Добро тоа си е друга тема за одржувањето на колата. . Тој се заканува.
Топ состојба се знае од салон. Да не лажат и да не враќаат километражи. А не ќе се испотепаш, кажи што е за мењавање, барем битни работи. И нова да е после извесен период мора да е одржуваш. Ја ко е зњмав мојата знаев дека течи од негде антифриз но само таа беше в линија. И го прашав што е за мењавање, не кажуваше, све било топ. Бев помитњн дека за скоро ќе протече од негде само да кажеше ќе сменев одма пумпа и радијатор. Пумпа и вака и така се мењат на 50-60.000, ја не е зњдов од салон. И уље мењав секако, нема да оставам на случајност или дека има уште 2000 км до сервис. Интервалот секако беше на 20.000. То е муабетот. Исто ко што му кажав да си смени уље на тој голфот што го птодавав пошѕо е 2 год стоено и дека каишот е пред 20.000 сменет па тој како сака. Ламелата беше нова и можеше да се осети оти му изгаси на тргање исто и шасијата се гледаше кај е здрава кај е скапана не ја шлакав за да изгледа убаво и за 3 месеци да се појави гангрена.
Затоа секогаш сум искрен со тоа што го продавам и сум специфичен кога купувам нешто во кое се разбирам (компјутери, лаптопи, телефони, електроники) бидејќи тоа ми е по струка. Коливе не ми се по струка и јас ја купив кога стигнав до тестови за полигон што значи врска сум немал и изгледот ме излажал. Првиот пат беше вратена колата кај тој дебелиот што ја продаваше, не ми текнува име. Му реков среди го тресењето и сервото. Ми рече не можам бидејќи колата е капарена. За астрата идеа буквално од цела Мк секој ден и ниеден не беше задоволен поради тресењето на ламелата. После 2 недели ми се јави и ми кажа дека тресењето е средено и дека може да ја земам колата. Ја пробав, малку затресуваше и без коментар му дадов 1350€ и ми рече да си ја земам колата. Ја зедов и нареден ден ја префрливме на нотар. Имав пробувано доста астри од Битола, Скопје, од 1998 до 2009(класик) и ниедна не ми фати око како оваа (можеби ентериерот и бандажите ме излажаа). Одам дома кај татко ми и ми вика враќај ја колава од каде што ја зеде дури и 100-200€ помалку да ти дадат. Цел живот опел вози и ги знае како дишат астриве. Отвара хауба полна масло, ми вика оди запали ја и ја запалив. Кога почна да прска масло од шипка... и ми вика моторов е продуван. Ја пробува треси како будала со прва втора и мораше со туража и држење на кумплунг подолго време за да тргне без тресење. Кога ме праша колку пари сум дал по неа, а тој ја продаде 1500 пред 6-7 години главата го заболе. Кога почна да набројува треба масло, треба ребраст каиш кој кошта 200€ со цел да не се свиткаат вентили итн. тогаш мене ме заболе главата 😂
Муабетов ми беше дека во тоа што се разбирам го продавам доколку е со маана го продавам со маана, досега само моторов е со маана што сум го имал. А за мобилни телефони никогаш човек не се пожалил од мене ама во таа сфера се разбирам доста и кога купувам такво нешто детално го проверувам, како физички така и софтверски. Можам моторот да го продадам како здрав, но тоа од моја страна нема да се случи. А десетици(стотици) луѓе да ме покажуваат со прст и јас покрај тоа да се смеам, да ги навредувам, да ги правам будали, да се заканувам НЕ.
Не разбирам зашто не си отишол со татко ти или некој мајстор? На прв поглед ќе виделе и ќе ја баталеле колата.
Кога јас бирав модели некаде 2011-12 половни, татко ми беше запнат по Мерцедес Ц класи од 2001-2003. Седнав, ги проучив софтверски што и какви грешки вадат и со максимална внимателност ги гледав по плацовите. Некои што викаат дека се топ имаа шал табла на германски, со грешка која кажува дека автоматикот е рикнат и не менува повеќе од втора брзина. Колата внатре стакло, како што тебе ти фатила око твојата.
Едит - финално купивме Lancer место сите тие кршови по плацеви, со МК историја проверена во МакАутоСтар.
Затоа од прекупци/плацеви освен од неколку во МК како АутоВелт, ОМО и слично, не препорачувам зашто нивна цел е да купи најниско (крш) и да продаде највисоко. Они не гледаат долгорочно, така да сака да те сјебе максимално.
Татко ми зема CX7 во 2021 од Аутото, преку сите врски не уверуваа дека колата е топ, кога ја однесе на мајстор испаднаа повеќе проблеми (навистина не ми текнува) и намалија во цена инстантно околу 800еур (бидејќи „пријателски“ одевме).