Најважно е да се пополни делот од бандажите, затоа што убавината доаѓа кога се става најмал бандаж што може - во однос на тоа да ја собира шепата. Технички тоа е и поентата на поголем бандаж, да собере поголема кочница во него.
Секако дека и старите ќе си тераат со 400 и 500кс, бидејќи бенефитот не е дека којзнае што ќе се случи. Едино може да се прегреат и да се искриват. Кочењето е тоа што е, и примарно е ограничено од најслабата карика, а тоа е асфалтот, прашината на асфалтот, мокрото, уљето на асфалтот и гумите. Е сега бидејќи си со пилот спорт, може да се крене комотно димензија нагоре, зошто многу потешко ќе блокира тркалото отколку со линглонг. Но! Мора да се внимава дека пилот спорт и нагоре гумите, имаат поприлично послаби перформанси кога се ладни. И им треба доста температура за да почнат јако да грабаат. Со други зборови ако седнеш и пробаш одма, ќе е многу поразлично од кочење после возење по планински пат 30 минути.
Како и да е, супер си тераш - и браво!