Решен денес сабајлечки проблемот, сега успеав да пишам, се прибравме пред малку од Битола, се во ред по патот.
Бев кај мајстор Ѕвонко во Г. Оризари, доста опремен, си ја знае работата, смирен, гледа да објасни што, како. И јас ако би живеал во Битола - таму би го носел на одржување Леонот.
Му објаснував и за Vozzi, се чудеше дека постои воопшто. Го прашав што правевме ако е водена пумпа - вика Ќе ја менувавме, нема спас
Проблемот излезе пукнато црево од казанчето за антифриз до телото на термостатот. На едно место допирало до моторот (се гледа дури како излижан метал на страната на моторот каде допирало претходно), омекнало и пукнало.
Првично мислеше да го премости од онаму каде го сецна (со црвено) на ист начин како означеното со зелено (некој претходно го правел истото), ама некако му дојде шубе да има двојни премостувања, па на крај најде црево и го пушти од самото казанче до првичното премостување (она со зеленото заокружено):
Во себе имав веќе едно шише од 1.5L измешано 50/50 антифриз G12+ и дестилирана вода, го додадовме целото, чекавме да повлече некое време и си заминав. После сервисот паркирав во Битола и почекав да излади саат-два. Дотурив чист G12+ (некаде околу 300ml да стигне до max) на изладен мотор бидејќи пред да одам на мајстор дотурив пола литро вода, па Ѕвонко ме советуваше да додадам чист концентрат во системот.
Сосема коректна цена за дијагностиката (вакум направи од казанчето за антифриз да види каде тече), работната рака, половно црево (од Голф 5 мислам дека рече оти е), де-монтажа и монтажа на цревата и казанчето за антифриз - 1000 денари.
За крај - голема благодарност до
@MecheTo и
@tomaso кои ми пишаа пораки со напатствија за помош и совети, како и до
@Ordevski и
@Power to the people @Carpathian Lord од другата тема.