Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 229767 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #975 на: 04 Декември 2017, 16:14:06 pm »
Мииислам дека тоа ASR-от треба да се угаси за да дава гас, ESP-то е друг муабет.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #976 на: 04 Декември 2017, 19:26:36 pm »
јас на елантрата го имав истото, го ставиш ли да дува напред во стакло автоматски клима се пушта и таман го преболев тоа дека јебига стално ќе ја гасам одма читајќи го упатството најдов дека има начин тоа да се исклучи.

Во Упатството на Хјундаи се вика AC Logic некако и има стисни овде задржи онде, трепнува една сиаличка и се гаси автоматското уклучување на клима кога ќе ја наместиш вентилацијата на дувањење кој шофершајбна.

така да може да има и кај вас некоја инструкција за ова да се смени.

Кај мене конкретно е:
- даваш контакт
- го притискаш кошчето за дување кон шовершајбна односно одмаглување
- во рок од 10 секунди 5 пати го притискаш копчето за отворање и затворање на вентилацијата

после ова, трепнува 3 пати и то је то
Господ здравје да ти даде сега го пробав кај мене на i30 и оп нема клима.

Sent from my Mi-4c using Tapatalk


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5553
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #977 на: 04 Декември 2017, 19:52:23 pm »
@MarceCvarce замисли да го опраам вака кајмене,  сега палам кола и частам вечера :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #978 на: 04 Декември 2017, 21:03:20 pm »
Дизелов се посра зимава, како и сите други дизели што сум ги возел. 99% од времето го возам моторот под работна температура а рута до работа во еден правец ми е 9 километри. Реума фатив од ладново.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #979 на: 04 Декември 2017, 21:06:09 pm »
Па затвори прозори, не е лето, ебаго.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #980 на: 04 Декември 2017, 21:10:08 pm »
Вози се со спаркот, грее раастура  ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #981 на: 04 Декември 2017, 21:10:51 pm »
Дизелов се посра зимава, како и сите други дизели што сум ги возел. 99% од времето го возам моторот под работна температура а рута до работа во еден правец ми е 9 километри. Реума фатив од ладново.
Не требало да го мењаш спаркот  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #982 на: 04 Декември 2017, 21:11:09 pm »
Од 0 степени докај 20 качува многу брзо, за минути или две. Ама после тоа уште 30 минути градско возење не може да качи бар 70 ако работи вентилацијата.
Последниве 3 недели нема качено над 65 степени. Ако ја исклучам вентилацијата на топло, ќе качи најмногу 75, а ако ја уклучам ќе падне на 60-65, зависи дали се вози или стои. Исто е и со фокусот на комшијава, стрелката лаже дека е на 88%, а OBD вели 70 ;D

Вози се со спаркот, грее раастура  ;)

Спаркот е перфекција за во зима. Греење добивам за 5 минути. Некни со мајка ми до гробишта отидовме и вика аааауууу на нозеве ми дојде како на бања да сум :D

Не требало да го мењаш спаркот  ;D

Не сум го сменил, скраја да е. Меганот ќе го сменам, Спаркот не го менувам. Може само да го сменам за ист таков со 4 цилиндри ако начекам понуда.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6740
  • Бенве сие бенве
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #983 на: 04 Декември 2017, 21:16:06 pm »
Миле, стај си картонче напред.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #984 на: 04 Декември 2017, 21:17:19 pm »
Миле, стај си картонче напред.

Картон ставам на кадетот напред ;D врши работа.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6740
  • Бенве сие бенве
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #985 на: 04 Декември 2017, 21:19:19 pm »
ја на смартот ставав :) само барај у боја на каросеријата хахах

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #986 на: 04 Декември 2017, 21:26:15 pm »
PTC Heater барај да има следната кола.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #987 на: 04 Декември 2017, 21:34:17 pm »
Машиниште е спаркот, и јас дури и у германија да се преселам ќе барам пак спарк. Или евентуално сејченто едно за 150 евра шо гледав.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #988 на: 04 Декември 2017, 21:40:33 pm »
Машиниште е спаркот, и јас дури и у германија да се преселам ќе барам пак спарк. Или евентуално сејченто едно за 150 евра шо гледав.

Немој да хулиш бога фолксвагена, овде инквизиција работи на големо, никогаш не спие.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #989 на: 04 Декември 2017, 21:40:46 pm »
Миле, стај си картонче напред.

Картон ставам на кадетот напред ;D врши работа.

Кај мене дизелот одма грее ама си има дополнително електрично греење.

Инаку за картонче ставање:
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"