Автор Тема: Квалитет на горивата во МК  (Прочитано 579773 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2025 на: 20 Јули 2017, 12:35:40 pm »
воопшто не се најверојатно од нафтата на лукоил

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2026 на: 20 Јули 2017, 13:21:28 pm »
Spored mehanicarite sto im gi popravale kolite, defektite bile napraveni od naftata i toa poprilicno defekti, bosch pumpi i tn ... a lugevo do toj moment stavale nafta samo od Lukoil vo Kumanovo. Sega so Makpetrol nemaat problem. Za Kicevo isto od luge sto rabotaat po benziskive vo toj predel mi e kazano nafta od tamo nikako. Toa e, celo gjubre kaj nas, poso nema drzava da reagira

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2027 на: 20 Јули 2017, 14:01:28 pm »
Какви утешителни муабети од мајсторите

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2028 на: 20 Јули 2017, 14:11:34 pm »
Neznam, jas se zemam so mala rezerva, ama strasno e ova sto se desava vo Mkd

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2029 на: 20 Јули 2017, 14:12:58 pm »
Дечки дизни,пумпа, регулатор се потрошни делови кај дизел возило. Скапи се да ама помирете се со тоа. Друго ова што се изнакупи кај нас све старо е продадено затоа што тамо некој видел дека му е време за тие работи. Зборуваме за системи кои работат над 1000бар притисок со огромна прецизност на деловите и истите се трошат и тоа е тоа сакале или не.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2030 на: 20 Јули 2017, 14:16:08 pm »
Jas zboram za novi koli. Kupeni od salon, so max godina dve starost

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2031 на: 20 Јули 2017, 14:17:37 pm »
На новите коли осетливоста и прецизноса е уште поголема, збориме за инјектори со 5 бризгувања по циклус(ако не и повеќе). Најмал недостаток на нафтата ќе појави проблем.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2032 на: 20 Јули 2017, 14:20:40 pm »
Најмал недостаток на нафтата ќе појави проблем.
[/quote]

Epa toa e muabetot, nedostatok na nafta. Drugo e redoven servis i redovno tekovno odrzuvanje. Drugo e da ne moze kola da se zapali i da se rasipe radi gjubre od nafta

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2033 на: 20 Јули 2017, 14:30:10 pm »
Друже тоа е тоа таков е нашиот пазар за жал. Редовните сервиси кај нас два пати почесто треба да ги правиш. Малце вода да има во нафтата и да ја остаиш колата 2 недели незапалена дизните може да заглават.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2034 на: 20 Јули 2017, 14:40:36 pm »
возете си атмосферец бензинец и гајле немате :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2035 на: 20 Јули 2017, 14:42:16 pm »
Ако добро ме држи сеќавањето,поназад во темата се крстеа во горивата на Лук Оил...ЈАс претежно точам на Макпетрол пошо мие на 300м од дома,ама кога не точам на ‘домашната‘ тогаш кај шо мие најзгодно таму точам,поточно не пребирам многу.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2036 на: 20 Јули 2017, 17:18:38 pm »
Тоа е дrугарчиња  :) Ќе си причекаме за V-Power. Деновиве малце се разгуглав, доколку стандардизацијата на МП за Ultra Diesel Power Jet се практикува, би било одлично. Сепак, сеуште има осетна разлика кога ќе се наточи V-Power од нашиот јужен сосед ;) Незнам дали некој од вас има читнато, па дури може и користено, постои адитив Millers. Англичаните го користат, со секој натанкан резервар, идејата е доколку не се употребува премиум гориво овој адитив го збогатува горивото со поголем цетански број, подобро подмачкување и помалку остава наслаги.... горе доле викаат се добива нешто што е многу слично на Shell V-Power
се зависи од моторот за каков дизел е дизајниран. моментално сите производители во еу ги оптимираат моторите за EU Norm EN590. направени се неколку испитувања во Германија и во Австрија од независни возачки клубови ефектот не може да се измери или е маргинален.
ти тој ефект што го опишуваш е споредба со мк дизел и грчки, кога квалитет би бил ист како на запад разликата нема да биде голема.
обично тие премиум дизели се исти како обичниот само без „биолошкиот„ дел и некое адитивче за перење, во еу дозволено е во дизелот да содржи и масло.
јас ги имам пробано следниве видови на премиум дизели од: омв, шел и бп.
најлошо искуство сум имал со БП ултимејт, моторот како трактор работеше. на бмв н47 320д,  пиецо ињектори, цп4 бош пумпа и дпф.
разлика во потрошња нема, минимално подобра снага али ефектот се губи во град, само на автопат има минимална разлика.
според мене најважно за дизелите и најголем ефект е да се проверат сите воздушни црева, филтри, воздухомерачи, све што иде кон моторот и нормалано редовно менување на филтерот на нафта. од време на време LM Diesel System Reiniger i monzol5c 1:200-300 vo rezervoarot (ako mozze da se nabavi vo MK ne znam). на самото капаче за нафта со ГОЛЕМИ букви од бмв напишале „НО АДИТИВС“.
иначе тоа според еу спецификација е истиот дизел како обичниот само што се фалат дека божем нема „био„ дел и секој производител додава адитиви кои не ги кажува, мислам дека хемиски може да се испита што ставаат. фактички разлиакта во цената се тие 7% масло што го ставаат во обичиот дизел.
барај на нет еу норм ен 590 ќе видиш оваа норма важи за сите рафинерии во еу и бензиски нормлано мора дизелот да го има тој квалитет. не е лошо од време на време да се додадат Биоциди во горивото.
најбитно е да се троши што е можно поскоро да не се таложи така да, да не се полни резервоарот до горе без потреба, поише стои горивото.

 



---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2037 на: 20 Јули 2017, 17:45:15 pm »
Да биоцидите никој не ги спомнува :) Незнаете какви суштества живеат во нафтата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2038 на: 20 Јули 2017, 19:53:45 pm »
Da ne treba na bugarski vakcini da gi nosime dizelive?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk


Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2039 на: 20 Јули 2017, 23:26:00 pm »
Da ne treba na bugarski vakcini da gi nosime dizelive?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

da, da obiccno ako stojat dizelite podolgo vreme po placevi nezapaleni mozze da se pojavat problemi, idat lugje po evropa kade ne kolata dreme mozz 6 meseci i to  ili toa rezervoarite na benzinskite stanici bog znae koga kako gi cistat... deka vo mk higienta za rezervoarite ena visoko nivo ne veruvam...

izvadok od germanski forum prevedeno na angliski:

Last week on the highway left, towed to the atu, who have determined that the diesel is heavily polluted. My brother (car master) then realized that it was probably a bacterial spoof. All the fun including towing, rental car for three days and the replacement of the entire fuel system is now 7000 € cost !!!!!! The car was filled on 12.11.2012, with this tank filling to a standstill 860 km driven, rest approximately 15 liters! Have found much about biological pollution in the net, but somehow does not suit my problem, it is not clear whether the contamination occurred only by a biological reaction in my Passat CC or whether this reaction was already present in the tank of the gas station. If the latter is not the case and the gas station can not be held liable, then I wonder when the next time the fuel system is scraped and I can again pay 7000 €? The Passat is just 1.5 years old and has 14 tkm on the clock, since it can not have been a germination in the system or? I assume that the gas station of the service station was (is) infested. First contact with the gas station was positive, the employee did not show any surprise in the description of the incident, she told me that the petrol station tenant will report to me tomorrow, and that it will be forwarded to the higher place. Do you think I have a chance? What I do not have is 7000 € !!!!!!
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)