Автор Тема: Fiat Bravo 2.0 m-jet  (Прочитано 18349 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5262
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #120 на: Јули 14, 2022, 10:24:51 am »
Плукаат по претходниците, продолжуваат како нив.  ;D

Јас би купил штрафови за дисковите ако менуваш тркала на секоја сезона, вака седат на жими мајка, малку треба земја да влези меѓу главина и диск ко ќе менуваш и оп да протресат или да се искриват потаму. Реално тешко до тоа да дојди, ама ко ќе најмалку сакаш тогаш ќе се случи.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1459
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #121 на: Јули 14, 2022, 10:45:18 am »
Не Ти, туку претходниците твои, односно нивните сервисирање се под знак прашалник.

Тоа ми е и поентата, дека колата е проверена скоро, па секаде, без разлика дали сервисот е правен откако е во моја сопственост или не.
Каква врска има кој го има правено сервисот, кога се ГЛЕДА што делови има на колата и во каква возна состојба е?
Нормално дека моторот (дизни, цилиндри, турбо) не е отворан за проверка и менувачот (ламела, замаец) од моја страна, другото скоро се е проверено и видено што сум ја носел за проверка или за промена на делови и сервиси (голем сервис, мал сервис), електрика (алансер, алтернатор, акумулатор), дали се оригинални фарови, штопови, каросерија, тотална предница, дискови, плочки, амортизери, стабилизатори, буфери, чаури, зглобови, софтверски проверки и скенирања, усисна клапна, црева низ системот.
Сигурно нема да бркам во мотор или во менувач само за да ти докажувам на тебе, а и богами на себе дека е во ред.

Ти не откри зошто егр не функционира како треба, односно не ја реши причината туку ја реши последицата...

За ЕГР-от зошто се расипал толку брзо. Може лош заменски дел, може така се погодило, може лошо гориво.
Мислам дека треба да одвоиш 5-10 минути и да прочиташ дека ЕГР-от не се расипува заради други лоши делови и дека не е зависен од други делови (како на пример што е ДПФ), туку се расипува сам од себе. Нешто ги мешаш ти работите.
И не, не ја решив последицата, ја решив ПРИЧИНАТА. И тука си грешка бидејќи ти повторно претпоставуваш дека ЕГР-от се расипал заради други работи, ама тоа е повеќе заради твоја неинформираност отколку реалната состојба.

колата ти е без фалинки, уживај :)

А која половна кола е без фалинки, без разлика дали се механички или козметички?
Да не му ја трујам темава на Passat3B, ама некако многу си напорен и упорен да ми докажеш дека за кола што јас ја одржувам важат сите правила и клишеа за половни коли.
« Последно менување: Јули 14, 2022, 10:51:40 am balanar »

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2662
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #122 на: Јули 14, 2022, 10:56:41 am »


Плукаат по претходниците, продолжуваат како нив.  ;D

Јас би купил штрафови за дисковите ако менуваш тркала на секоја сезона, вака седат на жими мајка, малку треба земја да влези меѓу главина и диск ко ќе менуваш и оп да протресат или да се искриват потаму. Реално тешко до тоа да дојди, ама ко ќе најмалку сакаш тогаш ќе се случи.

Немора да значи, кај мене нема штрафови на дискот па уште не се искривил.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5262
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #123 на: Јули 14, 2022, 11:04:53 am »
Taка е, ама сите така ако прават ќе се погодат коцките единици кај некој.  ;D  (не сум коцкар, можи и единици е добро)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #124 на: Јули 17, 2022, 12:53:39 pm »
Од последна промена на уље на 29.12.2021 поминати 10.000км па така на 15.07.2022 на поминати 237.900км е извршен мал сервис:



- Масло Selenia WR 5w-30 4l (цената му е качена за 100ден за литро и има нова амбалажа)
- Филтер за масло Hengst
- Филтер за гориво Comline (изгор скапи се другиве)
- Филтер за воздух Filtron
- Филтер за полен Comline карбонски некој

Вкупно за мал сервис делови и работна рака: 5500мкд.

Помалце се вози сега, порано менував уље на три месеци сега се пролонгира малце на 7.  :D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5079
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #125 на: Јули 17, 2022, 13:04:50 pm »
Вози го 15.000 кога немаш ни година.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #126 на: Јули 17, 2022, 13:07:30 pm »

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5079
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #127 на: Јули 17, 2022, 13:28:20 pm »
Не се плаши,овој пред тебе на 30.000 менувал 😁😂

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #128 на: Септември 21, 2022, 14:54:27 pm »
Годишна регистрација извршена на 19.09.2022 и трета година по ред во мое власништво.   :D

Осигурување - 9.356мкд.
Технички - 3.795мкд.
Јавни патишта - 2.939мкд.
Годишен зелен картон - 5600мкд.
Таксена марка МВР - 51мкд.
Вкупно за регистрација и зелен картон - 21.740мкд.



Технички преглед извршен во Гевгелија овој пат - Дичо Панов од причина што е многу по ефтин во споредба со Валандово.
Пофалена дека е во добра состојба и дека не загадува многу за дизел возило.

До скоро видување...  :)

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #129 на: Септември 22, 2022, 01:57:29 am »
22к за регистрација на 2.0 160 коњи? 23к платив лани за Брерата за 2.4 200 коњи дизел вкупно, со 2 години сопственост, 26к за БМВто со 3.0 мотор и 330 коњи во јуни годинава... Нејќам да знам што ме чека сега во октомври. 😬😬

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5262
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #130 на: Септември 22, 2022, 07:16:20 am »
Шо се уплаше, ти веќе го плаќаш максимумот, евентуално иљадарка/две повеќе од лани, оти поскапе и техничкиот и некоја еко такса плус шо има.
Прашај Србија колку плаќаат за БМВ-то.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5092
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #131 на: Септември 22, 2022, 09:51:08 am »
22к за регистрација на 2.0 160 коњи? 23к платив лани за Брерата за 2.4 200 коњи дизел вкупно, со 2 години сопственост, 26к за БМВто со 3.0 мотор и 330 коњи во јуни годинава... Нејќам да знам што ме чека сега во октомври. 😬😬

Зелен картон има 5600... Значи, не е 22000, туку 16000...

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 54
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #132 на: Септември 22, 2022, 10:49:31 am »
22к за регистрација на 2.0 160 коњи? 23к платив лани за Брерата за 2.4 200 коњи дизел вкупно, со 2 години сопственост, 26к за БМВто со 3.0 мотор и 330 коњи во јуни годинава... Нејќам да знам што ме чека сега во октомври. 😬😬

Зелен картон има 5600... Значи, не е 22000, туку 16000...

И јас со зелен картон ги кажувам цените.  :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5092
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #133 на: Септември 22, 2022, 13:27:26 pm »
Остај како ги кажуваш, зелен картон не е задолжителен и не е дел од трошоците за регистрација.