Еве и ја... за ГТЦ то:
-Премал е просторот меѓу рачната и украсната лајсна на менувачот...
-Потирачот за раце (со остава и пепљара) меѓу седиштата е премногу назад и скоро го преполовува просторот за нозете на задната клупа, оставајќи минимален простор за патник кој седел (пример) лево позади, да треба да излезе од десна врата.
Проблем за сопатничката ако е дугонога, супер за шоферот ако го занима рефлексијата во ретровизор од долниот веш на претходноспоменатата сопатничка.
- Уште чекам Опел со turning circle кој соодветствува на неговите надворешни димензии.
- Ко за најјак мотор после ОПЦ варијантата, очекував малку по естетски изведен мотор под хауба , барем со соодветни пластики кои ги покриваат грдите делови со кабли, стеги и сл.
Во споредба со овој мотор, изгледот на Ц20ЛЕТ моторот кога ќе отвориш хауба делува ко уметничко дело, иако е пред 30 години.
- Џабе сензор за дожд и автоматски брисачи кога автоматски не прска од средството за шофершајбна...осеобено при прљава/прашњава шофершајбна, капнало дожд и брисачите (без средство) само ти ја шлакаат шофершајбната. Недајбоже ова да се деси на поголеми брзини...отиде во ендек.
- Непрегледност..стандард за 90% нови коли, поготово хечови.
И така.