Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 171000 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #75 на: 23 Јули 2020, 11:41:16 am »
На Леонов не е така, пали во лер без стиснат кумплунг/кочница.
Проблемот е што и со стиснат кумплунг нема да запали 3/10.

Како што реков, ептен во рана фаза на расипување се фати ова. Нема никакви симптоми кога работи во лер, во возење или при промена на брзина.


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #76 на: 23 Јули 2020, 11:44:11 am »
Бара куплунг сеатот, не поправај нешто шо не е расипано.

ЕДИТ (епа можи расипано е чим не ти пали секогаш и со куплунг)


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #77 на: 23 Јули 2020, 12:03:49 pm »
Да, го имам упатството уште пред да го купам Леонов  ;D

Ама тоа е проблемот, што 25% од времето нема да запали и со кумплунг.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #78 на: 23 Јули 2020, 12:14:01 pm »
Najdobro baraj i drugo mislenje, oti ako go smenis zamaecot i pak ne pali kako sto treba, nema majstorot da ti gi vrati parite. A stanuva zbor za 700+ evra.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #79 на: 23 Јули 2020, 12:46:54 pm »
Веќе 3-4 мајстори го рекоа истото. Дека почнува да зезаи ќе треба да се менува во блиска иднина.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #80 на: 23 Јули 2020, 12:55:22 pm »
Да не те дупи сензор/матракука за кумплунг?

Стисната педала, не регистрира секогаш.
Нестисната педала, регистрира како даа е стисната понекогаш.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #81 на: 23 Јули 2020, 13:11:40 pm »
Кога ја гасниш колата затропува/се затресува?

Излези на отворено, стави ја во 6та на 80км/ч и дај полна туража. Ова е измачување за замаецот ама ако не е како што треба ќе збучи цела кола.

Во возење тропа?

Ако ја носиш и кај друг мајстор кажи само што проблем имаш, не му вели дека можеби замаецот е во почетна фаза на расипување. Да видиш што ќе ти кажат. Ако немаш тропање и тресење кога ја гасиш, јас мислам дека некој сензор ти прави проблем.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #82 на: 23 Јули 2020, 13:39:09 pm »
 Види ова шо ти вели Mikius јас некоја слична зезанција имам, кај мене се наоѓа над кумплуг папучата.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #83 на: 23 Јули 2020, 15:32:23 pm »
Кога ја гасниш колата затропува/се затресува?

Излези на отворено, стави ја во 6та на 80км/ч и дај полна туража. Ова е измачување за замаецот ама ако не е како што треба ќе збучи цела кола.

Во возење тропа?

Ако ја носиш и кај друг мајстор кажи само што проблем имаш, не му вели дека можеби замаецот е во почетна фаза на расипување. Да видиш што ќе ти кажат. Ако немаш тропање и тресење кога ја гасиш, јас мислам дека некој сензор ти прави проблем.

На палење затресува, како што пишав 20% од времето и со стиснат кумплунг. Заверглува еднаш, стресува нагло и се гаси.
За гасење не сум забележал дали затресува, баш ќе пробам денес и утре.
Во возење нема никаков проблем.

Двајца мајстори го пробуваа палењето, и двајцата рекоа дека е замаец.
Еден мајстор (електричар за коли) каде ја носев да не е случајно алансерот/блендексот, рече дека е замаец.

@Mikius - Ова со сензоров ќе прашам.

Инаку, вчера со VCDS и извадив auto-scan и го зачував логот. Има некои ситни error-и на EGR (не знам дали се од претходно, не се чистени error-ите, стојат некои од 2014 кога се расипало тоа знакчето за отварање на гепек). Ни јас не ги исчистив, ми беше страв да не сјебам нешто.
Има грешка некоја исто со TPMS, ама знам од што е. Кога ги променив гумите, не го сетирав и светна.
Исто има грешка и за заклучување на задните врати, еднаш ми направи проблем, не се отвораше задната десна од надвор (од внатре сакаше). Али ова го сменив во менито, беше ставено driver side кога се отклучува колата од далечинско.

Дали ќе биде од помош да го пастирам целосниот лог од VCDS за совети?
« Последно менување: 23 Јули 2020, 15:39:49 pm balanar »

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #84 на: 23 Јули 2020, 16:03:27 pm »
Да, беше на мајстор, но не забележавме, дека не беше загреана. На прво палење и пред да се загрее колата, секогаш пали без кумплунг т.е замаецот не покажува проблем.
Ептен во рана фаза е на расипување, ќе морам да го сменам на есен.

Инаку, преку VCDS си додадов опција во менито за звучен сигнал/сирена при заклучување/отклучување.
Сега во Convenience менито има ATA Confirm опција

Si lapnal masjtorot peevce za da dade zeleno svetlo

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #85 на: 23 Јули 2020, 16:35:18 pm »
Баланар, логиката така вели, а каков дефект е во прашање...

Во лер без стиснат кумплунг не треба да зуцне, а не па да завергла, да затресе и да не успее да запали. Или не дај боже па да запали ;D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #86 на: 23 Јули 2020, 16:59:12 pm »
Од искуство со менување замаец, сериозно е лесен за детекција замаец што испуштил душа.

Не е мала инвестиција (што од друга страна го мемуваш сега и раат 10 год) јас би го оставил како последно нешто.
Ако не се лажам, во софтверот треба да има некое мени каде ќе кажува дали кумплугот е притиснат или не во моментот. Можеш да вежбаш за да видиш дали добео реагира. Така ќе знаеш дали проблемот е во некој сензор што треба да му каже на цпу дали е стиснат или не.

Не брзај, нека не те фаќа паника, ништо не мора веднаш да се среди, најлесно е смени се па види дали си нашол решение.

Ако можеш најди некој што има ист Леон во долг посед. Веднаш ќе ти каже што е како е со колата.

Се надевам мајсторот што ти рекол ок за колата, не е познаник на стариот газда или дека однапред си му рекол кај сакаш да ја носиш.

Пошо е ВАГ групација, можеш и во Митревски да закажеш, колку што знам од искуство од форум имаат добро искуство со дечките.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #87 на: 23 Јули 2020, 17:15:22 pm »
Не е точно ова со замаец дека го менуваш и си раат, премногу често се растропуваат сменетите за помалку од 10ккм. Затоа треба да се пази каде се менува замаец. За Сахс единствен што му ја почитува гаранцијата диструбутерот е сервис КОП и претпоставувам официјален сервис.
Од муабети со неколку мајстори некои од замаец-ите се растропуваат уште кога ќе се монтираат, а тие што се растропуваат подоцна има шанса да е поради не користење на момент клуч при монтирање на делот или општо така се погодило.
Ако ти тресе на гасење може да има и проблем со клапната што блокира воздух.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #88 на: 23 Јули 2020, 18:11:15 pm »
Работата е што треба да се има во предвид дека замаецот сам по себе не е единствениот дел за возење. Сите делови на колата се абат, па така не е дека тој брзо се растропува колку што целокупната кола си е веќе амортизирана, од држачи за мотор, зглобови, лагери, подвозје, инјектори, серво, пумпи за квачило итн.

Да не спомнувам што луѓе менуваат замаец без сет ламела. Башка и стилот на возење си има улога. Варијабилен замаец не сака ниски вртежи и тргни-застани

Отсутен Zizi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #89 на: 23 Јули 2020, 18:35:49 pm »
Да си го провереш акумулаторот ако ти вергла на палење, пробај со нов или со кабли пробај како ќе биде палењето, може и до него да е проблемот.
Од искуство ;)