Автор Тема: Квалитет на горивата во МК  (Прочитано 570086 пати)

Отсутен Lucinefer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2040 на: 21 Јули 2017, 00:03:05 am »
Тоа е дrугарчиња  :) Ќе си причекаме за V-Power. Деновиве малце се разгуглав, доколку стандардизацијата на МП за Ultra Diesel Power Jet се практикува, би било одлично. Сепак, сеуште има осетна разлика кога ќе се наточи V-Power од нашиот јужен сосед ;) Незнам дали некој од вас има читнато, па дури може и користено, постои адитив Millers. Англичаните го користат, со секој натанкан резервар, идејата е доколку не се употребува премиум гориво овој адитив го збогатува горивото со поголем цетански број, подобро подмачкување и помалку остава наслаги.... горе доле викаат се добива нешто што е многу слично на Shell V-Power
се зависи од моторот за каков дизел е дизајниран. моментално сите производители во еу ги оптимираат моторите за EU Norm EN590. направени се неколку испитувања во Германија и во Австрија од независни возачки клубови ефектот не може да се измери или е маргинален.
ти тој ефект што го опишуваш е споредба со мк дизел и грчки, кога квалитет би бил ист како на запад разликата нема да биде голема.
обично тие премиум дизели се исти како обичниот само без „биолошкиот„ дел и некое адитивче за перење, во еу дозволено е во дизелот да содржи и масло.
јас ги имам пробано следниве видови на премиум дизели од: омв, шел и бп.
најлошо искуство сум имал со БП ултимејт, моторот како трактор работеше. на бмв н47 320д,  пиецо ињектори, цп4 бош пумпа и дпф.
разлика во потрошња нема, минимално подобра снага али ефектот се губи во град, само на автопат има минимална разлика.
според мене најважно за дизелите и најголем ефект е да се проверат сите воздушни црева, филтри, воздухомерачи, све што иде кон моторот и нормалано редовно менување на филтерот на нафта. од време на време LM Diesel System Reiniger i monzol5c 1:200-300 vo rezervoarot (ako mozze da se nabavi vo MK ne znam). на самото капаче за нафта со ГОЛЕМИ букви од бмв напишале „НО АДИТИВС“.
иначе тоа според еу спецификација е истиот дизел како обичниот само што се фалат дека божем нема „био„ дел и секој производител додава адитиви кои не ги кажува, мислам дека хемиски може да се испита што ставаат. фактички разлиакта во цената се тие 7% масло што го ставаат во обичиот дизел.
барај на нет еу норм ен 590 ќе видиш оваа норма важи за сите рафинерии во еу и бензиски нормлано мора дизелот да го има тој квалитет. не е лошо од време на време да се додадат Биоциди во горивото.
најбитно е да се троши што е можно поскоро да не се таложи така да, да не се полни резервоарот до горе без потреба, поише стои горивото.

Се согласувам, да ги читнав спецификациите на стандардот Ен 590уште пред некојден. МП дури вика дека новиот ultra disel power jet го надминува стандартот од секој аспект(цетански број, подмачкување...) нема прецизирано вредности. Топтрејд оди малку подалеку, и има конкретни бројки ''Според Европската Стандардизација на еуро 5 дизелот , цетанскиот број е задолжителен на ниво на ниво од број 40-50, додека дизелот на нашата бензиска станица со потекло на SHELL е на ниво од број 55 – 58.'' Сепак најмногу верувам на МП и не би си играл со други горива кај нас. Инаку, имав заеб од типот мењав комплет дизни баш поради таа долга апстиненција :-\ Сега со комплет нови дизни се одлучив уште од сам старт повремено да го третирам системот за гориво со некое добро адитивче. После долго читање се одлучив на  Motul disel system cleaner. Со 60литри ultra disel power jet и адитивов, до Велес и назад во 4та... излезе добар дим(Што би рекле Англичаниве, еден убав италјански сервис). Чекам само официјлна информација од мотул на колку км се препорачува овој адитив.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2041 на: 21 Јули 2017, 09:59:30 am »
Пред некој ден гледав САТ Плус на РТС, правеа споредба на  (најскапото!) горво од домашна пумпа во Србија и од SHELL во Унгарија. Возеа и дизел и бензин, на крај резултатот беше дека кај бензинецот е иста потрошувачката, а кај дизелот е за нијанса помала. Е сега може да е до температура, разлика во висина и сл.

Направија и тест во лабораторија на горивата и се испостави дека и горивото на домашната пумпа е сосема според стандарди дури и со подобри карактеристики од тоа на SHELL.

Кој сака бујрум нека ја изгледа емисијата:

Исто така, од сега се достапни и сите емисии на САТ ПЛУС:
http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/20/rts-1/2803149/.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2042 на: 21 Јули 2017, 11:29:30 am »
Интересно видео, како што кажаа нареден пат ќе тестираат со нормално гориво да видат дали има разлика, и со постари автомобили.

Воопшто не сум изненаден, повеќе се е рекла-казала па убаво е вака со лабараториски тестови да имаме увид во вистината.

Отсутен Lucinefer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2043 на: 21 Јули 2017, 13:41:46 pm »
Дојде време ако не си експерт во областа, да неможеш да дојдеш до релевантни информации. Трката по профит наложува пласирање на невистини... Кој ќе знае каде е вистината, поготово тука на балканот  ;D  Може кај нас да направат тестови ќе искочиме со подобри горива од горивата на Наса.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2044 на: 21 Јули 2017, 14:39:29 pm »
Кај продава наса горива да пробам чисто дали у лер колата помирно ќе ми работи

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2045 на: 21 Јули 2017, 15:53:43 pm »

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2046 на: 21 Јули 2017, 16:12:40 pm »
Толку беше од Шел горивата. Мамицата преварантска да им ја ебам.




Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2047 на: 21 Јули 2017, 16:54:25 pm »
Штета а до вчера на експертите од карклуб екстра им одеа колите со гориво на супертрејд, помалку им трошеа и поубаво им работеа колите во лер... Ова изгледа прва тура им е на овие од фалцов инаку одма ќе се реагираше тук.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3720
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2048 на: 21 Јули 2017, 17:17:17 pm »
Плацебо ефект
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2049 на: 21 Јули 2017, 17:50:11 pm »
Тоа била испорака за косово, не знам што се крева паника.
BTW, уште пред месец дена го праевме муабетот: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,221.msg968420.html#msg968420

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Lucinefer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2050 на: 21 Јули 2017, 20:00:15 pm »
Кај продава наса горива да пробам чисто дали у лер колата помирно ќе ми работи

Еве колега, види дали има прво добри спецификации за лер, да не затвараш само пари...
At Launch Pad 39B at NASA’s Kennedy Space Center, liquid hydrogen tank that supported space shuttle launches for 30 years have been sandblasted, repaired and repainted. Along with the liquid oxygen storage vessel, the two tanks are designed to store super-cold propellants. They were refurbished to support NASA’s Space Launch System rocket and other launch vehicles.
Credits: NASA/Kim Shiflett
centaur_photo-150.jpg
A Centaur rocket upper stage is raised into the "J" Tower for testing at Point Loma during the early 1960s.
Credits: Lockheed Martin
Despite criticism and early technical failures, the taming of liquid hydrogen proved to be one of NASA's most significant technical accomplishments. Hydrogen -- a light and extremely powerful rocket propellant -- has the lowest molecular weight of any known substance and burns with extreme intensity (5,500°F). In combination with an oxidizer such as liquid oxygen, liquid hydrogen yields the highest specific impulse, or efficiency in relation to the amount of propellant consumed, of any known rocket propellant.

Because liquid oxygen and liquid hydrogen are both cryogenic -- gases that can be liquefied only at extremely low temperatures -- they pose enormous technical challenges. Liquid hydrogen must be stored at minus 423°F and handled with extreme care.

To keep it from evaporating or boiling off, rockets fuelled with liquid hydrogen must be carefully insulated from all sources of heat, such as rocket engine exhaust and air friction during flight through the atmosphere.

Once the vehicle reaches space, it must be protected from the radiant heat of the Sun. When liquid hydrogen absorbs heat, it expands rapidly; thus, venting is necessary to prevent the tank from exploding. Metals exposed to the extreme cold of liquid hydrogen become brittle. Moreover, liquid hydrogen can leak through minute pores in welded seams.

Solving all these problems required an enormous amount of technical expertise in rocket and aircraft fuels cultivated over a decade by researchers at the National Advisory Committee for Aeronautics (NACA) Lewis Flight Propulsion Laboratory in Cleveland.

Today, liquid hydrogen is the signature fuel of the American space program and is used by other countries in the business of launching satellites. In addition to the Atlas, Boeing's Delta III and Delta IV now have liquid-oxygen/liquid-hydrogen upper stages.

This propellant combination is also burned in the main engine of the Space Shuttle. One of the significant challenges for the European Space Agency was to develop a liquid-hydrogen stage for the Ariane rocket in the 1970s. The Soviet Union did not even test a liquid-hydrogen upper stage until the mid-1980s. The Russians are now designing their Angara launch vehicle family with liquid-hydrogen upper stages. Lack of Soviet liquid-hydrogen technology proved a serious handicap in the race of the two superpowers to the Moon.4 Taming liquid hydrogen is one of the significant technical achievements of twentieth century American rocketry.

The above excerpt is from the Introduction to Taming Liquid Hydrogen: the Centaur Upper Stage Rocket, 1958-2002 →. This report details why the Centaur was so important in NASA history as an upper stage rocket -- the critical link between its booster stage (Atlas or Titan) and the mission's payload (satellite or spacecraft).

See also Liquid Hydrogen as a Propulsion Fuel, 1945-1959, the NASA History Office's detailed account of liquid hydrogen as a propulsion fuel in the early days of space flight.

Last Updated: May 24, 2016
Editor: Bob Granath

Отсутен Lucinefer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2051 на: 21 Јули 2017, 20:17:39 pm »
Толку беше од Шел горивата. Мамицата преварантска да им ја ебам.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И после ние се жалиме... Имаат цени на горива како европските земји, а кој знае на што возат. Наравоучение: и од лошото има полошо.

Отсутен Lucinefer

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2052 на: 21 Јули 2017, 20:32:00 pm »
Дечки, дали знаевте дека ние први сме имале шел? Ни го украле името. Уште во 1822 година бил етаблиран шел кај нас. Подоцна присилно ни бил одземен патентот. Шел уште значи и село. За да не мислите дека тролам, еве ви официјални податоци.

https://mk.m.wikipedia.org/wiki/Горно_Шел

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2053 на: 22 Јули 2017, 02:53:31 am »
Oва ми делува како да новава влада сака да си го врати бизнисот со нафтата во времето на штерјо ( тогаш најквалитетно гориво имавме, газда Шеки растур правеше со шверц )
Ако толку сака некој да ги провери нашите горива треба да се обрати до рафинеријата окта и нејзините бензиски станици. Ако се направи резултат ќе се добијат застрашувачки резултати од кои коса од глава ќе ни се крене.
НЕ ми е јасно како е можно Шелл гориво во Супертрејд да биде од Албанија донесено. Нели од Грција го носеа горивово.
Јас со мојава кола сум немал проблем до сега, освен еднаш на Макпетрол кога тотално ми блокираше моторот 100 метри на излез од бензиска
Од тогаш мој избор е или Лукоил или Супер Трејд. Кај окта,макпетрол никогаш не полнам

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #2054 на: 22 Јули 2017, 08:55:50 am »
Шо не ти е јасно околу шел од албанија? Од кај ти е па информацијата дека е од Грција? Видел некој увозни документи д грција или си останува се на рекла казала муабет.

Сигурно дека МП и ЛО не се идеални ама Супертрејд дека е толку супериорен со квалитет тешко малце.