И мене ми е глупост тоа, ако требаше ќе беа од фабрика така, лак ко лак, како на боја, така и овде уште поќе, евентуално и тој ќе пожолти, е после ќе родиш еж од стружење за за да го истружиш оштетениот лак за наново лакирање и да остани кско шо треба фарот.
Од друга страна 15 минути работа е полирање за да се одржува фар. Ете на корсата кај мене беа матирани, малце 1500ка со вода заигра па најфина полир паста и се како нови еве уште без никакви заштити. Ако чат пат пожолтат или било што, за 2 минути со пиштолот и полир паста ќе ги вратам во првобитна состојба.
На меганот не беа ожолтени ама кога го полирав во 2016та Дарко ги исполира и нив. Еве 2023та сме имаат 0 знакови на пожолтување, по некоја гребаница од по перални крпите.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk