Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 170957 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #60 на: 23 Јули 2020, 07:25:47 am »
И јас како загрижен клабер за тебе и за други клабери ве молам ставањето појас земете го сериозно. Колега мој, немаше ставено, не возеше нит 30 км/ч се удри со кола пред него, една година, ЕДНА ГОДИНА одеше како инвалид. Имал среќа што не остана инвалид.

На многу коли аирбегот не се вклучува доколку немаш ставено појас.

Ќути, поарно шо не се пуштија, не ќе можи да ја продај колата после.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #61 на: 23 Јули 2020, 08:52:12 am »
Вчера (22.07.2020, 185500km) направено:

- промена на масло Shell 5W30 (VW 507.00)
- промена на филтер за масло
- промена на филтер за нафта
- промена на филтер за воздух
- промена на филтер за полен
________________________________________

- промена на сет ребрест каиш
- промена на водна пумпа
- промена на линиски каиш
- промена на антифриз (G12+)
________________________________________

- промена на задни плочки
________________________________________

Утврдено е дека е потребно и промена на варијабилниот замаец и сет квачило (јбг, тоа е).
Колата не сака да запали (ќе завергла еднаш и се гаси) 3-4 пати од 10 пати. Со стиснат кумплунг пали скоро секогаш. Бев кај електричар да не е сепак проблем со алансерот (т.е блендексот), но сепак не е.
Остана промена и на задни чаури, но не е итно.

Истовремено, вчера најдов VAG кабел (@Vwlover) и си средив тоа што сакав.

- исклучив Seatbelt warning
- го оневозможив push-to-talk копчето на воланот и сега служи како mute копче за радиото/USB
- беше овозможено Permanent Running Light (PRL) via Low Beam active т.е си светеа фаровите и кога беше на 0 позиција, што ме нервираше

« Последно менување: 23 Јули 2020, 09:02:33 am balanar »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #62 на: 23 Јули 2020, 09:04:09 am »
Не знам како е кај Сеат, Хјундаи не можеш да ја запалиш без стиснат кумплунг.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #63 на: 23 Јули 2020, 09:45:45 am »
Vag групација како линукс. Покрај б категорија треба и програмирање да знаеш.  ;D
Честито количе.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #64 на: 23 Јули 2020, 09:53:14 am »
Си си го стокмил по мерак. Така треба.

П.С. И јас се чудам на палењево без стиснат куплунг, зошто би палел без куплунг? Тоа е основна работа.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #65 на: 23 Јули 2020, 10:05:08 am »
Него како да ги решиме оние кои децата во скут си ги возат низ населба....
Џонтра имаше некое упатство со колење, дерење, закопување и откопување...

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #66 на: 23 Јули 2020, 10:20:14 am »
Neli go odnese na majstor za detalna proverka pre kupuvanje, kako sega za zamaec bila? Kaj istiot ja servisirase?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #67 на: 23 Јули 2020, 10:33:31 am »
Да, беше на мајстор, но не забележавме, дека не беше загреана. На прво палење и пред да се загрее колата, секогаш пали без кумплунг т.е замаецот не покажува проблем.
Ептен во рана фаза е на расипување, ќе морам да го сменам на есен.

Инаку, преку VCDS си додадов опција во менито за звучен сигнал/сирена при заклучување/отклучување.
Сега во Convenience менито има ATA Confirm опција

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #68 на: 23 Јули 2020, 10:38:18 am »
Сега се сетив дека и Меганот од 2005 не можеше да запали без кумплунг.
Сигурен си дека кола од 2010 може да запали без стиснат кумплунг?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #69 на: 23 Јули 2020, 10:39:20 am »
Prv pat slusam za vakvi simptomi od zamaec,koj ako cini cini,ako ne nema vrska so palenjeto,tropa dur raboti kolata i na gasenje se oseka.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #70 на: 23 Јули 2020, 10:42:42 am »
Мислам најлесно се приметува во лер. Ако не тропа со стиснат кумплуг и наеднаш тропа со пуштена педала ондак е замаец. Може сум грешка

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #71 на: 23 Јули 2020, 10:46:35 am »
Сега се сетив дека и Меганот од 2005 не можеше да запали без кумплунг.
Сигурен си дека кола од 2010 може да запали без стиснат кумплунг?
Можи  во лер само без кумплуг,  во брзина ако е не дава и пиши press clutch +brake to start, кај мене сега приметив се има заебано и со притиснат не пали во брзина, гуглав некој сензор на кумплуг педалата е ваљда некоја жичка откачена ќе лежам по ладот после  да видам.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #72 на: 23 Јули 2020, 11:06:54 am »
Сега се сетив дека и Меганот од 2005 не можеше да запали без кумплунг.
Сигурен си дека кола од 2010 може да запали без стиснат кумплунг?
Можи  во лер само без кумплуг,  во брзина ако е не дава и пиши press clutch +brake to start, кај мене сега приметив се има заебано и со притиснат не пали во брзина, гуглав некој сензор на кумплуг педалата е ваљда некоја жичка откачена ќе лежам по ладот после  да видам.
Не сум 100%сигурен, мислам дека и во лер не можеше да се запали ако не е стиснат кумплунг или кочница, зборам за Меган2.
Во брзина секако мора да е стиснат кумплунгот ;D

Условот за стисната кочница најверојатно сум го постигнувал со дигната рачна, навика да се дигне секогаш рачна :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #73 на: 23 Јули 2020, 11:22:29 am »
Мораш куплунг во брзина, или во лер можиш со кочница. Во брзина со кочница не можи, оти логика! За меганот зборувам, за вашите на клуч не знам во лер шо услови бара.

А како зеде кола со отепан замаец не знам, кога пробуваш коли прва работа е тоа, сакаш нејќиш, одма се познава дали чини или не замаецот, барем на тие шо не чини си сигурен.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #74 на: 23 Јули 2020, 11:28:55 am »
Мораш куплунг во брзина, или во лер можиш со кочница. Во брзина со кочница не можи, оти логика! За меганот зборувам, за вашите на клуч не знам во лер шо услови бара.

А како зеде кола со отепан замаец не знам, кога пробуваш коли прва работа е тоа, сакаш нејќиш, одма се познава дали чини или не замаецот, барем на тие шо не чини си сигурен.
Мислам дека се разбираме, но за секој случај да бидеме прецизни.
Во лер да се запали мора или кумплунг или кочница, ако ниедно од двете, нема да запали.