koa dojde momentot za vrakjanje na tax se tegavat.
I vekje od 42.000 eur nagore se m340i so ja pravi cenava od 39.000 za 330i nelogicna.
Ama vekje gleam pagjaat cenive na m340i stoad dosta meseci ne im gi kupuva nikoj, pa ajde ima nadez


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #319 на: 06 Февруари 2023, 10:38:45 am »
Добро е. 22 страни наполнавме важно шо кола :) да не биди досадно ќе чекаме и понатаму ;D


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #320 на: 06 Февруари 2023, 10:40:50 am »
Аха, за пример го постирав ова, пошто мала километража затоа и таа е цената, тоа што ми излезе на прва страна. Џабе ќе одбирам јас која е добра кога не знам.  ;D

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #321 на: 06 Февруари 2023, 14:01:04 pm »
I plus ne e sigurna opcijata so neto, povekje e na zelba na samiot prodavac prvicno na se se soglasuvaaat pa koa dojde momentot za vrakjanje na tax se tegavat.

ова не ти го сфаќам баш и не знам од каде вакво искуството

не може да не е сигурна опција за нето и да зависи од желба на продавач
или продава за експорт (со нето + ДДВ) или не продава (само бруто цена), тоа веројатно зависи како е регистрирана фирмата која го продава возилото

и тоа ништо не им значи на нив, затоа што подготвуваат документација за експорт

разликата е:
 - поготвува документација каде транспортер го превзема возилото, значи нема да се вози возилото до крајна дестинација и не се издаваат цол таблички не се плаќа осигурување итн. туку се плаќа транспорт со вклучено осигурување до крајна дестинации, па затоа и се плаќа само нето цена
 - подготвува документација каде лично го превземаш возилото, за што треба цол таблички, осигурување итн. и каде плаќаш бруто цена за кое поднесуваш за поврат на излез од ЕУ

не зависи од желба на продавачот затоа што во било која варијанта за екпорт, него не го интересира ДДВ-то, во првиот случај не го добива, во втриот веројатно само го проследува до институција која после треба да го врати на купувачот

Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #322 на: 06 Февруари 2023, 15:18:58 pm »
I plus ne e sigurna opcijata so neto, povekje e na zelba na samiot prodavac prvicno na se se soglasuvaaat pa koa dojde momentot za vrakjanje na tax se tegavat.

ова не ти го сфаќам баш и не знам од каде вакво искуството

не може да не е сигурна опција за нето и да зависи од желба на продавач
или продава за експорт (со нето + ДДВ) или не продава (само бруто цена), тоа веројатно зависи како е регистрирана фирмата која го продава возилото

и тоа ништо не им значи на нив, затоа што подготвуваат документација за експорт

разликата е:
 - поготвува документација каде транспортер го превзема возилото, значи нема да се вози возилото до крајна дестинација и не се издаваат цол таблички не се плаќа осигурување итн. туку се плаќа транспорт со вклучено осигурување до крајна дестинации, па затоа и се плаќа само нето цена
 - подготвува документација каде лично го превземаш возилото, за што треба цол таблички, осигурување итн. и каде плаќаш бруто цена за кое поднесуваш за поврат на излез од ЕУ

не зависи од желба на продавачот затоа што во било која варијанта за екпорт, него не го интересира ДДВ-то, во првиот случај не го добива, во втриот веројатно само го проследува до институција која после треба да го врати на купувачот
Е ова ми ги појасни работите, не ги знаев варијантите, првата варијанта шо ми ја кажа ти, го прашав дечкото од Ск Скендерски ли нз како се викаше, и сеа претпоставувам пошо е поскапо возило ми даде понуа од 2200 еур со цел да проба да ми извади еур 1 сертификат.
Втората понуда ми е подобра опција сакам да идам да го видам возилото и по можност да си го извозам назад. За
Втората опција овде еден препродавач ми кажа дека имал случаеви кога некогаш селерот не ги враќа парите на купувачот?? Дали е тоа возможно? Јас би сакал да си го извозам возилото исто и како прошетка нели, па и ми рекоа дека можело Бг да се извади ЕУ сертификат да не плагаѓ 5% плус.


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #323 на: 06 Февруари 2023, 15:57:47 pm »
EУР1 нема врска од каде го вадиш бе друже :)
Certificate of Origin е тоа :)

Пример ако возилото е потполно (ова го потенцирам) во ЕУ плаќаш 1%. Колку што сум информиран само Mercedes, KIA/Hyundai (Чешка) имаат ЕUR.1 бидејќи останатите вградуваат компоненти надвор од ЕУ. Не ме држите за збор за ова. Проверете си.

Ако е произведено надвор од ЕУ е 5%.

Ако сакаш од Брисел извади го тоа е правилото.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #324 на: 06 Февруари 2023, 16:05:38 pm »
ако ти побарале 2.200 за транспорт и + некаква услуга која не може да ја завршат, тогаш малку повеќе се прецениле
очекувам да е поскапен транспортот, ама 130% не е поскапен сигурно

еур1 од Германија нема да добиеш, Свис да, Холандија и Белгија можно накај да

опцијата сам да го донесеш возилото е подобра од аспект на тоа што одиш, гледаш, проверуваш, бираш, но е многу поскапа (авио-карти, сместување 2-3 дена, цол и осигурување, гориво, патарини, задолжителна зимска опрема (може да е на летни тркала возилото и да нема зимски), како и однапред плаќање на сумата на возилото)

јас би рекол дека е невозможно да не се врати ДДВ-то доколку се следи процедурата, со држави си имаш работа, може да трае пократко или подолго, но да не се врати, не (препродавачот може сака он да ти го донесе возилото па те навел на таква прикаска)

тоа со БГ сертификати и слично не ми е познато, познато ми е за реекспорт преку Бугарија заради добивање еур1, но мислам дека е преголем ризик и како физичко лице е веројатно потешко за изведба

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #325 на: 06 Февруари 2023, 16:49:22 pm »
@Carpathian Lord - Не е баш така. Ни едно возило не е потполно произведено во ЕУ. Мора да е над одреден процент. Сигурен сум дека и Киа/Хјундаи имаат некој дел што е произведен во не-ЕУ земја.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #326 на: 06 Февруари 2023, 16:51:04 pm »
@Carpathian Lord - Не е баш така. Ни едно возило не е потполно произведено во ЕУ. Мора да е над одреден процент. Сигурен сум дека и Киа/Хјундаи имаат некој дел што е произведен во не-ЕУ земја.

Да де, се работи за процент.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #327 на: 06 Февруари 2023, 16:58:20 pm »
Пример ако возилото е потполно (ова го потенцирам) во ЕУ плаќаш 1%. Колку што сум информиран само Mercedes, KIA/Hyundai (Чешка) имаат ЕUR.1 бидејќи останатите вградуваат компоненти надвор од ЕУ. Не ме држите за збор за ова. Проверете си.

потполно
Види и: потполн (прид.)
Вид збор: Прилог
Ранг: 1564
целосно, комплетно, сосема, до крај
Англиски: completely Српски: потпуно
Примери:
Јавноста има право потполно да се сомнева.
Слично со: целосно (прил.) , сосема (прил.)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #328 на: 06 Февруари 2023, 17:01:05 pm »
Пример ако возилото е потполно (ова го потенцирам) во ЕУ плаќаш 1%. Колку што сум информиран само Mercedes, KIA/Hyundai (Чешка) имаат ЕUR.1 бидејќи останатите вградуваат компоненти надвор од ЕУ. Не ме држите за збор за ова. Проверете си.

потполно
Види и: потполн (прид.)
Вид збор: Прилог
Ранг: 1564
целосно, комплетно, сосема, до крај
Англиски: completely Српски: потпуно
Примери:
Јавноста има право потполно да се сомнева.
Слично со: целосно (прил.) , сосема (прил.)

Така е така е.


Отсутен vlavot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 352
Мислење за новата BMW 318i м пакет 2023 G20/G21
« Одговори #329 на: 06 Февруари 2023, 17:45:39 pm »
ако ти побарале 2.200 за транспорт и + некаква услуга која не може да ја завршат, тогаш малку повеќе се прецениле
очекувам да е поскапен транспортот, ама 130% не е поскапен сигурно

еур1 од Германија нема да добиеш, Свис да, Холандија и Белгија можно накај да

опцијата сам да го донесеш возилото е подобра од аспект на тоа што одиш, гледаш, проверуваш, бираш, но е многу поскапа (авио-карти, сместување 2-3 дена, цол и осигурување, гориво, патарини, задолжителна зимска опрема (може да е на летни тркала возилото и да нема зимски), како и однапред плаќање на сумата на возилото)

јас би рекол дека е невозможно да не се врати ДДВ-то доколку се следи процедурата, со држави си имаш работа, може да трае пократко или подолго, но да не се врати, не (препродавачот може сака он да ти го донесе возилото па те навел на таква прикаска)

тоа со БГ сертификати и слично не ми е познато, познато ми е за реекспорт преку Бугарија заради добивање еур1, но мислам дека е преголем ризик и како физичко лице е веројатно потешко за изведба
Зборев пак со дечкото, Скендерски, други цени ми даде поефтини шо се ај прифатливи, ама он вели исто, пак морам да ја платам целата сума на возилото на продавачот ( кој истото и продавачот ми го пиша, види подоле) па потоа од коа ке биде регистрирана на мое име и експорт документ  crm па дурии тогаш ке ми врати данок.
А дечково ми побара 800-900 еур транспорт плус 500 еур нагоре за Еур1 сертификат. Значи а отидам сам а ја нарачам по камион ми се исто фаќа, пак морам цело бруто да платам.
 А ако ја регистрирам и ја направам на мои табли ке ми испадне и по бруто фактура 44.000 возило плус 20.000 еур давачки плус 1500 еу трошоци транспортни
Околу 67.000 еур, шо е многу мноогу повеќе од мојот првичен лимит 50.000-53.000 еур.
И дур после тоа ќе ми врати данок околу 6000 еур, и да знам дека е држава, ама има доста манипулатори и преваранти и таму.


Дали знаете некој друг освен скендерски што носи возила?


Sent from my iPhone using Tapatalk
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”