Se ubavo, ama 36 iljadarki
Na prva sto mi tekna e Camry hibrid za isti pari
Така е, но ако ја направиме математиката за првите 5 години излегува:
Во однос на Дизел или Хибрид:
15000км Х 7/100 Х 55 = 1000еур годишно
Сервис и додатоци = 250 евра
Значи разлика од над 1000евра годишно.
Во однос на Бензин;
15000км Х 9/100 Х 60 = 1500 евра годишно.
Сервис и додатоци = 200 евра
Разлика од над 1500 евра годишно.
Значи ова ти штеди за 5 години ако возиш само во град, 7500евра во однос на бензин и 5000 евра во однос на дизел или хибрид. За големи градски километражи од 20-30000 ова ќе се дуплира, и цената веќе почнува да е поприфатлива и поприфатлива.
Искрено мислам дека Пежо Партнер би имало највеќе логика во вакво издание, бидејќи реалната цена на чинење за 5 години ќе е пониска од дизел варијантата - за службите што доставуваат.
Во Пежо 301е исто е феноменално за таксисти.
П.С. а највеќе ме чуди што нема Пежо Џанго електрично со 120км рејнџ за 3500 евра.