Вчера (22.07.2020, 185500km) направено:
- промена на масло Shell 5W30 (VW 507.00)
- промена на филтер за масло
- промена на филтер за нафта
- промена на филтер за воздух
- промена на филтер за полен
________________________________________
- промена на сет ребрест каиш
- промена на водна пумпа
- промена на линиски каиш
- промена на антифриз (G12+)
________________________________________
- промена на задни плочки
________________________________________
Утврдено е дека е потребно и промена на варијабилниот замаец и сет квачило (јбг, тоа е).
Колата не сака да запали (ќе завергла еднаш и се гаси) 3-4 пати од 10 пати. Со стиснат кумплунг пали скоро секогаш. Бев кај електричар да не е сепак проблем со алансерот (т.е блендексот), но сепак не е.
Остана промена и на задни чаури, но не е итно.
Истовремено, вчера најдов VAG кабел (
@Vwlover) и си средив тоа што сакав.
- исклучив Seatbelt warning
- го оневозможив push-to-talk копчето на воланот и сега служи како mute копче за радиото/USB
- беше овозможено Permanent Running Light (PRL) via Low Beam active т.е си светеа фаровите и кога беше на 0 позиција, што ме нервираше