Автор Тема: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208  (Прочитано 7579 пати)

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 859
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #15 на: 03 Јули 2020, 19:52:12 pm »
Како се однесуваат електричниве ако се товарени? Спомнаа идеа за деливери. Дали имаат сила ако се товаррени,им се скратува векот, се намалува досегот?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #16 на: 03 Јули 2020, 20:43:09 pm »
Сила би требало да имаат, ама мислам дека досегот ќе трпи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #17 на: 03 Јули 2020, 22:02:05 pm »
Како се однесуваат електричниве ако се товарени? Спомнаа идеа за деливери. Дали имаат сила ако се товаррени,им се скратува векот, се намалува досегот?

PSA веќе ги претстави електричните верзии на комерцијалните возила. Мислам дека уште не се објавени цените, ама возилата треба да почнат да се продаваат во втората половина од оваа година.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #18 на: 04 Јули 2020, 09:48:32 am »
7 и 9 ти се многу песимистички бројки за потрошувачка, одземи 2 литри.

Бидете реални, јас би ставил литро плус.
Со потрошувачкава што ја кажуваш излегува дека си од оние што ме нервираат преку ден 😉

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6439
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #19 на: 05 Јули 2020, 09:50:02 am »
1.2 турбо бензин викаш ќе троши 10л низ град на возило од 1 тон? Од декларирани 5.4л вград за 130кс верзијата викаш ќе има 100% отстапување?

Можно е ете не знам, најверојатно ако ја возиш како на тркачка патека.

Електричново од 340 рејнџот со такво возење дали 200км ќе извози.

Не те нервирам сигурно, не сум од скопје.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #20 на: 05 Јули 2020, 11:33:52 am »
1.2 турбото во пежо 208 нема да троши повеќе од 8 во град. А со голема леснотија може и под 7. Не збориме за 2.0 тси да бидеме реални.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #21 на: 05 Јули 2020, 12:13:30 pm »
Голема работа ако трошела колата 8 или 9 литри.

Изразено во километри, едвај 10 км е разликата. Ко божем прашање на опстанок да е ;D

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6439
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #22 на: 06 Јули 2020, 07:47:55 am »
Прашање е дали ќе си ги вратиш парите од електричново, ама 20,000€ многу тешко мислам.  :(

Уште неможам купон во веро да земам, да фрлев едно ливче, да ми се падни најотепаната 208-ка.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #23 на: 06 Јули 2020, 12:57:31 pm »
Па не е 20.000 евра разликата, тоа е поентата.

За да се добие еквивалентен бензинец, треба да се купи 1.2 Puretech со 130 коња и аутоматик. За да бидеме со еквивалентна опрема, треба да одиме на Allure + на тоа да се доадат уште неколку работи кои во Allure ги нема (LED светлата, на пример, и уште неколку ситници), односно подобро е да се оди на GT-Line.

Во таа варијанта веќе сме на 22.600, и разликата е дааааааалеку од 20.000 евра.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6439
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #24 на: 06 Јули 2020, 13:05:34 pm »
Aх, јас рачунав пак средно опремена 208-ка, ама со иста опрема а различен мотор тогаш твојата математика е точна.

Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #25 на: 06 Јули 2020, 14:53:17 pm »
Сеуште има драстична разлика во цена меѓу електричните и возилата со мотор на внатрешно согорување за да се прави математика на исплатливост. Ако веќе се прави треба да се земе во предвид дека електричните возила немаат редовен сервис и не менуваат плочки на кочниците, ама па во вкупната пресметка ова многу и не влијае.
 

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #26 на: 06 Јули 2020, 15:05:48 pm »
Пакни на кочници е една од работите кои менуваат.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #27 на: 06 Јули 2020, 15:08:25 pm »
Не се во парите, тормозењето по сервиси не се рачуна? Плус секогаш присутната неизвесност дали и како завршиле работа?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #28 на: 06 Јули 2020, 16:57:15 pm »
Пакни на кочници е една од работите кои менуваат.

Mногу ретко менуваат :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #29 на: 06 Јули 2020, 17:06:24 pm »
Пакни на кочници е една од работите кои менуваат.

Mногу ретко менуваат :D
Уље и филтер за уље уште поретко.