Автор Тема: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208  (Прочитано 7567 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #30 на: 06 Јули 2020, 17:55:00 pm »
Па затоа се и цените такви. На почеток ќе ти ги лапнат парите наместо после тоа постепено да те јебат во овластени сере-виси

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #31 на: 06 Јули 2020, 19:33:23 pm »
Да бидеме реални, иако се гледа иднината на електричните возила, сепак сме многу многу далеку од масовна експлоатација. Во еден муабет пред 4 години со еден другар од Германија кој во тоа време работеше во БМВ, ми брбљаше како они имаат план за дизелите до 2025 а за бензинци до максимум 2030. Лани, (сменет БМВ со Мерецедес) муабетот на друга страна го отера, као абе знаеш дизел си е дизел. Викам нели електро баце, кај е муабетот. Вика во Мерцедес направиле анализа дека ако колите што они ги продаваат во Германија во рок од 6 месеци сите бидат електрични, енергетскиот систем на Германија ќе колабира. Така да ќе почекаме уште за масовно да се прифатат...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #32 на: 06 Јули 2020, 20:00:03 pm »
Е добро де, тоа е нормално. Никој не ни очекува, не ни сака сите возила што ќе се продадат одеднаш да бидат електрични. Електрификацијата веќе си трае со години, и ќе си трае и понатаму со години. Во Германија прв пат годинава им успеа во еден месец скоро 5% од продадените возила да се плаг-ин хибриди или електрични возила - така да, има време.

Како што ќе се зголемува продажбата, така ќе се подобрува и инфраструктурата и ќе се менуваат и навиките на возачите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #33 на: 06 Јули 2020, 20:38:25 pm »
Не би сакал да помисли некој дека сакам да кажам дека батерииве ќе се иднина, таман работа таков виц. Ама секогаш при овие муабети за мрежата се изоставува бизнис факторот на производителот и доставувачот на електрична енергија, под претпоставка дека нема да може да постигне испораката на електрична енергија, хипотетички. Тоа е сценарио за кое сонува производителот и дистрибутерот на електрична енергија. Ако овие може да постигнат со коли и батерии, тогаш другиве пута 500 можат да постигнат да донесат каква сакаш струја каде сакаш. Само ти троши ја и плаќај ја.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #34 на: 06 Јули 2020, 20:51:40 pm »
Отидов да ѕирнам во ценовникот со пакетите опрема.
Што да видам, во пакетот Like, "без потреба" натепале:
- Централен ретровизор
- Филтер за полен
- Наслони за глава на сите седишта

Страшно, без тие работи колата ќе беше за 3.000 евра поевтина ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #35 на: 06 Јули 2020, 21:18:28 pm »
Да бидеме реални, иако се гледа иднината на електричните возила, сепак сме многу многу далеку од масовна експлоатација. Во еден муабет пред 4 години со еден другар од Германија кој во тоа време работеше во БМВ, ми брбљаше како они имаат план за дизелите до 2025 а за бензинци до максимум 2030. Лани, (сменет БМВ со Мерецедес) муабетот на друга страна го отера, као абе знаеш дизел си е дизел. Викам нели електро баце, кај е муабетот. Вика во Мерцедес направиле анализа дека ако колите што они ги продаваат во Германија во рок од 6 месеци сите бидат електрични, енергетскиот систем на Германија ќе колабира. Така да ќе почекаме уште за масовно да се прифатат...

Сега Тесла кога ќе ја завршат мега-фабриката во Берлин па...па...па... :)