Автор Тема: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208  (Прочитано 8379 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34363
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #30 на: 06 Јули 2020, 17:55:00 pm »
Па затоа се и цените такви. На почеток ќе ти ги лапнат парите наместо после тоа постепено да те јебат во овластени сере-виси

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1541
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #31 на: 06 Јули 2020, 19:33:23 pm »
Да бидеме реални, иако се гледа иднината на електричните возила, сепак сме многу многу далеку од масовна експлоатација. Во еден муабет пред 4 години со еден другар од Германија кој во тоа време работеше во БМВ, ми брбљаше како они имаат план за дизелите до 2025 а за бензинци до максимум 2030. Лани, (сменет БМВ со Мерецедес) муабетот на друга страна го отера, као абе знаеш дизел си е дизел. Викам нели електро баце, кај е муабетот. Вика во Мерцедес направиле анализа дека ако колите што они ги продаваат во Германија во рок од 6 месеци сите бидат електрични, енергетскиот систем на Германија ќе колабира. Така да ќе почекаме уште за масовно да се прифатат...
In an Alfa Romeo, looking good is more important than looking where you’re going.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30257
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #32 на: 06 Јули 2020, 20:00:03 pm »
Е добро де, тоа е нормално. Никој не ни очекува, не ни сака сите возила што ќе се продадат одеднаш да бидат електрични. Електрификацијата веќе си трае со години, и ќе си трае и понатаму со години. Во Германија прв пат годинава им успеа во еден месец скоро 5% од продадените возила да се плаг-ин хибриди или електрични возила - така да, има време.

Како што ќе се зголемува продажбата, така ќе се подобрува и инфраструктурата и ќе се менуваат и навиките на возачите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #33 на: 06 Јули 2020, 20:38:25 pm »
Не би сакал да помисли некој дека сакам да кажам дека батерииве ќе се иднина, таман работа таков виц. Ама секогаш при овие муабети за мрежата се изоставува бизнис факторот на производителот и доставувачот на електрична енергија, под претпоставка дека нема да може да постигне испораката на електрична енергија, хипотетички. Тоа е сценарио за кое сонува производителот и дистрибутерот на електрична енергија. Ако овие може да постигнат со коли и батерии, тогаш другиве пута 500 можат да постигнат да донесат каква сакаш струја каде сакаш. Само ти троши ја и плаќај ја.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10330
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #34 на: 06 Јули 2020, 20:51:40 pm »
Отидов да ѕирнам во ценовникот со пакетите опрема.
Што да видам, во пакетот Like, "без потреба" натепале:
- Централен ретровизор
- Филтер за полен
- Наслони за глава на сите седишта

Страшно, без тие работи колата ќе беше за 3.000 евра поевтина ;D

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34363
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2020 Peugeot e-208
« Одговори #35 на: 06 Јули 2020, 21:18:28 pm »
Да бидеме реални, иако се гледа иднината на електричните возила, сепак сме многу многу далеку од масовна експлоатација. Во еден муабет пред 4 години со еден другар од Германија кој во тоа време работеше во БМВ, ми брбљаше како они имаат план за дизелите до 2025 а за бензинци до максимум 2030. Лани, (сменет БМВ со Мерецедес) муабетот на друга страна го отера, као абе знаеш дизел си е дизел. Викам нели електро баце, кај е муабетот. Вика во Мерцедес направиле анализа дека ако колите што они ги продаваат во Германија во рок од 6 месеци сите бидат електрични, енергетскиот систем на Германија ќе колабира. Така да ќе почекаме уште за масовно да се прифатат...

Сега Тесла кога ќе ја завршат мега-фабриката во Берлин па...па...па... :)